Vakantiepark TopParken - Recreatiepark het Esmeer

Vakantiepark TopParken - Recreatiepark het Esmeer
8,1

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen8,7

We hebben een aantal aanbieders voor TopParken - Recreatiepark het Esmeer voor je op een rij gezet:

31 reviews over Vakantiepark TopParken - Recreatiepark het Esmeer in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Maureen van der Kooij
14-5-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Zeer schoon en goed onderhouden park
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Bij binnenkomst huisje zag alles er prima uit. Bedlinnen goed mooi wit zonder vlekken of slijtplekken. Alleen toen we het linnengoed van de bedden moesten halen schrok ik. Dekbedden met gele vlekken, kussens met gele-/ bloedvlekken. Over het matras zat een waterdichte beschermhoes wat wel goed was. Maar ook deze moet een keer gewassen worden. Geen moltons om kussens en matrassen. Ook voor kussens heb je waterdichte hoezen. Echt Jammer!

Oud en Nieuw op vuurwerk vrij park

Peer
3-1-2018
  • Onderkomen9

Dit jaar oud en nieuw op dit vuurwerk vrije park gevierd. Top de hond was relaxed. Chalet was ruim en zeer gezellig. Veel vuurwerk gezien ver van het park af, mn. sier vuurwerk, zonder de harde knallen.
Receptie Recreatiepark het Esmeer, Receptie, 8-1-2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn om te horen dat u en uw hond het zo goed bij ons naar de zin hebben gehad. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals op ons recreatiepark verwelkomen.

Leuk park, niet voldoende vuurwerkvrij

Patrick, Sharon, Liese en Mirre
3-1-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Allereerst vonden we het park er erg goed uitzien en leuk versierd voor de feestdagen, het chalet was modern, ruim en mooi, de ligging aan het meertje fantastisch. De inventaris in het keukenkastje was echter niet op orde, te weinig glazen en bestek t.o.v. wat er op de aangeplakte inventarislijst stond. Dit was voor ons verder geen probleem en de melding werd prima opgepakt. De mensen van het park en de horeca waren trouwens over het algemeen erg vriendelijk, betrokken en behulpzaam, complimenten daarvoor.

In het chalet was het broodrooster in de keuken erg prettig, echter die leek nog nooit schoongemaakt te zijn geweest. Bij eerste gebruik kwam er een enorme brandlucht uit. Er zitten onder de roosters twee lades die je kunt legen, dat was volgens mij nog nooit gebeurd aangezien die kneitervol met kruimels en zaden zaten die in de brand vlogen/schroeiden. De douchecabine in het chalet was vrij ranzig bij de randen, erg zwart en vuil.

Wij hebben specifiek geboekt op de ‘vuurwerkvrij’ aanbieding. Hoewel we begrijpen dat omgevingsgeluid niet uitgesloten kan worden, trilden we af en toe zowel overdag als ’s-nachts stoelen/bedden uit van het enorm harde geknal. Er werd net buiten de slagbomen alle dagen veel vuurwerk afgestoken en op de parkeerplaats ervoor wordt door grote groepen jeugd in (gier)tanks carbid geschoten en worden er vreugdevuren gestookt, dus wij zijn van mening dat het park de titel ‘vuurwerkvrij’ niet echt kan claimen. We zijn daarom ook een dag eerder weggegaan vanwege die constante herrie. Een ander nadeel is dat de leuke grote speeltuin die bij het park ligt niet open was, dit was zeker niet duidelijk aangegeven op de site. Aangezien we met twee kleine kinderen kwamen was dit – naast de stempel ‘vuurwerkvrij’ - één van de punten waar we het park op uit hadden gezocht.

De WiFi is echt onacceptabel traag voor deze tijden – óók voor ‘brons’. Zeker als je met kinderen in een tijd komt waarin de kans op lage temperaturen en regen en andere neerslag hoog is, is stabiele, betrouwbare, snelle WiFi een must.

Receptie Recreatiepark het Esmeer, Receptie, 8-1-2018

Beste Patrick, Sharon, Liese en Mirre,

Bedankt voor uw feedback. Het is voor ons altijd prettig om te horen hoe onze gasten hun verblijf hebben ervaren. Fijn om te horen dat ons vakantiepark & de woning u goed zijn bevallen. We vinden het vervelend om te horen dat het broodrooster en de douchecabine niet helemaal goed schoon waren, dit is uiteraard niet hoe het hoort.

