Camping Welgelegen (+ B&B)

CampingWeer vandaag19°16°
Camping Welgelegen (+ B&B)
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Welgelegen (+ B&B) voor je op een rij gezet:

28 reviews over Camping Welgelegen (+ B&B) in het Nederlands

Geweldige B&B en overtrof onze verwachtingen!

Jet Oskam
18-6-2018

Prachtige locatie, was in de B&B! Zeer vriendelijke ontvangst! Mooie slaapkamer; prachtige gedeelde badkamer en toiletten! Overal zeer veel oog voor detail!

‘s Avonds heerlijke pizza! Heerlijk terras, zwembad! Goed ontbijt! Kortom: het was genieten tijdens onze overnachting tijdens de Elfstedentocht op de fiets! Fietsen konden opgeladen worden!

Super!

Mouchette
9-6-2018

Een fantastisch plek en heel mooi B&B. Ontbijt was zalig en de eigenaresse ook. Kom er zeker terug!

Hier begint je vakantie!

David
6-6-2018

Gezellig, rustig, dichtbij Workum (strand) schoon, prijs was goed, alleen bij het simpele ontbijt naast de 4 broodjes paar plakjes kaas of iets zou top zijn!

Ken net niet

Ramon
13-5-2018

Deze camping voldeed helaas niet aan onze verwachtingen in het hemelvaart weekend.

- Diverse keren werkten de betaalde douches niet

- Stroomaansluiting was defect, na melden vond de eigenaaar het niet nodig om actie te ondernemen, dan maar met 3 caravans op 1 groep

- Een watertappunt op de gehele camping

- Voorziening voor chemisch toilet onder de maat, daar er geen slang op gekoppeld zat

- Douches als ze het deden waren ze compleet nat en niet al te schoon.

- De laatste jaren veel Oosterburen op campings gezien en deze waren allemaal “sehr nett”. Bij de oosterburen die op deze camping rondliepen kreeg je de neiging om compleet Frank Rijkaard te gaan zoals op het EK van 88.

- Camping ligt langs een drukke provinciale weg

- Uitzicht op de achterkant van oude duitse smerige caravans die er vast staan

De camping van Weltevreden is het dus net niet.

Wel leuk om te doen op de camping;

Heerlijk relaxed

Marcel
6-5-2018

Fijne camping. Niet zo groot en relaxed sfeertje. Combi NL en Duitsers. Ook wat standplekken met oude caravans. Op zaterdagavond gezellig met z’n allen bbq-en en wat kennismaken. Na 17.00 uur gaat de quirlande open en kun je van alles krijgen. Hindelopen is lekker dichtbij. Wat helaas echt storend is, is de drukke weg. Verder is 0,50 cent betalen voor de douches ook wel achterhaald. Kleine kids goed in de gaten houden vanwege de vele slootjes. Prijs kwaliteitverhouding erg goed!

Bijzonder fijne accommodatie

Henk de Graaff
28-10-2017

De ligging is de prachtig. De mensen zijn aardig, het ontbijt is goed, de kamers zijn leuk en stijlvol ingericht, je kunt er heerlijk slapen zeker als je één van de zolderkamers hebt.

Het trapje er naar toe is wel stijl, voorzichtig doen. Dit was de tweede keer dat we hier waren en zeker niet de laatste keer. De bar is ook heel gezellig. Het zwembad hebben we niet gebruikt.

Leuk verblijf voor ouders

Anoniem
16-8-2017

Voor ouders/ volwassenen is dit de perfecte locatie dicht bij zee en leuk restaurant. Het enige nadeel vond ik de toppers. Ik was er een paar dagen en heb een paar dagen bij mijn kinderen staan kijken. Na mijn mening vond ik dat de toppers niet veel deden. Mijn kind kwam thuis en liet vaak weten dat er iets niet door ging of dat het slecht geregeld werd. Ik zou graag willen terug komen en hopen dat de camping hier misschien opgelet heeft

Prima verblijf

Frans
17-7-2017

Mooie boerderij, jammer van de gedeelde badkamer en toilet.

Prachtig

Lisa
26-6-2017

De sfeer was heel goed, we verbleven in de Pipo wagen en vonden dat ontzettend romantisch. Ook was het ontbijt erg goed.

Schitterende plek om even te ontspannen

Greet
10-4-2017

Een hele fijne plek met originele inrichting. Bij Coby kan en mag alles. Gastvrij ten top!

Natuurzwembad, hout stoken., pizza eten, fijn slapen in een hut of Pipo wagen. Maar met eigen tent of caravan kan ook! Een echte aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Welgelegen (+ B&B) in Workum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Welgelegen (+ B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Welgelegen (+ B&B) scoort een 8.22 uit 10 op basis van 32 reviews.