Tijdelijk €25 aanbetaling

8.8FantastischScore uit 96 reviews
  • 9.3Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

96 Reviews over Lansbulten

• 10Frans Bleekman06-10-2022

Het kon niet beter.

Na 8 fijne jaren gestaan te hebben op camping Lansbulten in Aalten met een seizoenplaats, is het tijd voor een nieuwe omgeving en camping. We hebben genoten op camping Lansbulten en het altijd naar ons zin gehad. De voorzieningen zijn top en goed verzorgd. We hebben de camping zien groeien met meer plaatsen, een nieuwe schuur, dierenverblijf een ander toiletgebouw. Komende winter wordt er een nieuw zwembad, peuterbad en speelveld gecreëerd op de camping. De eigenaren van de camping, Jan, Henriette, Rick en Arie, zijn kanjers. Je kon altijd terecht met een probleem en je kreeg altijd een passende oplossing. Ook voor een praatje stonden ze open, het gaf je een gevoel of je bij de familie hoorde. Al met al, zal ik de camping en de eigenaren wel missen. Deze tijd had ik met geen goed willen missen. Bedank, Jan, Henriette, Rick en Arie. We komen vast nog vaak langs om bij te kletsen, het gaat jullie goed.

• 8Derkje Muntinga07-08-2022

Super

Gemoedelijke camping vriendelijke eigenaren. Zowel ouders als beide zoons. Er is ook tijd voor een praatje. Sanitair is schoon. Eer heerst een relaxte sfeer op de camping. Tegenover de camping heb je restaurant karpermeer. Waar je prima kunt eten. Verder mooie omgeving om te wandelen en fietsen. Wij hebben hier 2 weken gestaan. Had geen zin om naar huis te gaan

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 8Jan en Gerda van Laar15-07-2022

Erg mooi, rustig en vriendelijke eigenaren

We hebben ontzettend genoten op de camping. Prima schoon sanitair en een gemoedelijke sfeer. Campingeigenaren nemen de tijd voor een praatje. Ook helpen ze graag als er een probleem is. De camping wordt uitstekend onderhouden. Je merkt dat de camping met veel passie gerund wordt. Dat komt ten goede aan de sfeer.

• 1Eetgelegenheden
  • 9Dennis + Anja Mantjes11-08-2021

Mooie verzorgde schone rustige camping.

Schoon sanitair. Vriendelijke eigenaren. Rustige camping in een prachtige omgeving. Kindvriendelijk. Mooie plek.

• 9Van olst lackroij10-08-2021

Geweldig

Fijne gemoedelijke en overzichtelijke camping met prima speeltuintjes en schoon sanitair. Ook leuke activiteiten zoals huifkartocht en broodjes bakken. Klein zwembad maar deze schijnt vernieuwd en vergroot te worden.. Gastvrije eigenaren.Mooie fietsomgeving snackbar en winkels nabij. Ook leuk naast camping in het bos een klein fiets crossbaantje.

• 9Stuut10-08-2021

Uitgerust met alleen geluid van de vogels

We logeerden in de blauwe ‘blokhut’ wat het comfort gaf van een huis. Alles netjes en aanwezig en het grote voordeel was…een badkamer🙂Met de fiets van de prachtige omgeving genoten. Wat een rust en mooie paden! Kortom…aanrader in het huisje op camping Lansbulten te verblijven👍🏼

• 10Van Aalderen09-09-2020

Heerlijke camping, hele vriendelijke eigenaren.

Super camping, mooie ruime plekken. Aalten centrum op loopafstand. Schoon sanitair. Hele vriendelijke eigenaren. Komen we zeker nog eens terug.

• 4Hans31-08-2020

Teleurstellend en direct weer vertrokken.

We hadden deze camping uitgekozen vanwege de ligging, de beschrijving en foto’s op de website en de positieve beoordelingen op Zoover. Voor de zekerheid enkele dagen tevoren een datum en kampeerplek gereserveerd. We konden vanaf 14:00 uur aankomen. Om 5 over twee waren we bij de camping, de eerste aanblik stemde ons al niet vrolijk. De dame bij de receptie vertelde dat de gereserveerde plaats al bezet was. Op de vraag hoe dat kon kregen we als antwoord dat het zo razend druk was met reserveringen. Geen excuus of verontschuldiging, we konden nog wel iets anders uitzoeken. Overigens zagen we dat op de door ons gereserveerde plek men de caravan al aan het opbouwen waren, hoezo vanaf 14:00 uur aankomen? Het gevoel van “al te goed is buurmans gek” leek hier van toepassing. De nog overige drie plaatsen boden een troosteloze indruk, op een knollenveld met vrijwel alleen zand en niets van al dat fraaie groen op de website. Teleurstellend dus!

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Fam.Abee15-08-2020

Prettig camping

Leuke rustige camping met vriendelijke eigenaren . Camping bied Ruime kampeerplekken..zwembad en speeltuintjes voor de kids. Schoon sanitair. Wij zijn er 3 week geweest en het is ons zeer goed bevallen en komen er zeker weer terug. Een echte aanrader

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Milex07-08-2020

Voelt als thuiskomen op deze camping!

We hebben hier in juli een aantal dagen gestaan, komen regelmatig terug naar deze camping. Prachtige, rustig gelegen camping met mooie grote plekken. Eigenaren altijd zeer vriendelijk en bijzonder gastvrij. Staan altijd voor je klaar als er wat is. Sanitair prima in orde en altijd schoon. Prachtige nieuwe safaritenten en nieuw aangelegde receptie. Genoeg te doen in de omgeving, Wij vervelen ons hier nooit en komen graag terug.

Camping Lansbulten info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar