Camping Goorzicht

50 reviews over Camping Goorzicht

• 2019
    10Steeman01-08-2019

Fantastisch!!

Het is een fantastisch leuke camping. Beide kids (7 & 2 jaar) hebben zich super vermaakt. Alles is netjes, schoon en goed voor mekaar. Vorig jaar zijn we hier geweest, dit jaar ook en we komen ook volgend jaar weer terug. Alleen maar lof!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Claudia Eekhof-Karten24-07-2019

Aanrader!

Wij zijn hier nu voor het derde jaar geweest om naar de Zwarte Cross te gaan. Ideale camping met vervoer van en naar de Zwarte Cross (busje of, leuker nog, de huifkar). Hebben alweer geboekt voor 2020!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Fam. Nikkels11-06-2019

Onverwachts leuke gezellige camping.

Wat een leuke camping voor kleine kinderen maar ook voor pubers. We kwamen hier bij toeval terecht omdat in Winterswijk alles vol zat met Hemelvaart. Maandje van tevoren een plekje uitgezocht, toen was al veel bezet. Lekker compact, ruime plaatsen, schoon sanitair, aardig personeel, gezellige camping en gasten. .Helaas zat het met Pinksteren vol anders hadden we de caravan laten staan. Misschien gaan we volgend jaar wel direct hele HePi boeken.

Familie te Dorsthorst, directeur, 15-06-2019

Goedemiddag familie Nikkels,

Bedankt voor het schrijven van de fijne review! Wij vinden het fijn om te horen dat mensen het zo goed naar hun zin hebben gehad. en hopen u dan weer eens te mogen verwelkomen op onze camping.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 9Familie Smeenk04-06-2019

Super gezellige camping!

De Achterhoek is ook een mooi fietsgebied!

Goedemorgen familie Smeenk,

Bedankt voor het schijven van uw review.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Lammert van Oene27-05-2019

Een leuke familiecamping.

Achterhoek blijft een mooie omgeving voor fietsen en wandelen. Camping Goorzicht is hierbij een prima uitvalsbasis. De camping is zeer verzorgd en kindvriendelijk gezien de aanwezigheid van een prima speeltuin en zwembaden. Hebben vertoefd in een nieuwe stacaravan 4 persoons. Modern ingericht en voldoende ruimte. Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. TOP Camping.

Goedemorgen familie van Oene,

Bedank voor het schijven van uw review.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Miranda albers04-05-2019

Eigenaren in hart en ziel.

Wij hadden de luxe om in een gloednieuwe sta caravan te mogen overnachten. De kinderen hebben zich goed vermaakt. Super speeltuin. Wat me opviel dat er geen rommel op de camping lag. Misschien niet bijzonder maar we hebben andere campings gezien waar het er minder netjes bij lag.

Goedemorgen familie Albers,

Bedankt voor het schrijven van uw review! Wij doen er inderdaad alles aan om de camping netjes en verzorgd te houden en het is fijn dat dit word opgemerkt. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen op onze camping.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    10Rien van Tuil24-09-2018

prima camping

bezoek achterhoek, jammer4 dat het zwembad al leeg was het was nog fantastisch weer

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 9Dames uit Groningen20-07-2018

Super

Dit jaar was ons tweede jaar op deze camping met een groep vriendinnen vanwege de zwartecross. Het is schone en gezellige camping en bovenal vriendelijk personeel. De familie werkt hard om juist dit weekend van de zwarte cross tot een succes te maken. Ze regelen onder andere het vervoer naar het festival terrein, extra wc’s vanwege vele gasten en zijn zelfs tot diep in de nacht bereikbaar voor alle gasten. Mijn familie kon onverwachts nog blijven slapen ondanks de volgeboekte camping. Kortom een top camping met kwaliteit!

Tip: neem kleingeld mee voor de douchpasjes

Camping Goorzicht, directeur, 24-07-2018

Goedemiddag dames uit Groningen. Dank voor jullie fijne review! Wij stellen dit zeer op prijs. Hopelijk tot volgens jaar! Met vriendelijke groet, familie te Dorsthorst.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Dames uit Groningen!17-07-2018

Super camping

Dit was ons tweede jaar dat wij naar deze camping gingen met een groep vriendinnen vanwege de zwarte cross. Het is een schone en gezellig camping. De familie werkt met z’n hard om het zwarte cross weekend tot een top weekend te maken. Ze regelen vervoer naar het festival terrein en zijn ten alle tijden bereikbaar zelfs tot diep in de nacht.Mijn familie kwam oververwachts nog blijven slapen ondanks de volgeboekte camping. Kortom een top camping met kwaliteit.

Tip: neem kleingeld mee voor de douchpasjes

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Ria Stevens17-05-2018

prima camping,

Ik ben heel erg tevreden over deze camping. De familie te Dorsthorst is erg vriendelijk. De camping is schoon en ligt in een prachtige omgeving om te fietsen/wandelen en de plaatsen zijn ruim met voldoende waterkranen. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Er is een prachtige speeltuin en zwembad wat milieuvriendelijk wordt verwarmd. Voor moederdag kunnen de kinderen leuke cadeautjes maken. Wij komen volgend jaar zeker terug

Camping Goorzicht, directeur, 24-07-2018

Goedemiddag mevrouw Stevens. Wij bedanken u voor uw mooie review! Wij verheugen ons erop u volgend jaar weer terug te zien. Met vriendelijke groet, familie te Dorsthorst.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

8 tips over Camping Goorzicht

• fam jansen, 04-05-2013

Deze camping is dichtbij duitsland. Bocholt is op ongeveer 15 km. (leuk winkelen). Ook Obelink is erg dichtbij. (10 km). Voor het geval dat je toch iets vergeten bent op caravan gebied.

• priet, 11-07-2013

Cafe Schiller brengt een extra gezelligheid.

• mabo5, 06-06-2012

Vul een emmer met water en kijk of er geen zwarte dingetjes in liggen. Wij hebben dit nu namelijk in de watertank zitten en moesten na afloop flink spoelen om het eruit te krijgen.

1 vraag over Camping Goorzicht

• Karin Heens, 05-07-2018

Tuinstoelen

Zijn er tuinstoelen bij huurcaravans?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig