Géén boekingskosten

Meer camping info

9 Reviews over Minicamping De Nieuwe Welpshof

• 9Marijke en Martien10-08-2021

Heel goed en fijn!

Goed verzorgde camping. Prima en voldoende sanitair, prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Super gastvrije beheerders. Een plek om naar terug te gaan!

• 8José09-08-2021

Pareltje!

Wat een fijne, kleine camping. Mooie, ruime plaatsen, rustig en schoon sanitair. Eigenaren zijn zó aardig en relaxed!Wij komen zeker eens terug.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Martien en Marijke27-07-2021

Heel goed!

Goed sanitair. Prijs kwaliteit verhouding top. Beheerders super gastvrij. Een hele goede uitvalsbasis om de Achterhoek te verkennen! Een plek om naar terug te gaan!

• 8Vrouwkje en Harm28-07-2020

Kleine, gemoedelijke camping

Kleine camping op 4 km van Aalten. Vriendelijke eigenaren. Sanitair is schoon en ruim voldoende. Het terrein heeft aan één kant hoge bomen, de andere kant grenst aan maisland. Het terrein zou iets meer aandacht kunnen gebruiken. Het is hier en daar hobbelig, gaten van dieren en onkruid. De omgeving leent zich uitstekend voor fietstochten.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Caroline13-05-2018

Overheerlijk

Wat een heerlijke plek. Hier willen we vaker zijn! Natuur en rust zoals je hoopt dat het is.

• 9Martin de Dijcker20-05-2017

Geweldig

Je kan hier in de omgeving geweldig wandelen en fietsen. De camping is heerlijk rustig en ruime plekken. Sanitair is zeer schoon en word dagelijks schoongemaakt.

• 10Staat v/h sanitair
  • 10Annita den Hertog04-08-2015

elke keer weer een minivakantie

Wij hebben een seizoensplek op deze camping. Vanaf half maart t/m eind oktober proberen we zoveel mogelijk weekenden hier te zijn. Voor ons een plek om tot rust te komen. Wij wonen in de randstad naast de A2 en horen altijd auto's, vliegtuigen, treinen en boten. En dan is deze camping voor ons een oase van rust. Meerdere malen met onze kinderen geweest en onze kleindochter van 2 jaar kan zich hier ook heel goed vermaken. Ondertussen kennen we alle fietsroutes wel maar ze gaan nog steeds niet vervelen. Heel veel leuke restaurantjes in de buurt maar ook leuke theetuintjes of oetbloasplekjes. Daar kan je zelf je koffie of thee pakken. En wat dacht je van boerderij Neeth of de koffieboerderij in Varsseveld. Speeltuinen genoeg. Vanaf deze camping kun je heel veel kanten op. Het sanitair is heel schoon. En de eigenaren Gerrit en Rita zijn heel vriendelijke mensen. Er zijn geen verstikkende regeltjes. Eigenlijk kan alles als je je buren maar niet tot last bent en de natuur respecteert.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Mieke17-12-2013

Fantastische minicamping

Minicamping de Nieuwe Welpshof is fantastisch heel veel fiets en wandel mogelijkheden

• 8Pillen27-12-2009

kleine gemoedelijke kindvriendelijke camping

We zijn er nu al een aantal keren geweest en het is gewoon een heel bijzonder plekje. Prachtig uitzicht. Rust. Ruimte voor de kids. Hier kun je heerlijk tot rust komen. Eigenaren zijn erg vriendelijk en aardig ook vooral tav de kids. Er ligt een grote zandhoop waar de kids heerlijk kunnen spelen. Er er is een s peelbosje waar ze heerlijk kunnen timmeren. Het sanitair is altijd puik verzorgd. Het geheel zou voorons 9+ waardig zijn indien er nog een aantal klimtoestellen zouden staan. Geen overvolle camping, gemengd gezelschap van senioren tot jonge gezinnen. Wat ons heel erg opvalt, al die keren dat we er waren, dat de kinderen die er zijn erg leuk met elkaar omgaan. In de omgeving kun je prachtig fietsen. Kortom het is een prettige bijzondere plek.

Camping Minicamping De Nieuwe Welpshof info

Camping-informatie