Vakantiepark De Rakken

7,2

• Activiteiten6,3
  • Onderkomen6,2

31 reviews over Vakantiepark De Rakken in het Nederlands

Slecht onderhouden met vies sanitair

Corrie
14-9-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen3

Slordig en slecht onderhouden terrein met oude en vieze douches en wc’s. Veel lawaai. De jachthaven is wel netjes maar ja.......

Nooit meer

Hannah
1-9-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

Shabby terrein. Slecht onderhouden sanitair.

Fijne vakantie

Anouk en Tijn
12-8-2018
  • Activiteiten7

Fijne camping aan het water, ideaal om met boot direct te varen.

voor ons niet meer

Ria
10-7-2018

We stonden op een camperplaats die bij de camping hoort. De plaatsen zijn groot genoeg maar niet echt mooi en de toegang tot de camperplaatsen ligt buiten de camping, er is een slagboom maar die gaat niet dicht. Het sanitair is heel ver bij de camperplaatsen vandaan en niet goed verzorgd. Voor ons geen plaaats om terug te komen. Voor plezier vaart beter geschikt.

Rustige maar dure camping

Roosmarijn
9-7-2018

Mooie grote rustige camping,

Ik vond de prijs kwaliteit verhouding duur, het zag er allemaal rommelig en niet goed onderhouden uit, deuren zijn afgebladderd, douches zijn goed, maar gedateerd, er moet nodig gesnoeid worden, deze camping heeft betere tijden gekend.

Water en camping de Rakken is een eenheid.

E. Keizer
10-3-2018

Het is een heerlijke camping. Rustig maar toch ook weer vol met activiteiten. De camping is direct gelegen aan het water tussen het Slotermeer en het Heegermeer. Er is een grote jachthaven bij maar ook een soort binnenhaven voor kleinere boten. De camping ligt direct naast het dorp Woudsend. 5 minuten lopen en je staat midden in het dorp met diverse winkels, restaurants, snackbars en een supermarket. De toiletten en de douches zijn prima en lekker verwarmd.

geweldig

mees meiling
        30-9-2017
        • Onderkomen9

super personeel erg vriendelijk

Geweldig

Heijning
        26-8-2017

Wij stonden op de camperplaats en hadden de boot in de haven liggen. Alles was zeeer verzorgd en was schoon. Personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam. Het enige is dat internet het niet goed deed das jammer. We komen zeker terug en bevelen deze camping graag aan

Anne Marie en Albert
        9-4-2017
        • Activiteiten8

Wij komen hier al enkele jaren met ons jacht en hebben altijd op een mooie passantenplaats gelegen. Het is onze lievelingsjachthaven. De ligging is geweldig met veel vertier op het water. Het dorp Woudsend biedt een supermarkt (Spar) die de gehele week, ook zondags, geopend is. Vele restaurantjes en leuke kleine straatjes met boetiekjes. Om te gaan varen moet je helaas je passantenplek verlaten, welke bij terugkomst weer bezet is. Dat is jammer, maar wel begrijpelijk. Gelukkig hadden wij in 2016 ons sloepje bij ons en hebben voornamelijk met ons sloepje leuke tochten gemaakt. Wij hebben in 2016 besloten om voor 2017 een ligplaats te huren, 1 voor onze boot en 1 voor onze sloep. De medewerkers en de directeur zijn hardwerkende vriendelijke mensen en je kunt altijd terecht met je vragen. Ik zou deze jachthaven aan ieder kunnen aanbevelen. Wij verheugen ons op ons verblijf op de eigen ligplaats in 2017. Otto en collega's, wij komen eraan!!!

Een vakantiepark met jachthaven op 80 meter

Peter Gerrits
        25-6-2016
        • Activiteiten8

Alle voorzieningen op loopafstand, de supermarkt, vele restaurants, een prachtige jachthaven, en ook nog trekkershutten voor zowel 4 als 6 personen. Echt de moeite waard. Vriendelijke mensen en redelijke prijzen. En richting Indyk ook nog een Glamptent te huur, echt bijzonder !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Rakken in Woudsend, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Rakken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.