Camping Sudersé

Camping Sudersé

8.1Fantastisch

Nederland, Friesland, Workum

Op vakantie geweest naar Sudersé?

8.1Fantastisch

• 7.5Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

3 reviews over Camping Sudersé

• 2018
    9Piet28-08-2018

Ruim, schoon en rustig

Suderse heeft hele ruime plekken, een heerlijke rustige camping en het sanitair is heel goed (voldoende en schoon). We komen zeker terug

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Nel10-07-2018

Fijne camping!

Mooie camping midden in het land, dicht bij het IJsselmeer. In de buurt is veel gelegenheid tot kitesurfen. Grote plekken, beschutte velden.

• 9Staat v/h sanitair

Camping Sudersé, Eigenaar, 08-08-2018

Nel, bedankt voor de review en graag tot een volgende keer!

Alleen gereisd in juli 2018

• 5Gustavo14-06-2018

Camping met een luchtje

Positief: -vlak terrein met halfschaduwplekken -dichtbij centrum van Workum -recreatieruimte met koelkast, waterkoker enz. -ik kreeg leenfiets om boodschappen te doen Negatief: -sanitair beslist niet schoon -rommelige receptie en maar 2x een half uurtje open -speeltuin staat op instorten -rommelig erf en terrein rondom sanitairgebouw -onvriendelijke toegangspaden met grote zwarte stenen die naar asfalt ruiken -kitesurf-container ontsiert de ingang

• 4Staat v/h sanitair

Camping Sudersé, Eigenaar, 08-08-2018

Gustavo, hartelijk dank voor je review gegeven in juni. Bedankt voor de positieve punten. Jammer van de vele negatieve punten die je noemt, had ik graag persoonlijk van je gehoord, maar je bent zonder deze kritiek te uiten weg gegaan, dat is nooit zo leuk om dat achteraf te lezen. Wij herkennen ons zeker niet in al deze punten. Ons sanitair is van hoge kwaliteit en dat zullen onze gasten bevestigen. Het wordt dagelijks (indien nodig, meerder keren) schoon gemaakt. Onze receptie is de hele dag open en toegankelijk voor informatie, broodjes en andere zaken zoals drinken en versnaperingen. Twee keer per dag kun je inschrijven/afrekenen. Dat een asfaltpad naar asfalt ruikt is niet heel onlogisch, maar heb ik de afgelopen 24 jaar nooit een klacht over gehoord. en dan de kitesurf school waar jij op doelt, smaken verschillen zou ik zeggen. ik nodig je uit om nog eens langs te komen en wellicht met andere ogen te kijken naar onze mooi, schone camping.

Gereisd met partner in juni 2018

0 tips over Camping Sudersé