Camping Lansbulten

73 reviews over Camping Lansbulten in het Nederlands

fantastisch

cor en ali
10-9-2018

we hadden een chalet gehuurd we waren er mm geweest en weten dat het goed is

een ruim leuk plekje aan de rand van de camping

keurig chalet schoon netjes met leuk meubilair

dus absoluut de moeite waard

onze hartelijke dank en tot de volgende x

Een grote teleurstelling...

B.
25-8-2018

Kleine camping, weinig (in het weekend helemaal geen) animatie voor kinderen.

Zwembad ter grote van een postzegel.

Wij hadden een stacaravan gehuurd.

Muizen liepen ‘s nachts hoorbaar over het dak, en voor ons gevoel ook in de muren,bij het aangeven op de camping word dit weg gewuifd.

Geen beschutting van bomen of iets dergelijks dus met het warme weer van de afgelopen periode zweet je de caravan uit en is er Buiten een parasolletje geen schaduw te vinden.

Wij zijn 5 dagen eerder naar huis gegaan, wat een teleurstelling.

De rust! Wat een heerlijkheid!

Met hele vriendelijke eigenaren, die dit familiebedrijf al jaren met zichtbaar plezier runnen. Bij aankomst dacht ik dat het toiletgebouw te klein zou zijn, maar dat viel mee. De douches en wc's waren niet vaak tegelijk bezet. Maar wel superschoon!

Voor ons hoeft een zwembad niet, wel zijn we een paar keer naar de Slingeplas geweest. Fietsen kun je er prima, maar door de droogte nu veel zandpaden. Broodjes kon je bestellen en de volgende dag ophalen.

Wij zijn een week op deze camping geweest en konden hier heerlijk relaxen, voor herhaling vatbaar

Prima rustige camping

HJ Landeweerd
29-6-2018

Camping met grote plekken voor rustzoekers in een mooi landschap, sanitair was prima en schoon.

Fietsroutes te over met overal mooie terrasjes.

Eigenaren aardig en in voor een praatje.

Komen hier zeker nog een keer terug

Prima camping. Bijzonder gastvrij "personeel".

Ton/Ankie
26-6-2018

Camping prima gescheiden van "vaste" bewoners lansbulten. Uitstekend sanitair, grote plekken, overzichtelijke camping in prachtige rustige omgeving en op loopafstand van Aalten. Zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren.

Ge-wel-dig

Ansje Laban
3-6-2018

Een fantastische camping, rustig, ontzettend vriendelijke beheerders en ontvangst, prachtig en schoon sanitair, zeer de moeite waard, gaan er zeker nog eens naartoe!

Mooie gastvrije camping.

Fam v Essen
4-5-2018

Mooie in de vrije natuur gelegen camping aan een prachtige beek.

Ruime plaatsen op mooie gemaaide grasvelden.

Dorp Aalten en Bredevoort op loop en fiets afstand.

Het ontvangst en verblijf op de camping hebben wij ervaren als zeer vriendelijk en gastvrij.

Het sanitair is fris en toereikend en wordt netjes schoongehouden.

Volop speel gelegenheid voor jonge kinderen .

leuke en een gezellige camping

john.
30-8-2017

kleine , gezellige camping .geen winkeltje

Blokhut was top. Maar de rest was flop.

Liza
13-8-2017

De blokhut was erg leuk en mooi. Het grasveld eromheen was kaal, Dat was wel jammer.

Het toiletgebouw heeft helaas maar 2 douches. Wel genoeg wc's. Verder is er niks te doen op de camping.

Voor kinderen is er een leuk speeltuintje maar verder is er niks. Je hebt er alleen een receptie maar geen eetgelegenheid.

Het zwembad was de eerste dag gesloten, Ik denk door het weer (het regende af en toe).

Misschien is de camping wel leuk voor mensen die graag buiten de camping dingen doen.

fantastische camping met superleuke eigenaren

fam siebring
29-7-2017

mooi en rustig gelegen aan een beek schone toiletten en douches, eigenaren zijn zeer vriendelijke mensen. willen je overal wel mee helpen. genoeg activiteiten en prima service. wij komen er al 4 jaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lansbulten in Aalten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lansbulten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.