• Type accommodatie

• Waardering

Sorteren

vakanties Workum

Reviews over Workum

Leuke plaats met verrassede musea

Maarten
    15-8-2018

We zijn een paar dagen in Friesland geweest. Zijn onder andere langs de elf fonteinen geweest. In Workum op het terras gezet, naar het Jopie Huisman Museum geweest en naar her kerkelijk museum. Dat laatste was een aangename verrassing. Leuke vrijwilligers met mooie verhalen.

Topevenement: visserijrace, strontrace + beurtrace

Henk de Graaff
    28-10-2017

Als je van oude zeilschepen houdt en van het echte Friese gevoel dan is Workum een toplocatie.

Mooie plaats, vriendelijke mensen

Sjaak
    24-9-2017

mensen die van rust, natuur, wandelen en/of fietsen houden kunnen hier prima terecht

Geweldige stad met vriendelijk onthaal

Berk
    8-3-2017

Behalve de hotels, eetgelegenheden is er een bloeiend en aantrekkelijk kunstleren. Veel galeries en ateliers

Siem en Wil
    3-8-2016

Workum is erg gezellig en veelzijdig. Je kunt er heerlijk wandelen, bootjes kijken, leuke winkels, Jopie Huisman museum en genoeg restaurantjes.

Workum scoort een 8,1 uit 10, op basis van 52 reviews