9,8

5 reviews over Camping Minicamping De Nieuwe Welpshof in het Nederlands

Overheerlijk

Caroline
13-5-2018

Wat een heerlijke plek. Hier willen we vaker zijn! Natuur en rust zoals je hoopt dat het is.

Gereisd Met partner in mei 2018

Geweldig

Martin de Dijcker
20-5-2017

Je kan hier in de omgeving geweldig wandelen en fietsen. De camping is heerlijk rustig en ruime plekken. Sanitair is zeer schoon en word dagelijks schoongemaakt.

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

elke keer weer een minivakantie

Annita den Hertog
4-8-2015

Wij hebben een seizoensplek op deze camping. Vanaf half maart t/m eind oktober proberen we zoveel mogelijk weekenden hier te zijn. Voor ons een plek om tot rust te komen. Wij wonen in de randstad naast de A2 en horen altijd auto's, vliegtuigen, treinen en boten. En dan is deze camping voor ons een oase van rust. Meerdere malen met onze kinderen geweest en onze kleindochter van 2 jaar kan zich hier ook heel goed vermaken. Ondertussen kennen we alle fietsroutes wel maar ze gaan nog steeds niet vervelen. Heel veel leuke restaurantjes in de buurt maar ook leuke theetuintjes of oetbloasplekjes. Daar kan je zelf je koffie of thee pakken. En wat dacht je van boerderij Neeth of de koffieboerderij in Varsseveld. Speeltuinen genoeg. Vanaf deze camping kun je heel veel kanten op. Het sanitair is heel schoon. En de eigenaren Gerrit en Rita zijn heel vriendelijke mensen. Er zijn geen verstikkende regeltjes. Eigenlijk kan alles als je je buren maar niet tot last bent en de natuur respecteert.

Gereisd Met partner in april 2015

Fantastische minicamping

Mieke
17-12-2013

Minicamping de Nieuwe Welpshof is fantastisch heel veel fiets en wandel mogelijkheden

Gereisd Met partner in januari 2013

kleine gemoedelijke kindvriendelijke camping

Pillen
27-12-2009

We zijn er nu al een aantal keren geweest en het is gewoon een heel bijzonder plekje. Prachtig uitzicht. Rust. Ruimte voor de kids. Hier kun je heerlijk tot rust komen. Eigenaren zijn erg vriendelijk en aardig ook vooral tav de kids. Er ligt een grote zandhoop waar de kids heerlijk kunnen spelen. Er er is een s peelbosje waar ze heerlijk kunnen timmeren. Het sanitair is altijd puik verzorgd. Het geheel zou voorons 9+ waardig zijn indien er nog een aantal klimtoestellen zouden staan. Geen overvolle camping, gemengd gezelschap van senioren tot jonge gezinnen. Wat ons heel erg opvalt, al die keren dat we er waren, dat de kinderen die er zijn erg leuk met elkaar omgaan. In de omgeving kun je prachtig fietsen. Kortom het is een prettige bijzondere plek.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Nieuwe Welpshof in Aalten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Nieuwe Welpshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.