Vakantiehuis De Grenswachter

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

25 reviews over Vakantiehuis De Grenswachter

• 9Annemiek van Hout27-06-2019

Geweldig! Zeker een aanrader!

Geweldig vakantiehuis, zuiver, volledig ingericht met meer dan voldoende servies en bestek. Twee slaapkamers hebben een schuine toegang en zijn daarom minder geschikt voor volwassenen, maar prima voor kinderen. Wij hebben een fantastisch weekend gehad.

• 2018
    8Roxanne29-12-2018

Super genoten in een heerlijk huis

Echt een geweldig huis. We hadden ‘t Woonhuus gereserveerd voor 8 volwassenen, 4 kinderen en een dreumes van 2 jaar. Het huis is lekker knus ingericht, voldoende keukenapparatuur, genoeg keukeninventaris en een heerlijke houtkachel. Kamers zijn groot genoeg evenals de stoelen in de woonkamer. Naast ons zat nog een groep maar daar heb je helemaal geen last van aangezien je allebei je eigen ingang hebt.

• 9Else19-08-2018

Fijn huis, prachtig gelegen, ideaal met kinderen.

Prachtig gelegen huis met veel ruimte rondom. Lekker buitenspelen voor de kinderen. Wel oppassen met oversteken om naar het voetbalveld gegaan, er wordt hard gereden. Veel dank aan de verhuurders voor het meedenken en de fijne tijd in de Grenswachter!

• 10Alderande vzw06-08-2018

Heel geschikte locatie voor onze groep.

Elke vraag of probleem werd door de verhuurders direct beantwoordt of opgelost. Zonder uitzondering heeft elk van ons er in alle rust een heel fijne vakantie beleefd. Ons keukenteam kon er beschikken over een heel degelijk uitgeruste keuken. Toplocatie!

• 9Marga04-06-2018

Heerlijke Hemelvaart in de de Grenswachter

Geweldige tuin, heerlijk rustig, prima bedden, zeer goede keukenuitrusting voor zoveel mensen! Voor sporters en anderen die vaak douchen wat weinig badkamers als huis zoals bij ons volledig gevuld is.

• 8Danny Jansen25-04-2018

Fantatisch weekend waar iedereen van de groep van

We waren met een groep vrienden op weekend in De Grenswachter - De Schoppe. Iedereen heeft het naar zijn zin gehad. Het is een geschikte locatie voor mensen die van de natuur of rust houden en graag wandelen of fietsen. De accommodatie is prima in orde, alles was aanwezig om er een fijne vakantie van te maken. eker een aanrader!

• 10Bob en Elly Kuiper10-04-2018

Fantastisch weekend met kinderen en kleinkinderen

Een geweldige goed onderhouden en ingerichte accommodatie op een prachtige locatie. Met 14 personen enorm veel bewegingsvrijheid binnen en buiten. De kleinkinderen konden naar hartenlust spelen. Voldoende sanitaire voorzieningen en een overvloed aan slaapkamers. Wij zijn zaterdags naar het Hof van Eckberge in Eibergen geweest (25 min. met de auto). Een aanrader. Voor een volgend familieweekend zeker het overwegen waard om terug te gaan.

• 9Maria Schotman27-03-2018

Een echte aanrader voor groepen/ families.

Het huis ligt aan een smalle weg waar redelijk hard wordt gereden. Dus oppassen met kleine kinderen. Het is niet echt een drukke weg. De omgeving is prachtig en er is genoeg te doen. Het huis is zeer compleet en ruim. Ook de speelruimte buiten is groot genoeg met een trampoline, klimtoestel en voetbaldoelen.

Met jonge kinderen

• 2017
    9Karin12-11-2017

Geweldig weekend!

Een geweldige accommodatie, nieuw meubilair, schoon (ook het sanitair). 2 Mooie badkamers. Meerdere slaapkamers, waarvan 2 kleine, dus ideaal voor een groep. Keuken is voor een grote groep ietwat aan de kleine kant, maar de rest van het huis vergoedt dit helemaal. Ook mooie ruime tuin erbij met grote trampoline!

• 10Vriendengroep "Porkey's " Doornenburg06-11-2017

Ontspannen maar vooral gemoedelijk weekend gehad.

De accommodatie is gerieflijk en smaakvol ingericht. Alle faciliteiten zijn ruimschoots aanwezig en staan garant voor een comfortabel weekend. De inrichting bied voldoende sanitaire voorziening en alles is voorhanden. De kapschuur en het idyllisch gelegen sportveld bied voldoende mogelijkheid voor sportieve activiteiten met kinderen en of volwassenen. Geen verdere op of aanmerkingen.

3 tips over Vakantiehuis De Grenswachter

• Titia, 10-10-2013

Wij hebben op zondagochtend een speurtocht uitgezet in het bos met vragen en opdrachten en dat vonden de kinderen helemaal geweldig! Je hoeft verder ook niks te doen, de kids vermaken zich daar zelf.

• Gerard Boter, 04-06-2012

Wandelen langs en over de Duitse grnes; fitesen in de wijde omgeving, richting Winterswijk.

• André SLOTHOUBER, 27-05-2015

Maak een rondwandeling met de (top) gids Geert Kämink door de natuur in de directe omgeving en ga wijnproeven op de wijngaarde de Hennepe, net buiten Aalten.

0 vragen over Vakantiehuis De Grenswachter

Vakantiehuis info