Géén boekingskosten

Contact

44 Reviews over De Rakken

• 10Isbouts24-08-2021

Geweldig mooie camping

We stonden met onze caravan op plaats V02. Deze kampeerplek is gedeeltelijk verhard zodat de caravan direct waterpas staat en de voortent nooit in een drassig geheel verandert. Een geweldig mooie plek, direct aan het water gelegen. De hele dag kwamen er bootjes/boten voorbij gevaren. Al het personeel is vriendelijk en klantgericht. De camping is heel goed onderhouden. Het centrum van Woudsend, met een Spar supermarkt, is op loopafstand. De camping heeft een haventje met eigen boothelling. Het enige minpuntje dat we kunnen bedenken is dat de gratis Wifi helaas niet zo geweldig was.

• 9Alexander17-09-2020

Genieten in het mooie Woudsend!

Samen met drie vrienden genoten van onze 'vakantie in eigen land'. We hebben De Rakken en Woudsend ontdekt en zullen zeker terugkomen naar dit dorp. De camping zelf heeft prima faciliteiten, goede coronamaatregelen en een perfecte ligging. Je zit zo op de grote meren en de camping grenst aan het centrum van het dorp. Aanrader!

• 6Activiteiten
  • 8Fam de Groot14-09-2020

Aangenaam verblijf

Kampeerplek erg kaal (geen gras) en daardoor modderig met veel wormen onder het zeil in de voortent. De plaatsen zijn niet erg groot. Vandaar de regel dat auto's op de centrale parkeerplaatsen gezet moeten worden. Het viel ons op dat sommige kampeerders daar lak aan hadden en hun auto gewoon op of bij de kampeerplek parkeerden, terwijl er geen enkele noodzaak was zoals een handicap. Vanuit de receptie wordt deze regel niet gecontroleerd. Dat vinden wij raar en slecht. Zeer goede en doeltreffende maatregelen m.b.t. COVID-19! Zeer goede service door receptie medewerkers behalve dan eerdergenoemd parkeerbeleid.

• 6Onderkomen
  • 9Bente01-05-2020

Heerlijk vertoeven!

Mooie camping en haven!

Wij komen elk jaar bij camping De Rakken in Woudsend en dit voelt altijd als thuiskomen. Wij staan altijd op één van de prachtige plaatsen aan het water met aanleg gelegenheid voor onze boot. Binnen enkele minuten ben je zo op het Slotermeer of Heegermeer. Een hele mooie omgeving om in te varen!

Daarnaast is het personeel altijd heel vriendelijk en zijn er meerdere sanitair gebouwen die goed worden onderhouden. Het sanitair gebouw op het midden van de camping is afgelopen winter helemaal opgeknapt en ziet er erg goed uit.

We kijken nu alweer uit naar ons volgende bezoek!

• 7Activiteiten
  • 9Kees en Truus24-12-2019

Super

Afgelopen zomer een aantal dagen gebruik gemaakt van Aquacamping de Rakken. Goede service en uitstekende eetgelegenheden in de omgeving van de camping.

• 7Activiteiten
  • 9Smulders12-08-2019

Direct aan het water

Mooie en rustige camping direct aan het water, centraal gelegen in het gezellige Woudsend. Mooi en schoon sanitair, vriendelijke ontvangst.

• 9Lex09-08-2019

Super zomervakantie 2019

Vriendelijk personeel die met je meedenken. Sanitair wordt iedere dag schoongemaakt. Dagelijks animatie.

• 9Onderkomen
  • 8De Jong, Zaandam06-02-2019

Mooie camping

Deze camping is een goede uitvalsbasis. Netjes onderhouden, goede sanitaire voorzieningen.

• 9Maaike Draisma26-11-2018

Heerlijke vakantie!

Midden in het hoogseizoen hebben we hier een heerlijke tijd gehad. Ons chalet was schoon en precies goed voor een ons als gezin. Prettige ontvangst en het team doet echt zijn best om het je naar de zin te maken. De gezelligheid van het water en het dorpje is geweldig. Een moderne supermarkt, verse broodjes en goede restaurants voor iedere portemonnee. Wij komen zeker weer!

• 10Onderkomen
  • 9Bouke Smeding31-10-2018

Heerlijke vakantie aan het water

Heerlijke vakantie aan het water gehad. Het personeel was super behulpzaam en het sanitair wat verouderd, maar schoon. Voor de jongste kinderen was er 's ochtends vertier, 's middags lekker het water op en in de avond heerlijk eten in één van de vele restaurantjes in het dorp. Dus wat ons betreft: TOP

Vakantiepark De Rakken info

Camping-informatie