Camping Welgelegen (+ B&B)

Kleine hotelsWeer vandaag20°11°
Camping Welgelegen (+ B&B)
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Welgelegen (+ B&B) voor je op een rij gezet:

39 reviews over Camping Welgelegen (+ B&B) in het Nederlands

Heerlijk ontspannen

Ingrid
17-9-2018

Keurige kamer, fijn bed, modern gerenoveerde badkamer en toiletten.

nooit meer

FJM van Kalmthout
14-9-2018

Dat slechts een beperkt aantal kamers behoren tot de Bed and Breakfast. En dat bijvoorbeeld de huisjes en de Pipo wagen niet beschikken over sanitair (stromend water) en dat het toiletgebouw redelijk ver van een aantal huisjes en Pipowagen verwijderd is. Verder is de camping rommelig en is het toiletgebouw matig ingericht

prijs kaliteit verhouding, OK

Leo
12-9-2018

B&B kamer erg klein, sanitair prima, gezamenlijk gebruik is minder

Voordeeluitjes.nl

prima logeerplek voor rondje friesland

Gijs en Lies
11-9-2018

Mooie boerderij super in stijl ingericht.

Heerlijk bed, genoeg kussens ,wat wil je nog meer.

Het onbijt was lekker met van alles wat en

heerlijke zelf gemaakte eiersalade.

Aanrader, creatief en goed onderhouden.

Esther en Wendy
24-8-2018

Mooie locatie, goed onderhouden. We hebben met vier personen geslapen in de blokhut. Dit was schoon en leuk ingericht met een mooie uitzicht op een slootje met veel kikkers. Na een fietstocht doken we in het verkwikkende natuurbad van de camping. Stromend water was wel een gemis in het huisje. Voor de afwas en toilet moest je gebruik maken van de wasruimte en hier had je muntjes voor nodig. Hiervoor miste wel terplekke enige uitleg.

Wendy
23-8-2018

Deze camping is alles wat je ervan verwacht. Sfeervol en een heerlijke plek om tot rust te komen. Fijn en mooi natuurlijk zwembad, heerlijk ontbijt in een mooie natuurlijke en inspirerende omgeving!

Prima

Karen Elenbaas
7-8-2018

Prima B&B, leuk opgezet!

Aandachtspunt; douches werken niet naar behoren. Staat ook aangegeven maar je kan niet fatsoenlijk je haar wassen.

Meer dan fantastisch

Feitsma
22-7-2018

Alles was perfect. We hebben één nachtje in de B&B boerderij gelogeerd in een gezellige kamer. Een enorm vriendelijke dame die ons te woord stond.

Voor herhaling vatbaar

Hannie v Wikselaar
18-7-2018

We hebben genoten van de prachtige locatie en een heerlijk ontbijt, goede bedden en vriendelijke gastvrouw.

Zeer fijne camping

Gijs van Denderen
16-7-2018

Het is een hele prettige camping met veel voordelen op het gebied van avondeten en ontbijtservice. Echt een aanrader voor mensen die op doorreis zijn.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Welgelegen (+ B&B) in Workum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Welgelegen (+ B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.