vakanties Workum

Reviews over Workum

Gewoon goed

W van der zande,
    19-11-2018

Leuk hotel. Ziet er gedateerd uit maar het ontbijt, het diner en de kamer zij helemaal top. Leuk voor een nacht op doorreis.

100% aanrader

Helga Huisjes,
    9-11-2018

Prachtige huisjes op een heerlijke plek aan het IJsselmeer. Het verblijf bij It Soal is met aandacht en vol leven in de brouwerij; kitesurfers op het strand, kinderactiviteiten, een goeie winkel met behulpzaam personeel, zeer vriendelijk(e) ontvangst en afscheid bij de receptie. Workum zelf ligt op een steenworp afstand en is de ontdekking meer dan waard; heel mooi en gezellig.

Supergezellig

Carla,
    29-10-2018

Vriendelijke ontvangst, in een erg leuke omgeving met prachtig uitzicht.

Grandioze ervaring met een uitstekende service

Cobi Horn,
    17-9-2018

Zeker een leuke ervaring. Het huisje op zolder met bedstee. Leuk voor 1 of 2 dagen want er is weinig ruimte voor je bagage. De pannenkoek(en toetje) was heerlijk en ook de lunch van de volgende dag was uitstekend. Ook het ontbijt was prima verzorgd.

Heerlijk ontspannen

Ingrid,
    17-9-2018

Keurige kamer, fijn bed, modern gerenoveerde badkamer en toiletten.

Workum scoort een 7,5 uit 10, op basis van 52 reviews