Géén boekingskosten
NederlandFrieslandWorkumCampings WorkumCamping Welgelegen (+ B&B)

Welgelegen (+ B&B)

NederlandFrieslandWorkum

We hebben de beste aanbieders voor Camping Welgelegen (+ B&B) voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 72 reviews
+36/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.7VoldoendeScore uit 72 reviews
  • 7.3Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

72 Reviews over Welgelegen (+ B&B)

• 7nora10-05-2022

Leuke camping , relaxte sfeer

De sfeer is prettig, schoon sanitair. we verbleven in decretro- caravan. Deze was knus, het bed was prima. Het verkeer op die langs de camping loopt is goed te horen, we hebben ons er niet aan gestoord. Misschien is dat doordeweeks wel vervelender.

• 6Founa26-10-2021

Voldoet niet helemaal aan de verwachting

We hebben de comping in de herfstvakantie geboekt. Natuurlijk ziet het er dan minder florisant uit dan in zomer. De website van de camping geeft hele hoge verwachtingen over de faciliteiten, de eetmogelijkheden en gezelligheid, maar daar was niet veel van terug te vinden. Ook werden we de eerste nacht op de parkeerplaats gezet omdat de velden te nat waren. Kan gebeuren, maar werd niet echt vriendelijk over gedaan of een excuus gemaakt (en toch een dure camperplaats dan...want we hebben wel voor het campingtarief betaald) . Verder geen info over de camping over wat en waar gekregen, kortom ga maar staan en zie maar. Verder ligt de camping aan een 80 km weg, dit zorgt voor behoorlijk veel lawaai, ook 's nachts komt er veel verkeer langs. De camping ligt leuk centraal tussen de stadjes Workum en Hindelopen, die zeker een bezoekje waard zijn. Kortom iets meer aandacht, uitleg en klantvriendelijke benadering zou al veel goed maken.

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 8Lonneke Claessen30-08-2021

Super leuk!

Het is een schone, leuke, tikje alternatieve BB/camping. Wij hebben genoten van de gekke volkswagen hut!

• 7Merlin Dortmans24-08-2021

Gezellig, maar we gaan niet meer naar Friesland

De kamers en badkamers zijn netjes en schoon. De eigenaresse en medewerkers zijn erg vriendelijk. Het ontbijt is goed en ruim voldoende. Het was wel fijn dat er een bar op de camping aanwezig is. In de omgeving zit niks waar je een gezellig avondje oo het terras kunt zitten

• 7Staat v/h sanitair
  • 6Vanessa Van Branteghem05-08-2021

Eerste camping ervaring

We verbleven twee nachten in een Pipo wagen. Het was mijn eerste camping ervaring. Bij het onthaal werden we vrij bot onthaald. We kregen geen uitleg over de camping. We hebben alles zelf zo een beetje moeten uitzoeken. De wagen was netjes, bed heel hard. Wasruimte was netjes. De camping is ruim maar ligt wel naast een hele drukke baan. Voor de kinderen was er weinig te doen. Geen speeltuintje. Wel go car’s (die ze dringend van olie moeten voorzien 😀)

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 2Fam smit20-07-2021

Nooit meer

Deze camping ligt aan een erg drukke weg. ( helaas pas na het boeken de reviews bekeken)Voor ons gaf dit geen lekker vakantiegevoel. Constant herrie en veel zwaar vrachtverkeer. Het zwembad was helaas niet beschikbaar , maar hier was geen melding van gemaakt tijdens het boeken. Dit is een plek die ik niet zou aanraden. Het past niet in het beeld van genieten in een rustig vriendelijk Friesland.

• 5Staat v/h sanitair
  • 7Hélène30-06-2021

Fijne vakantieplek

Fijne fietsomgeving. Ook met de kano naar Hindeloopen is prachtig. In voorseizoen heerlijk rustig, de weg viel reuze mee. Jammer dat de filter van het zwembad nog niet geleverd was daardoor hebben we niet gezwommen. Sanitaire was prima. Lekkere douche. En afwasplek en wasmachine fijn.

• 2Lenie de Jong29-06-2021

Een hippi- achtig sfeertje, best leuk hoor.

Wat jullie echt moeten weten is dat er voor een hond groot of klein 10 euro per nacht gerekend wordt. Ook van belang, de camping ligt aan een 80 km autoweg en wij hadden heel veel verkeerslawaai. Wij moesten met hondje 33 euro aftikken voor 1 nacht, campertje met 6 A stroom een nacht ervoor betaalden wij 30 euro op een 4-*camping. Dus als je geld teveel hebt dan zeker naar deze camping gaan, ik geef 2*voor deze camping.

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 9A. E Veldman21-06-2021

Geweldig

Vriendelijke mensen. Ligt centraal tussen Hindeloopen en Workum. Goed ontbijt buffet. Schone kamer en sanitair . Prima prijs/kwaliteit verhouding .

• 9Staat v/h sanitair
  • 9A. E Veldman18-06-2021

Geweldig !

Tis ff zoeken de eerste keer. Ligt centraal tussen Hindeloopen en Workum. Prima B&B. Vriendelijke mensen, kamer perfect en schoon?goed ontbijt buffet. Prima prijs/ kwaliteit verhouding . Kom zeker terug.

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Lange Leane 11, 8711 HK