Camping Minicamping De Klompen

14 reviews over Camping Minicamping De Klompen in het Nederlands

heerlijk

Ron
10-9-2018

Sinds 4 jaar gebruiken wij deze mini-camping als uitvalsbasis voor de fiets-elfstedentocht. Het eerste jaar puur als overnachting vooraf, maar de jaren erna maken we van het pinksterweekend een LANG weekend Friesland, waarin we ook nog aan de fiets-elfsteden meedoen. Zodra we het terrein oprijden worden we al opgevangen door Janke-Jeltsje, die haar taak als gastvrouw voortreffelijk vervult.

De gastvrijheid druipt er vanaf, en we komen hier graag jaarlijks terug.

Fantastisch!

Woudsma
31-7-2018

Heerlijke camping! Rust, ruimte, gastvrij, schoon en fantastische (fiets)omgeving.

Tjits Keuning
16-7-2018

Het is een kleine boerencamping. Heerlijk rustig en ruime plaatsen. Alles is super schoon. Auke en Janke Jeltsje zijn de eigenaren, ze laten zien wat vakantie vieren is. Nijhuizum ligt dicht bij Workum dus op de fiets is dat gemakkelijk te bereiken.

Rust, ruimte, schoon en gezellig

Bart en Annemieke
4-8-2015

Aan het einde van Nijhuzum ligt dit heerlijke plekje. Dit is de eerste camping die ons verleid om vaker naar toe te gaan; inmiddels al 8 jaar. Geen verkeersdrukte, lekker varen en fietsen.

Niks moet veel kan, gastvrijheid is ongeëvenaard.

In de omgeving natuurlijk de meren om heerlijk te zeilen, maar ook fietsen, geocachen, diverse uitjes die door Janke-Jeltsje worden aangekondigd op het mededelingenbord, bezoek van steden als Workum, Hindeloopen, Bolsward is allemaal op de fiets te doen.

Gaasterland met zijn bossen en kliffen is op fietsafstand.

Op de camping een superschoon toiletgebouw, bibliotheek en toeristen info.

Elke week wordt de kunst van het fierljeppen beoefend.

Fietsenstalling in de boerderij.

Mogelijkheid tot wassen en gratis warm water voor de afwas.

Workum dichtbij voor de boodschappen en lekker eten in Oudega.

Fantastische plek!!

rina vd meulen
4-7-2015

Morgen weer richting "de Klompen". Voor de 10e keer dit jaar.

Ken geen betere, schonere, vriendelijker, rustiger camping dan deze. Had nooit gedacht dat we hier zo vaak naar toe zouden gaan. Alle superlatieven zijn van toepassing. Het blijft een feestje hier je vakantie door te mogen brengen!

fantastische plek

G.Gorter
16-5-2015

Een prima camping voor veel rust en natuur, super vriendelijke eigenaar. Echt top.

je voelt je erg welkom op deze camping!

J. Swager
4-6-2014

Ontzettend aardige eigenaren, staan altijd voor je klaar. Rustige camping, mooie omgeving om te lopen of te fietsen. Het was voor ons de uitvalsbasis voor een paar trajecten lopen van het Friese kustpad.

Heerlijke kampeerplek

Maddy Ansems
8-5-2014

We hebben pas weer 2 weken genoten van de gastvrijheid op de boerderij van Auke en Janke-Jeltsje van Dijk. Het is een voorrecht om te mogen genieten van de rust en ruimte die hun boerderij te bieden heeft. Met een standplaats met uitzicht op de weilanden waar de koeien grazen en waar de grutto's en kievieten hun jongen grootbrengen en in de late middaguren de kiekendief op jacht gaat. Er valt altijd wat te beleven. Een prima camping, vooral wanneer je van natuur en rust houdt en van gezellige medekampeerders op zijn tijd. Verder is het sanitair uitstekend, met aandacht voor het detail. Het gezellige Workum is op fietsafstand. Hier zijn leuke winkels, terrasjes en restaurants te vinden. Ook zijn er vele korte en langere fietstochten te maken dor het prachtige Friese merengebied.

ideaal voor een korte standplaats

Roy
1-7-2013

Met de caravan erop uit. Dat doen we in Nederland maar al te graag. Een goede standplaats vinden, is echter niet altijd gemakkelijk. Minicamping De Klompen in Workum voldoet echter aan al mijn eisen. Niet te groot van opzet, dus ideaal voor een korte standplek. En toch beschik je over de nodige voorzieningen. Een aanrader.

Fan

Fam. Bruns
28-7-2012

We hebben het enorm naar ons zin gehad op camping de Klompen. De plekken zijn ruim, met een geweldig uitzicht over de weilanden. In de verte zie je de boten varen. Het sanitairgebouw is nieuw en wordt bijzonder goed schoon gehouden. Ook onze kinderen hebben zich uitstekend vermaakt met de diverse beesten (kalfjes, boerderijkat), de skelter, trampoline en heerlijk rennen in het weiland. De boer en boerin zijn erg vriendelijk. We komen hier vast nog een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Klompen in Workum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Klompen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.