Camping Goorzicht

Camping Goorzicht
8,5

35 reviews over Camping Goorzicht in het Nederlands

Wel aardig voor een weekend

Yvonne, 29-5-2017

We kregen maar een klein plekje en moesten tussen de paaltjes onze kleine caravan plaatsen. Gelukkig is onze caravan maar 390, anders pasten we niet tussen de 2 grote campers naast ons!

Bijna geen plek meer voor een klein tentje en de auto moest pal voor de voortent staan, midden op het veld.

Niet leuk voor ons en ook niet voor spelende kinderen.

(Parkeerterreintje vooraan bij de camping is snel vol)

Veldjes zagen er wel netjes uit.

Heel veel vaste plekken en stacaravans.

Zwembad is niet heel groot maar voldoet prima.

Sanitair is netjes en schoon.

Warm water voor de afwas kost je 50cent wat ik jammer vind, want zo goedkoop is de camping nou ook weer niet.

Douchen ook 50cent voor 5 minuten.

De douche naast mij deed het 5 minuten, de mijne ongeveer 3. Dus extra muntje meenemen voor de zekerheid!

Vuilnis werd bij je plaatsje opgehaald, dat was wel fijn.

Prima camping voor een paar dagen, maar voor ons niet geschikt voor langere periode.

Goed verzorgde familiecamping

Fam. Wagen, 8-8-2016

Camping met prachtige speeltuin voor de kinderen. Goed verzorgde veldjes, mooi ruime plaatsen. Wij waren er maar kort, 1 nachtje in de trekkershut. Deze is basic, maar dat hoort natuurlijk gewoon bij een trekkershut. De trekkershut had een fijne zithoek (hoekbank met kussens) en goede gordijnen. Douchen gaat met 50-cent muntjes.

Gezellige, nette en leuke camping

van de Rhee, 10-8-2015

Wij hebben bijna een week op de camping gestaan. Het is een leuke en verzorgde camping. Schone zwembaden, leuk redelijk grote moderne speeltuin, schone staanplaatsen voor tourcaravams, schone en goed onderhouden sanitair en veel vermaak voor jong en oud. Zowel overdag als in de avond.

Eigenaren waren erg vriendelijk en gastvrij. Maar zagen ook toe

Verder is de ligging prima. Binnen een paar minuten (met de auto) ben je in Aalten, Winterswijk of Duitsland.

Voor ons zal het zeker een vervolg krijgen...!!!

Wij hebben een caravan gehuurd en hebben werkelijk een geweldige tijd gehad.

Het is echt een gezellige familie camping. Waar je nog rustig kunt vertoeven, wandelen gezellig terrasje tegenover de super leuke speeltuin. De zwembaden zijn precies goed. Zeer geschikt wanneer je niet van een overvolle speeltuin en zwembad houd. Wij houden van rust en gelukkig na half 11 sávonds was er rust :) Eigenaren erg vriendelijk! tevens de mensen op de camping. We komen zeker terug! alles was er voor een top vakantie!

Prettige en mooi opgezette camping

van de Rhee, 10-8-2015

Wij hebben bijna een week hier gestaan met onze tourcaravan en hebben ons prima vermaakt.

Schone sanitair, grote speeltuin, schone zwembaden en voldoende vermaak voor jong en oud.

Eigenaren waren erg spraakzaam, vriendelijk en gastvrij. Wij keren zeker weer terug!

Super Vakantie in de Achterhoek

Marleen Driessen, 12-7-2015

Gezellig weekendje gehad op een prachtige camping in de achterhoek! Heerlijk gewandeld in het prachtige natuurgebied het 'goor'! Dat bevind zich dicht bij de camping! Ook zijn er super leuke activiteiten s avonds en overdag! Bijv. Het disco zwemmen met mooi weer of een gezellige bingo avond! Ook voor kleine kinderen is er een prachtige speeltuin met luchtkussen, nieuwe speeltoestellen en een ruime zandbak! Allles is mooi schoon en goed geregeld!

Leuke camping

Lieke, 22-6-2015

Leuke camping, vooral met kleine kinderen. Mooie veldjes en een leuke speeltuin! Sanitair is netjes en schoon. Leuke omgeving om te wandelen of fietsen en leuke dorpen in de buurt.

heerlijk pinksterweekend

willemijn van de pol, 26-5-2015

heerlijk genoten van een rustig plekje op de camping.

er is een ruime keus aan gezellige toeristische plekjes maar ook rust aan de rand van het bos

prachtige plek

Gaby Zwartkruis, 25-5-2015

Camping Goorzicht in Aalten is klantvriendelijk, gastvrij en altijd gezellig.

leuke camping voor gezin met en zonder kinderen

Thea Moorman, 25-5-2015

mooie omgeving/fietsen /auto/steden

vriendelijke mensen.

schoon sanitair.

lekker warm water om te douchen.

grote plaatsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Goorzicht in Aalten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Goorzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Goorzicht scoort een 8.49 uit 10 op basis van 37 reviews.