Camping Goorzicht

• 8.1Staat v/h sanitair

Meer camping info

61 reviews over Camping Goorzicht

• 8John Jong de13-09-2020

Het was een heel leuke schone camping met zwembad

Mooie fietsroutes en wandelroutes- Wifi was de laatste dagen minder

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2020

• 7Trui van Bruinessen12-09-2020

Leuke camping

Leuke camping, zeer vriendelijke eigenaren. wij hadden een een goed uitgerust mobile home gehuurd. Wij waren net z'n tweeën maar ons kleinkind zou zich daar goed vermaakt hebben in de speeltuin en zwembad. Mooie omgeving om te fietsen.

Gereisd met partner in september 2020

• 6Daan29-08-2020

viel tegen

Op de website van de camping adverteren ze met een animatie team van ca 8 man bij aankomst bleek deze nog uit 2 vrijwilligers te bestaan. (vaste campinggast gaf dit aan)Wij hadden juist voor deze camping gekozen vanwege de animatie. Als er iets georganiseerd werd per dag was het veel, de laatste week van onze vakantie werd er nog maar 3x per week iets georganiseerd. Volgens de eigenaren was dit vanwege de corona zo weinig. (ik denk zelf vanwege het kleine team) De hygiene zou heel goed moeten zijn, dat viel mij dus vies tegen zeker als je nagaat dat ze dingen lieten vanwege corona. De (corona) regels die bij het zwembad hoorden werden door niemand nageleefd. Binnen 3 dagen waren de kinderen door het chloor volledig schraal (vellen hingen erbij) De waterdruk bij het vernieuwde toiletgebouw (adverteren ze mee) was enorm laag. Shampoo uit de haren van de kinderen wassen was niet te doen. Warm water was in mijn optiek erg duur. 3week E40

• 7Staat v/h sanitair

Camping Goorzicht, directeur, 29-08-2020

Goedemiddag,

Dank voor uw review, graag wil ik hier toch even op reageren.

Het animatieteam bestaat niet uit maar 2 personen, deze info is u verkeerd afgegeven. Ons animatieteam bestaat momenteel uit 6 personen.

Wat betreft de waterdruk, deze is door vitens vanwege de droogte omlaag gezet, hier kunnen wij helaas niks aan doen.

Ik had liever gehad dat u deze punten tijdens uw verblijf had gemeld, dan hadden we het kunnen nakijken, kunnen oplossen of u kunnen uitleggen.

Hopelijk heeft u wel een prettig verblijf gehad.

• 10Rian rave23-08-2020

Fantasties moderne camping echt een aanrader

We hebben een heerlijk verblijf gehad op deze camping gehad voor jong en oud. De eigenaren zijn heel vriendelijk en staan altijd klaar voor hun gasten. De kinderen vinden het zwembad met speeltuin geweldig. Ondanks covid 19 werden er activiteiten georganiseerd. Het sanitair gebouw is modern en heel netjes met ruime douche hokje. Direct naast de camping ligt een heel mooi natuur gebied op 5 minuten lopen waar je heerlijk kunt fietsen en wandelen. We stonden op een mooi kampeerveld met schaduw en zonnige plekken. Er word veel vernieuwt ook bij de jaarplaatsen zie je veel nieuw chalets plaats maken voor oude stacaravans.

Wij komen volgend jaar zeker terug en zijn benieuwd wat ze dan weer vernieuwd hebben

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2020

• 7F&H17-08-2020

Gezellige camping

Positief, voor kinderen grote speeltuin en zwembaden. Positief, vriendelijke eigenaren, bereid te helpen waar nodig. Wij hadden een grote plaats met veel schaduw maar over het algemeen zijn de meeste plaatsen klein en bovenop elkaar met veel zon. Sanitair goed / redelijk. Wel te ver lopen als je achterin de camping staat. Nu ( misschien door corona) werd er bijna niets georganiseerd. Snackbar te vroeg dicht , om 19.00 uur al. Leuke omgeving om te ontdekken. Wifi verbinding was prima, wel betalen voor 2 apparaten. Wil je meer dan weer betalen. Veel vaste staanplaatsen met veel honden

• 7Staat v/h sanitair

Camping Goorzicht, directeur, 20-08-2020

Ik wil u bedanken voor uw review. Het klopt inderdaad dat wij vanwege corona niet meer activiteiten hebben kunnen organiseren. We hebben weleens geprobeerd om de snackbar om 20.00 uur te sluiten maar kregen dan van 19.00 tot 20.00 geen bestellingen, vandaar dat we om 19.00 uur sluiten.

