Camping Welgelegen (+ B&B)

CampingWeer vandaag22°15°
Camping Welgelegen (+ B&B)
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Welgelegen (+ B&B) voor je op een rij gezet:

33 reviews over Camping Welgelegen (+ B&B) in het Nederlands

Prima

Karen Elenbaas
7-8-2018

Prima B&B, leuk opgezet!

Aandachtspunt; douches werken niet naar behoren. Staat ook aangegeven maar je kan niet fatsoenlijk je haar wassen.

Meer dan fantastisch

Feitsma
22-7-2018

Alles was perfect. We hebben één nachtje in de B&B boerderij gelogeerd in een gezellige kamer. Een enorm vriendelijke dame die ons te woord stond.

Voor herhaling vatbaar

Hannie v Wikselaar
18-7-2018

We hebben genoten van de prachtige locatie en een heerlijk ontbijt, goede bedden en vriendelijke gastvrouw.

Zeer fijne camping

Gijs van Denderen
16-7-2018

Het is een hele prettige camping met veel voordelen op het gebied van avondeten en ontbijtservice. Echt een aanrader voor mensen die op doorreis zijn.

Voor herhaling vatbaar.

Fam. F.
10-7-2018

We kijken terug op een fijn verblijf. De verzorging was goed, de kamers schoon en smaakvol. Vriendelijk personeel. Leuke extra's zoals een prachtig terras en kleine bar op het terrein.

Geweldige B&B en overtrof onze verwachtingen!

Jet Oskam
18-6-2018

Prachtige locatie, was in de B&B! Zeer vriendelijke ontvangst! Mooie slaapkamer; prachtige gedeelde badkamer en toiletten! Overal zeer veel oog voor detail!

‘s Avonds heerlijke pizza! Heerlijk terras, zwembad! Goed ontbijt! Kortom: het was genieten tijdens onze overnachting tijdens de Elfstedentocht op de fiets! Fietsen konden opgeladen worden!

Super!

Mouchette
9-6-2018

Een fantastisch plek en heel mooi B&B. Ontbijt was zalig en de eigenaresse ook. Kom er zeker terug!

Hier begint je vakantie!

David
6-6-2018

Gezellig, rustig, dichtbij Workum (strand) schoon, prijs was goed, alleen bij het simpele ontbijt naast de 4 broodjes paar plakjes kaas of iets zou top zijn!

Ken net niet

Ramon
13-5-2018

Deze camping voldeed helaas niet aan onze verwachtingen in het hemelvaart weekend.

- Diverse keren werkten de betaalde douches niet

- Stroomaansluiting was defect, na melden vond de eigenaaar het niet nodig om actie te ondernemen, dan maar met 3 caravans op 1 groep

- Een watertappunt op de gehele camping

- Voorziening voor chemisch toilet onder de maat, daar er geen slang op gekoppeld zat

- Douches als ze het deden waren ze compleet nat en niet al te schoon.

- De laatste jaren veel Oosterburen op campings gezien en deze waren allemaal “sehr nett”. Bij de oosterburen die op deze camping rondliepen kreeg je de neiging om compleet Frank Rijkaard te gaan zoals op het EK van 88.

- Camping ligt langs een drukke provinciale weg

- Uitzicht op de achterkant van oude duitse smerige caravans die er vast staan

De camping van Weltevreden is het dus net niet.

Wel leuk om te doen op de camping;

Heerlijk relaxed

Marcel
6-5-2018

Fijne camping. Niet zo groot en relaxed sfeertje. Combi NL en Duitsers. Ook wat standplekken met oude caravans. Op zaterdagavond gezellig met z’n allen bbq-en en wat kennismaken. Na 17.00 uur gaat de quirlande open en kun je van alles krijgen. Hindelopen is lekker dichtbij. Wat helaas echt storend is, is de drukke weg. Verder is 0,50 cent betalen voor de douches ook wel achterhaald. Kleine kids goed in de gaten houden vanwege de vele slootjes. Prijs kwaliteitverhouding erg goed!

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Welgelegen (+ B&B) in Workum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Welgelegen (+ B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Welgelegen (+ B&B) scoort een 8.2 uit 10 op basis van 39 reviews.