Bed and Breakfast Kom in de bedstee

Met vrienden

Wij komen terug!

Tanja
21-9-2018

We komen al weer een paar jaar met onze vriendengroep naar de Bedstee. Veel ruimte in en om het huis en veel speelruimte voor de kinderen. Het huis is van alle gemakken voorzien, gezellig en schoon. We kijken alweer uit naar dit jaar!

We komen elk jaar terug

Margo
20-9-2018

Al enkele jaren komen we met een vriendengroep naar De Bedstee; inmiddels zo vaak dat Dianne eerst bij ons navraagt of wij dat weekend willen, voordat ze het eventueel aan iemand anders verhuurt. Het huis is perfect voor onze vier gezinnen met kinderen in alle leeftijden. Voldoende leefruimte, speelruimte, kletsruimte, eetruimte, zitruimte, enzovoort. De inrichting is compleet en verzorgd met oog voor praktische details en ruim voldoende eet-/drink-/keukengerei. Als we vragen hebben worden die meteen beantwoord of verholpen, met respect voor onze privacy. Het sanitair is schoon, ruim en ook heel praktisch. De slaapruimte is bijzonder sfeervol door de 15 bedstees en zijn voldoende afgescheiden door houten schotten en deuren. In de meeste kun je je bagage prima kwijt en in de enkele bedstees zonder bagageruimte leggen we de kleine kinderen. We maken wel altijd onderling de afspraak dat het daar stil moet zijn, want het is wel gehorig.

Komen zeker terug

Charlotte
19-9-2018

Met een groep van 18 personen hier verbleven tijdens de zwarte cross, waarbij reservering van afwijkende data geen probleem was. Bij aankomst een warm welkom van de eigenares. In eerste instantie hadden we de hottub er niet bij geboekt, het was echter geen probleem om deze er alsnog bij te nemen en binnen no time konden we hiervan genieten. Het huis wat groot en schoon met een groote keuken waar makkelijk voor veel personen tegelijk eten gemaakt kon worden. Meer dan genoeg glazen/borden voor de groep wat erg fijn was! De verrijdbare picknicktafels zorgen ervoor dat we altijd ergens in de zon konden ontbijten.

Ook het verschuiven van een nieuwe reservering was geen probleem waardoor we volgend jaar weer terug zijn.

Enige onhandige was dat er 2 kamers zonder extra ruimte waren, deze hebben we zelf niet gebruikt maar bagage kan men hier lastig kwijt.

Hopelijk nog vele jaren samen in de Bedstee!

Clemens Rosmulder
19-9-2018

Met onze vriendengroep vieren we al sinds jaar en dag samen oud en nieuw. Een paar dagen voor de jaarwisseling komen we bij elkaar, en hebben zo een leuke periode waarin we terugkijken en vooruitzien. Sinds een jaar of 4 doen we dat in Aalten bij 'Kom in de bedstee'. En dat bevalt heel goed. De accommodatie is prettig. Eenvoudig maar verzorgd. Lekker samen koken, lekker samenzijn en leuke dingen doen. Met als plus fijne gastvrije ontvangst. Ook aankomend jaar zijn we weer samen in Aalten. Iets om naar uit te kijken!

Zeer tevreden.komplimenten voor de familie

Huib oudenaarde
10-9-2018

Wij waren met een groep van 19 volwassenen.ontvangst was uiterst vriendelijk .goede uitleg en rondleiding.bedstedes waren boven verwachting.iedereen hhheft goed geslapen.woon/leefruimte is gezellig met wat heerlijke bankstellen.niks mis mee .overal is aan gedacht .van toiletpapier tot koffiefilters noem maar op.er was eigenlijk maar 1 ding midmnder.ons weekend was tekort.kortom wij zijn zeer tevreden over deze accomodatie en omgeving.

Niet wat we verwacht hadden

De lummelgroep
16-7-2018

Wij hadden niet verwacht dat de slaapkamer (besteedes) allemaal eigenlijk in een grote zaal lagen, gescheiden door dunne houten wandjes. In sommige bedsteedes is geen plek voor tassen, etc. In een aantal bedsteedes heb ik nog ongeveer 2 vierkante meter om je spullen te leggen of te hangen. Gehorig, maar na de eerste nacht werd er rekening mee gehouden. De grote woonruimte is niet echt gezellig. Wij vonden de locatie een beetje kampeerboerderij-achtig. Positief was de ruimte om te spelen voor kinderen, de keuken met professionele vaatwasmachine. Een ruimer aanbod qua messen, wijnglazen, etc. kan geen kwaad.

Onvergetelijk familieweekend in Aalten

Familie Beentjes
1-6-2018

Met het hemelvaartsweekend van 10-13 mei met de familie hier verbleven. We hebben een geweldig weekend gehad en ontzettend genoten van de locatie, de accommodatie en de gastvrijheid. Er is overal aan gedacht en alles in tip top in orde. Met een groep van 23 volwassenen zijn we niets tekort gekomen. De wc en douches waren erg netjes en ook de keuken is zeer geschikt om voor grote groepen te koken. De gezamenlijke ruimte is gezellig en ruim, met zowel banken als tafels om fijn aan te eten. De buiten ruimte is fantastisch, met veel ruimte en 4 (verrijdbare) picknicktafels waardoor je altijd de zon op kunt zoeken en uit de wind kunt gaan zitten. De hottub was de kers op de taart. Het uitzicht buiten was erg rustgevend en je hebt van niemand om je heen last, en zij ook niet van jou. De eigenaren denken fijn mee, met o.a. een duidelijke site met veel tips, en altijd goed te bereiken qua mail of telefoon. Genoeg parkeermogelijkheden.

Geweldig

Desiree
24-9-2016

In één woord; aanrader!!

Alles aanwezig en ruim opgezet

Geweldige vrije locatie

Sandra
2-8-2016

Ruim, schoon en vriendelijk, super tof voor kids, binnenspeelplaats, buiten genoeg te doen en de tub echte aanrader!! Volgend jaar weer terug, that's for sure

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Kom in de bedstee in Aalten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Kom in de bedstee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.