• 9Fam. Mulder16-08-2020

Super kindvriendelijk

Een ruime plek en een heel vriendelijke, behulpzame familie. Elke ochtend verse broodjes kunnen bestellen en heerlijke koffie etc. op het terras. De kinderen tot zeker 11 jaar hebben hier een paradijsje. Met zwembaden en een heerlijke speeltuin en vooral heel veel vriendjes. Een gemoedelijke sfeer en ik voelde mij meteen op mijn plek met mijn zoontje van 7. Ik vond het sanitair prima in orde en ook de zwembaden werden netjes schoongemaakt en het water gecontroleerd. Koelelementen mocht ik invriezen en mijn zoontje kon een skelter huren. Hij was van 9:00 tot 21:00 uur met heel veel nieuwe vriendjes in de weer. Geweldig om te zien hoe hij genoot. De omgeving is prachtig, weet ik. Al zagen we daar deze dagen weinig van omdat de camping genoeg was.

• 8Eetgelegenheden

• 8Stappers13-08-2020

Heerlijk

De kinderen hebben zich uitermate goed vermaakt. Heerlijke speeltuin en het zwembad was voldoende. De medewerkers erg behulpzaam en aardig. Prijs kwaliteit verhouding eten was goed. Ondanks de hitte hebben we enorm genoten! Prima prijs, eigen tent, zelfs luxer dan verwacht!

• 8Eetgelegenheden

• 8Felix Jansen08-08-2020

Ze doen wat ze kunnen

Het is wel mooi om te zien hoe er ondanks de corona beperkingen er toch geprobeerd word om het de gasten naar hun zin te maken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 7fam Wartena03-08-2020

Kindvriendelijke camping met wat minpuntjes.

In juli twee weken op camping Goorzicht verbleven (de naam gaf al veel hilariteit bij de kinderen). Camping heeft veel vaste plaatsen (stacaravans) en seizoensgasten, klein stukje gereserveerd voor wisselende gasten achterin de camping (flink eindje lopen naar het sanitairgebouw). Hondvriendelijke camping, vrijwel alle overige gasten hadden één of meerdere honden mee (altijd aangelijnd!). Kinderen vermaakten zich opperbest met grote speeltuin, in het zwembad zwembad en met andere kinderen op de camping. Zwembad koud en niet altijd even schoon, vooral het pierenbadje werd gaandeweg de twee weken gewoon echt vies. Sanitair werd onvoldoende schoongemaakt voor de drukte op de camping. 's Ochtends vroeg al vieze wc's aantreffen is niet prettig. Wc's trokken ook niet goed door. Sfeer op camping is gemoedelijk en gezellig, er worden soms activiteiten georganiseerd zoals bingo, eiergooien, huifkartocht voor de kinderen.

• 5Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Camping Goorzicht, directeur, 20-08-2020

Wij willen u bedanken voor uw review, maar wil toch even reageren. De meeste van onze kampeerplaatsen zijn voor "wisselende gasten" en niet voor seizoengasten, hier hebben we maar 6 van de 50 plaatsen van gehad afgelopen jaar. Dus ook voor bij alle faciliteiten zoals het sanitair gebouw was absoluut niet gereserveerd voor seizoengasten, juist niet eigenlijk. Dat de zwembaden vies werden met zand klopt, we hadden onze robot stofzuiger helaas defect! Deze is snel besteld en kon daarna weer zijn werk doen gelukkig. Dat u het sanitair vuil aantrof 's morgens vind ik vervelend om te horen, heeft u hier melding van gemaakt tijdens uw verblijf?

Familie te Dorsthorst

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 5M. Schulz01-08-2020

Slechte schoonmaak safaritent

Voor de kinderen een leuke camping. De safaritent is een mooi verblijf, maar was bij ons helaas heel slecht schoongemaakt. Dikke stoflaag onder de bedden. Dit ook aangegeven, maar werd niet opgelost. Bij vertrek wel de schoonmaakkosten terug gekregen, maar wij vinden het jammer dat hier niet eerder aandacht aan is geschonken. Een schoon verblijf is het minste wat je mag verwachten voor deze prijs.

• 3Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Camping Goorzicht, directeur, 20-08-2020

Goedemorgen familie Schulz, Op het moment dat u melde dat er onder de bedden veel stof lag is onze schoonmaakster binnen 2 uur bij de safaritent geweest en heeft ze dit alsnog schoongemaakt. Helaas waren jullie toen zelf niet aanwezig, maar dit is dus wel gedaan. Wij betreuren het dat u hierdoor een slechte review geeft terwijl het dus wel gelijk is opgelost. Verder hopen wij dat u een prettig verblijf heeft gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

Camping Goorzicht info