Pension De Bussinkhoek

1 review over Pension De Bussinkhoek in het Nederlands

Om terug te komen.

Anita en Han
27-7-2010

Bed & breakfast is een woonbuurt gelegen. B & B heeft 2 kamers met 2 aparte bedden (lekkere harde matrassen, goed voor rugpatienten zoals wij) douche en toilet moet gedeelt worden. Erg kleine tv op kamer. Gehorig. Je kunt heerlijk op het terras zitten. 's Morgens staat er een zeer uitgebreid ontbijt klaar in de huiskamer.

Bezoek ook eens Bredevoort, het boekenstadje van Nederland, vooral op de 2de zaterdag van juli. En ga dan bij de Herberg van Bertram eens warme apfelstrudel met slagroom eten, deze is heel apart. Wip de grens eens over naar Bocholt. Of rijdt de Slingeroute of Hamaland route door Duitsland en Nederland.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension De Bussinkhoek in Aalten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension De Bussinkhoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.