Géén boekingskosten

Sudersé

NederlandFrieslandWorkum

We hebben de beste aanbieders voor Camping Sudersé voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 10 reviews
+29/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 10 reviews
  • 9Eetgelegenheden

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over Sudersé

• 9Stephanie01-08-2022

Ein schöner, familiärer Campingplatz

Die Betreiber des Campingplatzes sind sehr freundlich! Es ist ein kleiner, gemütlicher Campingplatz, der durch seine Ruhe und Nähe zum Ijsselmeer überzeugt. Ich hatte eine sehr schöne Zeit dort! Einzig das Duschen war etwas schwierig, weil kaum Wasser aus dem Duschkopf kam.

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 9M.H. Damveld09-08-2021

Fantastisch zeker voor herhaling vatbaar.

Deze camping ligt in een prachtig fietsgebied met veel prachtige dorpjes. Op 1,5 km vanaf het mooie stadje Wokum waar je leuke boetiekjes vind en twee supermarkten, Ook gezellige terrasjes en restaurants. Het strand van het IJsselmeer waar je ook goed kunt kitesurfen ligt op een km afstand.De camping heeft mooie plekken en was heerlijke rustig in de week toen wij daar gestaan hebben. De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en runnen deze camping met passie. Heerlijk s 'ochtends een vers eitje van hun eigen kippen en een lekker warm broodje. Het sanitair is super schoon. Voor de kinderen zijn er leuke speeltoestellen.

• 9Zorgboerderij Veldzicht11-07-2021

Gezellig, knusse camping

Een gezellige, knusse camping op een prachtige locatie op loopafstand van het Ijselmeer van Workum. Een plek waar de kinderen vrijuit kunnen spelen met een overzichtelijk speeltuintje. Ons verblijf in de trekkershut voor 6 tot 8 personen was aangenaam. Het sanitair gebouw was vlakbij en goed schoon. Een gastvrij ontvangst en een goede communicatie met de eigenaars.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Zorgboerderij Veldzicht11-07-2021

Gezellige, overzichtelijke camping

Een gezellige, knusse camping. Een plek waar de kinderen vrijuit kunnen spelen met een overzichtelijke speeltuin. Ons verblijf in de ruime, nette trekkershut voor 6 tot 8 personen was aangenaam. Het sanitair gebouw was vlakbij en goed schoon. Een gastvrij ontvangst en een goede communicatie met de eigenaars.

• 10Staat v/h sanitair
  • 3Nicole12-08-2020

Camping die de naam camping helaas niet mag dragen

Leuk veldje, maar dat is ook het enige positieve. Geen verlichting ‘s avonds waardoor erg donkere weg naar sanitair, geen wifi, maar het allerbelangrijkste: geen water om te douchen!! Camping waar 25 plekken zouden zijn staan er minimaal 80 caravans en tenten, 5 toiletten en 4 douchen in totaal!!! Daarnaast ook nog een veld met kite surfers die ook gebruik maken van de sanitaire voorziening. Dan ook nog geen waterdruk dus douchen onder 3 druppels water, ook geen water uit het tapkraantje bij de tent. Sanitair vaak smerig. Ongeinteresseerde eigenaar die bij vragen over bootverhuur/ omgeving geen moeite neemt om antwoord te geven. Al met al nooit meer hier kamperen. We zijn vaak naar zuid Europa afgereisd, maar nog nooit zulk slecht sanitair getroffen. Mooi website met veel beloftes die niet terug te vinden zijn en zeker niet in Corona tijd waar je in de rij moet staan voor een douche of toiletbezoek!

• 1Staat v/h sanitair
  • 3R dijkstra10-08-2020

Slordige camping, met smerige douches,

Wij stonden op een camperplek, waar allerlei huisvuil in de struiken lag, veel te weinig douches en toilet ruimtes in relatie tot aantal gasten, was ook een veldje voor passanten welke ook gebruik maakte van faciliteiten naast de reguliere plaatsen, absoluut geen mogelijkheid voor coronoproof etc

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Marc K25-06-2020

Rustige een nette camping

Keurig nette camping! Prima sanitair. Soms langere stroomkabel nodig. Goede beschutting en je staat al gauw in de luwte. Aankomst: kijk bij de receptie naar eventuele reserveringen en openingstijden. Zoek daarna een mooi plekkie. De eigenaar is bereikbaar voor dringende zaken. Reageert adequaat bij een storing. Goede uitvalsbasis voor leuke (fiets)tochten in een afwisselend landschap. Winkels en strand in de buurt (plm 1500mtr). Wij hebben er een prima tijd gehad. Bedankt J.P.

• 9Piet28-08-2018

Ruim, schoon en rustig

Suderse heeft hele ruime plekken, een heerlijke rustige camping en het sanitair is heel goed (voldoende en schoon). We komen zeker terug

• 10Nel10-07-2018

Fijne camping!

Mooie camping midden in het land, dicht bij het IJsselmeer. In de buurt is veel gelegenheid tot kitesurfen. Grote plekken, beschutte velden.

Camping Sudersé, Eigenaar, 08-08-2018

Nel, bedankt voor de review en graag tot een volgende keer!

• 5Gustavo14-06-2018

Camping met een luchtje

Positief: -vlak terrein met halfschaduwplekken -dichtbij centrum van Workum -recreatieruimte met koelkast, waterkoker enz. -ik kreeg leenfiets om boodschappen te doen Negatief: -sanitair beslist niet schoon -rommelige receptie en maar 2x een half uurtje open -speeltuin staat op instorten -rommelig erf en terrein rondom sanitairgebouw -onvriendelijke toegangspaden met grote zwarte stenen die naar asfalt ruiken -kitesurf-container ontsiert de ingang

• 4Staat v/h sanitair

Camping Sudersé, Eigenaar, 08-08-2018

Gustavo, hartelijk dank voor je review gegeven in juni. Bedankt voor de positieve punten. Jammer van de vele negatieve punten die je noemt, had ik graag persoonlijk van je gehoord, maar je bent zonder deze kritiek te uiten weg gegaan, dat is nooit zo leuk om dat achteraf te lezen. Wij herkennen ons zeker niet in al deze punten. Ons sanitair is van hoge kwaliteit en dat zullen onze gasten bevestigen. Het wordt dagelijks (indien nodig, meerder keren) schoon gemaakt. Onze receptie is de hele dag open en toegankelijk voor informatie, broodjes en andere zaken zoals drinken en versnaperingen. Twee keer per dag kun je inschrijven/afrekenen. Dat een asfaltpad naar asfalt ruikt is niet heel onlogisch, maar heb ik de afgelopen 24 jaar nooit een klacht over gehoord. en dan de kitesurf school waar jij op doelt, smaken verschillen zou ik zeggen. ik nodig je uit om nog eens langs te komen en wellicht met andere ogen te kijken naar onze mooi, schone camping.

Camping Sudersé info

Camping-informatie