Camping Goorzicht

Laatste review

prima camping

Rien van Tuil,
24-9-2018

bezoek achterhoek, jammer4 dat het zwembad al leeg was het was nog fantastisch weer

Kenmerken

24-9-2018

Super

Dames uit Groningen,
20-7-2018

Dit jaar was ons tweede jaar op deze camping met een groep vriendinnen vanwege de zwartecross. Het is schone en gezellige camping en bovenal vriendelijk personeel. De familie werkt hard om juist dit weekend van de zwarte cross tot een succes te maken. Ze regelen onder andere het vervoer naar het festival terrein, extra wc’s vanwege vele gasten en zijn zelfs tot diep in de nacht bereikbaar voor alle gasten. Mijn familie kon onverwachts nog blijven slapen ondanks de volgeboekte camping. Kortom een top camping met kwaliteit!

Tip: neem kleingeld mee voor de douchpasjes

Camping Goorzicht, directeur, 24-7-2018

Goedemiddag dames uit Groningen.

Dank voor jullie fijne review! Wij stellen dit zeer op prijs. Hopelijk tot volgens jaar!

Met vriendelijke groet, familie te Dorsthorst.

Super camping

Dames uit Groningen!,
17-7-2018

Dit was ons tweede jaar dat wij naar deze camping gingen met een groep vriendinnen vanwege de zwarte cross. Het is een schone en gezellig camping. De familie werkt met z’n hard om het zwarte cross weekend tot een top weekend te maken. Ze regelen vervoer naar het festival terrein en zijn ten alle tijden bereikbaar zelfs tot diep in de nacht.Mijn familie kwam oververwachts nog blijven slapen ondanks de volgeboekte camping. Kortom een top camping met kwaliteit.

Tip: neem kleingeld mee voor de douchpasjes

prima camping,

Ria Stevens,
17-5-2018

Ik ben heel erg tevreden over deze camping. De familie te Dorsthorst is erg vriendelijk. De camping is schoon en ligt in een prachtige omgeving om te fietsen/wandelen en de plaatsen zijn ruim met voldoende waterkranen. Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Er is een prachtige speeltuin en zwembad wat milieuvriendelijk wordt verwarmd. Voor moederdag kunnen de kinderen leuke cadeautjes maken. Wij komen volgend jaar zeker terug

Camping Goorzicht, directeur, 24-7-2018

Goedemiddag mevrouw Stevens.

Wij bedanken u voor uw mooie review! Wij verheugen ons erop u volgend jaar weer terug te zien.

Met vriendelijke groet, familie te Dorsthorst.

Geweldig, voor herhaling vatbaar

Familie Smeenk,
      16-5-2018

We gaan al jaren met de familie naar deze camping en zijn altijd erg tevreden. De eigenaren zijn vriendelijk, het sanitair is mooi en schoon en de speelgelegenheid voor kinderen is perfect. Iedereen komt hier tot rust, ons enige "probleem" is om de kinderen weer mee naar huis te krijgen. De camping ligt in een prachtige omgeving.

Camping Goorzicht, directeur, 18-5-2018
      Wij willen u bedanken voor uw mooie review! Het is elk jaar weer een feestje om jullie t mogen ontvangen.

Zeker een aanradar!

Fam. Derksen,
      9-5-2018

Goed verzorgde camping, veel groen. Toiletgebouw is modern, goed onderhouden, schoon en heerlijk verwarmt. De speeltuin en zwembaden zijn in 1 woord prachtig voor de kinderen! Het kunstgras in de speeltuin is een goeie aanwinst. Voor de fietsliefhebbers zijn er mooie fietsroutes in de buurt. Camping is zeker een aanrader.

Camping Goorzicht, directeur, 18-5-2018
      Bedankt voor u fijne review. U bent van harte welkom om nogmaals bij ons te komen voor uw vakantie.

Een ontzettend mooie camping. Kinderen hebben het heel leuk gehad in de stacaravan die we voor een paar daagjes hebben gehuurd. Zeker een aanrader om even met kinderen weg te gaan.

Camping Goorzicht, directeur, 18-5-2018
      Bedankt voor uw review en wat fijn dat u een goed verblijf heeft gehad.. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen op onze camping.

Wel aardig voor een weekend

Yvonne,
      29-5-2017

We kregen maar een klein plekje en moesten tussen de paaltjes onze kleine caravan plaatsen. Gelukkig is onze caravan maar 390, anders pasten we niet tussen de 2 grote campers naast ons!

Bijna geen plek meer voor een klein tentje en de auto moest pal voor de voortent staan, midden op het veld.

Niet leuk voor ons en ook niet voor spelende kinderen.

(Parkeerterreintje vooraan bij de camping is snel vol)

Veldjes zagen er wel netjes uit.

Heel veel vaste plekken en stacaravans.

Zwembad is niet heel groot maar voldoet prima.

Sanitair is netjes en schoon.

Warm water voor de afwas kost je 50cent wat ik jammer vind, want zo goedkoop is de camping nou ook weer niet.

Douchen ook 50cent voor 5 minuten.

De douche naast mij deed het 5 minuten, de mijne ongeveer 3. Dus extra muntje meenemen voor de zekerheid!

Vuilnis werd bij je plaatsje opgehaald, dat was wel fijn.

Prima camping voor een paar dagen, maar voor ons niet geschikt voor langere periode.

Goed verzorgde familiecamping

Fam. Wagen
      8-8-2016

Camping met prachtige speeltuin voor de kinderen. Goed verzorgde veldjes, mooi ruime plaatsen. Wij waren er maar kort, 1 nachtje in de trekkershut. Deze is basic, maar dat hoort natuurlijk gewoon bij een trekkershut. De trekkershut had een fijne zithoek (hoekbank met kussens) en goede gordijnen. Douchen gaat met 50-cent muntjes.

Gezellige, nette en leuke camping

van de Rhee
      10-8-2015

Wij hebben bijna een week op de camping gestaan. Het is een leuke en verzorgde camping. Schone zwembaden, leuk redelijk grote moderne speeltuin, schone staanplaatsen voor tourcaravams, schone en goed onderhouden sanitair en veel vermaak voor jong en oud. Zowel overdag als in de avond.

Eigenaren waren erg vriendelijk en gastvrij. Maar zagen ook toe

Verder is de ligging prima. Binnen een paar minuten (met de auto) ben je in Aalten, Winterswijk of Duitsland.

Voor ons zal het zeker een vervolg krijgen...!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Goorzicht in Aalten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Goorzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.