Wat betreft het vuurwerk, betreuren wij dat u hier hinder van heeft ondervonden. Ondanks dat het niet op het park werd afgestoken, vinden wij het uiteraard niet fijn om te horen dat u en uw kinderen hier last van hebben gehad. U zult begrijpen dat wij inderdaad helaas geen invloed hebben op het gebruik van vuurwerk buiten het park. We hebben al jaren vele terugkerende gasten op ons park die juist ons bezoeken, omdat het park vuurwerkvrij is en dit als prettig ervaren. Uiteraard ervaart iedereen dit anders, zoals we ook van u begrijpen.

We hopen u nog een keer te mogen ontvangen op ons park.

Louis
30-12-2017
  • Onderkomen10

Prettig en rustig verblijf gehad in een gloednieuwe accomodatie. De Receptie heeft met de kerst nog ervoor gezorgt dat we de sleutels kregen.

prima plek

ed
19-11-2017
  • Onderkomen7

Mooi park, rustig gelegen. Bungalow zijn basic ingericht, zonder poespas, beetje saai. In deze periode vam het jaar was wel alles dicht. Geen restaurant, bar of snackbar, ondanks dat in het welkomstboek staat dat ze in de weekenden open zijn. ( wel begrijpelijk, als je zowat de emige gast bent) Voor al je boodschappen moet je naar Aalst, wat niet heel ver is. En als je dan toch moet rijden maak je ook niet gebruik van de broodjesservice die ze dan wel hebben.

Zeer rustig en mooi

Kristel
13-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Zeer rustig park, mooie nette huisjes, toffe speeltuin en gezellig zwemmeer

Een geweldige week gehad.

Tonnie van der Worp
28-6-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Rust op het park. Een grote tuin om het chalet.
  • Activiteiten2
  • Onderkomen6

De ellende begon al bij de ontvangst. Wij waren een uurtje eerder en soms is je huisje dan al schoon. Geen probleem als dit niet zo is, maar wellicht een idee om de welkomstvoucher voor een drankje in dat geval alvast te geven. Bij binnenkomst in het huisje tassen uitgepakt en alles ingericht. Helaas constateerden wij dat er dramatisch was schoongemaakt. Er lag een vieze BH, gebruikte tandenstoker en de nodige haren op de grond van de kast. Verder ontbraken er drie tuinstoelen en er was geen wasrek aanwezig. Knop van de magnetron was kapot, drukknop van de wc, het rek van de vaatwasser, divers bestek, geen ovenschotel en de deur van de meterkast lag er uit. Er werd allemaal erg lauwtjes op gereageerd door de dame van de receptie. Ik had het idee dat zij zich niet kon voorstellen dat dit vervelend is voor een klant. Wij konden naar een ander huisje, maar alles oppakken met drie kleine kids was ook niet echt handig. Alle kleding en etenswaren hadden wij immers net uitgepakt. Kon de dame zich ook weinig bij indenken. NPS -1. Het gevoel van de klant is goud in de hand. Misschien toch maar eens een training klantgerichtheid gaan doen. De deur zou trouwens gemaakt worden en deze is het hele verblijf blijven staan. Ik vond dat gevaarlijk omdat deze zo om kon vallen en daarnaast de meterkast open was. Ook dit werd weer afgedaan als onzin door de receptie. Tja...............
Receptie - Recreatiepark het Esmeer, Receptie, 13-6-2017

Beste heer Schunselaar,

Wij betreuren het zeer dat u uw verblijf bij ons als zodanig heeft ervaren. Ons doel is om onze gasten een optimale vakantie te laten beleven. Inmiddels hebben wij ook al mailcontact gehad en graag zoeken we telefonisch of per mail met u naar een passende oplossing.

Met vriendelijke groet,

Jolande

mooi net park

Philippens
20-12-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Mooi niet al te groot park inrichting huisje was mooi maar er zou beter gepoetst kunnen worden zowel keuken(vuile pan en vaat wasser vol) als woonkamer veel spinnen webben boven aan platfond.Verder weinig op park te beleven ook voor kids beperkt op speeltuin na, gelegen aan haven die los van het park staat waar je ook niet met je hond mag wandelen kortom voor huisdieren niet veel te beleven verder centraal gelegen om mooie steden aan te doen(Den Bosch, Utrecht).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark TopParken - Recreatiepark het Esmeer in Aalst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark TopParken - Recreatiepark het Esmeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark TopParken - Recreatiepark het Esmeer scoort een 8.12 uit 10 op basis van 32 reviews.