Camping Sudersé

3 reviews over Camping Sudersé in het Nederlands

Ruim, schoon en rustig

Piet
28-8-2018

Suderse heeft hele ruime plekken, een heerlijke rustige camping en het sanitair is heel goed (voldoende en schoon). We komen zeker terug

Fijne camping!

Nel
10-7-2018

Mooie camping midden in het land, dicht bij het IJsselmeer. In de buurt is veel gelegenheid tot kitesurfen.

Grote plekken, beschutte velden.

Camping Sudersé, Eigenaar, 8-8-2018

Nel, bedankt voor de review en graag tot een volgende keer!

Camping met een luchtje

Gustavo
14-6-2018

Positief:

-vlak terrein met halfschaduwplekken

-dichtbij centrum van Workum

-recreatieruimte met koelkast, waterkoker enz.

-ik kreeg leenfiets om boodschappen te doen

Negatief:

-sanitair beslist niet schoon

-rommelige receptie en maar 2x een half uurtje open

-speeltuin staat op instorten

-rommelig erf en terrein rondom sanitairgebouw

-onvriendelijke toegangspaden met grote zwarte stenen die naar asfalt ruiken

-kitesurf-container ontsiert de ingang

Camping Sudersé, Eigenaar, 8-8-2018

Gustavo, hartelijk dank voor je review gegeven in juni. Bedankt voor de positieve punten. Jammer van de vele negatieve punten die je noemt, had ik graag persoonlijk van je gehoord, maar je bent zonder deze kritiek te uiten weg gegaan, dat is nooit zo leuk om dat achteraf te lezen.

Wij herkennen ons zeker niet in al deze punten. Ons sanitair is van hoge kwaliteit en dat zullen onze gasten bevestigen. Het wordt dagelijks (indien nodig, meerder keren) schoon gemaakt.

Onze receptie is de hele dag open en toegankelijk voor informatie, broodjes en andere zaken zoals drinken en versnaperingen. Twee keer per dag kun je inschrijven/afrekenen. Dat een asfaltpad naar asfalt ruikt is niet heel onlogisch, maar heb ik de afgelopen 24 jaar nooit een klacht over gehoord. en dan de kitesurf school waar jij op doelt, smaken verschillen zou ik zeggen.

ik nodig je uit om nog eens langs te komen en wellicht met andere ogen te kijken naar onze mooi, schone camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sudersé in Workum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sudersé zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.