Bed and Breakfast Kom in de bedstee

5 reviews over Bed and Breakfast Kom in de bedstee in het Nederlands

Verwachtingen zeker overtroffen!

Angela Van der Meer
8-8-2018

Wat een geweldig verblijf! Ik las hier ook dat een groep hier anders over dacht, maar dan heb je je vooraf niet ingeleefd in waar je naar toe gaat! Juist het knusse, authentieke, maar uiterst goed verzorgde accommodatie en ontvangt, komt overeen met de andere positieve, terechte recensies hier!

En ach, wat minder bergruimte...ben je dan de hele dag in het slaapvertrek?!

Juist buiten inclusief de hottub biedt zoveel ruimte! De binnenspeelplaats, en geweldige keuken, dat is waar het omgaat, volop genoten hier bij de familie Schutte. Chapeau van onze kant! Tot ziens is zeker!

Niet wat we verwacht hadden

De lummelgroep
16-7-2018

Wij hadden niet verwacht dat de slaapkamer (besteedes) allemaal eigenlijk in een grote zaal lagen, gescheiden door dunne houten wandjes. In sommige bedsteedes is geen plek voor tassen, etc. In een aantal bedsteedes heb ik nog ongeveer 2 vierkante meter om je spullen te leggen of te hangen. Gehorig, maar na de eerste nacht werd er rekening mee gehouden. De grote woonruimte is niet echt gezellig. Wij vonden de locatie een beetje kampeerboerderij-achtig. Positief was de ruimte om te spelen voor kinderen, de keuken met professionele vaatwasmachine. Een ruimer aanbod qua messen, wijnglazen, etc. kan geen kwaad.

Onvergetelijk familieweekend in Aalten

Familie Beentjes
1-6-2018

Met het hemelvaartsweekend van 10-13 mei met de familie hier verbleven. We hebben een geweldig weekend gehad en ontzettend genoten van de locatie, de accommodatie en de gastvrijheid. Er is overal aan gedacht en alles in tip top in orde. Met een groep van 23 volwassenen zijn we niets tekort gekomen. De wc en douches waren erg netjes en ook de keuken is zeer geschikt om voor grote groepen te koken. De gezamenlijke ruimte is gezellig en ruim, met zowel banken als tafels om fijn aan te eten. De buiten ruimte is fantastisch, met veel ruimte en 4 (verrijdbare) picknicktafels waardoor je altijd de zon op kunt zoeken en uit de wind kunt gaan zitten. De hottub was de kers op de taart. Het uitzicht buiten was erg rustgevend en je hebt van niemand om je heen last, en zij ook niet van jou. De eigenaren denken fijn mee, met o.a. een duidelijke site met veel tips, en altijd goed te bereiken qua mail of telefoon. Genoeg parkeermogelijkheden.

Geweldig

Desiree
24-9-2016

In één woord; aanrader!!

Alles aanwezig en ruim opgezet

Geweldige vrije locatie

Sandra
2-8-2016

Ruim, schoon en vriendelijk, super tof voor kids, binnenspeelplaats, buiten genoeg te doen en de tub echte aanrader!! Volgend jaar weer terug, that's for sure

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Kom in de bedstee in Aalten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Kom in de bedstee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Kom in de bedstee scoort een 9.1 uit 10 op basis van 5 reviews.