Hotel De Steenen Man

Laatste review

Prachtige ervaring!

Silke,
21-1-2018

Wat een fantastische plek, gastvrije ontvangst, heerlijk gegeten. Terras aan de zeedijk met de schapen. Je loopt de dijk over en je staat voor de Waddenzee met 's avonds een prachtige zonsondergang.

Heerlijk geslapen en een prima ontbijt.

6 reviews over Hotel De Steenen Man in het Nederlands

Prachtige ervaring!

Silke,
21-1-2018

Heerlijk geslapen en een prima ontbijt.

Locatie, maar verder niets

M beekman
24-7-2016

We hadden in jaren niet zo'n slecht hotel gezien. De enige reden om hier te slapen is dat het aan zee ligt en bij de afsluitdijk. We hadden 2 kamers: in beide deed de verlichting het niet. Het ergste was echter het ontbreken van horren: het was te heet om het raam niet iets open te doen (met gordijn ervoor), maar dan heb je binnen een uur ruim 30 agressieve muggen op je kleine kamer. Hier moet echt geinvesteerd worden

byzonder leuk

Lida Laan
29-4-2016

in een historisch pand op een mooie lokatie zoals er nog maar weinig zijn.

service, vriendelijk en kwaliteit staan voorop .

Met een fantastische gastvrije en muziekale bedrijfsvoering door Jeroen,

die ons ook van de nodige info heeft voorzien ,hebben wij genoten van een

sfeervolle kamer met een goede hap en een heerlijk ontbijt.

slechtste hotel ooit

marco
13-9-2015

Ontbijt moest je zelf pakken. Zalm wat 2 mnd over de datum was lag in de koelkast. Een patat mayo 8.50. Eten was allemaal uit de vriezer.

Geen klantvriendelijkheid!!!

Nooit meer

Frans
13-9-2015

uitermate slecht , een vlieg in de soep die gewoon berekend word.eenpersoonskamer net zo duur als tweepersoonskamer.

Mooie ligging, goede service.

famvdlaan
21-5-2014

Goed verzorgt, terras voor en achter, cafe/eetgedeelte, bruin cafe uitstraling.

Je zit net achter de dijk en daar is de Waddenzee te vinden. We hebben meerdere keren daar gefietst tussen de schapen die daar lopen richting Harlingen. Hotel gelegen in een klein,knus, rustig dorpje. Eigenaar zeer klantvriendelijk en kan heerlijk koken. De kamer die wij hadden was zeer netjes met eigen douche en toilet. Prijs/kwaliteit voldoet aan onze wensen. We zouden zeker hier nog eens gaan logeren als we weer eens richting Friesland zouden gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Steenen Man in Zürich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Steenen Man zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.