Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

93 Reviews over Lansbulten

• 9Dennis + Anja Mantjes11-08-2021

Mooie verzorgde schone rustige camping.

Schoon sanitair. Vriendelijke eigenaren. Rustige camping in een prachtige omgeving. Kindvriendelijk. Mooie plek.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Van olst lackroij10-08-2021

Geweldig

Fijne gemoedelijke en overzichtelijke camping met prima speeltuintjes en schoon sanitair. Ook leuke activiteiten zoals huifkartocht en broodjes bakken. Klein zwembad maar deze schijnt vernieuwd en vergroot te worden.. Gastvrije eigenaren.Mooie fietsomgeving snackbar en winkels nabij. Ook leuk naast camping in het bos een klein fiets crossbaantje.

• 9Stuut10-08-2021

Uitgerust met alleen geluid van de vogels

We logeerden in de blauwe ‘blokhut’ wat het comfort gaf van een huis. Alles netjes en aanwezig en het grote voordeel was…een badkamer🙂Met de fiets van de prachtige omgeving genoten. Wat een rust en mooie paden! Kortom…aanrader in het huisje op camping Lansbulten te verblijven👍🏼

• 10Staat v/h sanitair
  • 10Van Aalderen09-09-2020

Heerlijke camping, hele vriendelijke eigenaren.

Super camping, mooie ruime plekken. Aalten centrum op loopafstand. Schoon sanitair. Hele vriendelijke eigenaren. Komen we zeker nog eens terug.

• 4Hans31-08-2020

Teleurstellend en direct weer vertrokken.

We hadden deze camping uitgekozen vanwege de ligging, de beschrijving en foto’s op de website en de positieve beoordelingen op Zoover. Voor de zekerheid enkele dagen tevoren een datum en kampeerplek gereserveerd. We konden vanaf 14:00 uur aankomen. Om 5 over twee waren we bij de camping, de eerste aanblik stemde ons al niet vrolijk. De dame bij de receptie vertelde dat de gereserveerde plaats al bezet was. Op de vraag hoe dat kon kregen we als antwoord dat het zo razend druk was met reserveringen. Geen excuus of verontschuldiging, we konden nog wel iets anders uitzoeken. Overigens zagen we dat op de door ons gereserveerde plek men de caravan al aan het opbouwen waren, hoezo vanaf 14:00 uur aankomen? Het gevoel van “al te goed is buurmans gek” leek hier van toepassing. De nog overige drie plaatsen boden een troosteloze indruk, op een knollenveld met vrijwel alleen zand en niets van al dat fraaie groen op de website. Teleurstellend dus!

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Fam.Abee15-08-2020

Prettig camping

Leuke rustige camping met vriendelijke eigenaren . Camping bied Ruime kampeerplekken..zwembad en speeltuintjes voor de kids. Schoon sanitair. Wij zijn er 3 week geweest en het is ons zeer goed bevallen en komen er zeker weer terug. Een echte aanrader

• 9Milex07-08-2020

Voelt als thuiskomen op deze camping!

We hebben hier in juli een aantal dagen gestaan, komen regelmatig terug naar deze camping. Prachtige, rustig gelegen camping met mooie grote plekken. Eigenaren altijd zeer vriendelijk en bijzonder gastvrij. Staan altijd voor je klaar als er wat is. Sanitair prima in orde en altijd schoon. Prachtige nieuwe safaritenten en nieuw aangelegde receptie. Genoeg te doen in de omgeving, Wij vervelen ons hier nooit en komen graag terug.

• 7JJ de Groot06-08-2020

Gemengde gevoelens

Gemengde gevoelens. Positief: onze kleinzoon heeft genoten van het fietsen, skelteren en zwemmen. Mááár.... ik had begin juni twee plaatsen naast elkaar geboekt en er werden twee plaatsnummers genoemd, hoewel er aan werd toegevoegd dat er nog verschuivingen konden optreden. Er werd toen niet gezegd dat we door bijbetaling de plaatsnummers konden vastleggen. Bij aankomst bleek er inderdaad geschoven te zijn en werden wij opgescheept met twee ronduit slechte plaatsen: de een was een hobbelige hoop aarde, geen greintje gras, omgewoeld door een mol, de andere met plat en geel gras. IK weet dat dit gebeurt als er langere tijd een kampeermiddel op een plaats heeft gestaan, maar al met al waren wij danig teleurgesteld, vooral ook omdat de eerder genoemde plaats een prima plaats was. Waarschijnlijk heeft de kampeerder die daar nu stond de slechte plaats geweigerd. Het verblijf was verder ok, maar met een bijsmaakje. Sanitair erg krap (corona).

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Niek Rhebergen31-07-2020

Fantastische camping!

Week geweest,het was er super! Vriendelijke eigenaren die behulpzaam zijn.verder een mooie camping waar genoeg te doen is voor kinderen tot 12 jaar. Wij stonden oo het speelveld,een aanrader als je jonge kinderen hebt.

• 9marjolein20-07-2020

Hartelijk, mooie plekken en prachtige safaritent!

hele hartelijke, gemoedelijke, blije familiecamping. Prachtige plekken, hele mooie nieuwe safaritenten die modern en gezellig zijn ingericht. Van alles in de omgeving te zien en doen. Fijne mensen die heel gastvrij zijn. Aanrader!

Camping Lansbulten info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar