Géén boekingskosten

Meer camping info

17 Reviews over Minicamping De Klompen

• 10Herman17-08-2021

Geweldig

Heerlijke camping voor rustzoekers. Ruime plaatsen, goed en schoon sanitair. Zeer vriendelijke eigenaren. Kortom, TOP!

• 10Evelien10-08-2021

Heerlijke rustige vakantie gehad

Mooie rustige camping met ruime plaatsen en uitzicht over de weilanden richting het meer. Er zijn mooie fietsroutes door natuurgebieden en kleine dorpjes.

• 10dick norde16-07-2021

heel fijne week gehad; eigenaren heel gastvrij!

wij kwamen vooral voor het weidse landschap en de weidevogels, vanaf de camping al goed te horen en te zien. verder mooie fietstochten gemaakt en heerlijk gegeten in o.a. Oudega. camping is prima verzorgd evenals het sanitair. eigenaren erg prettig in de omgang ! minpuntje: geen broodjesservice.

• 10Ron10-09-2018

heerlijk

Sinds 4 jaar gebruiken wij deze mini-camping als uitvalsbasis voor de fiets-elfstedentocht. Het eerste jaar puur als overnachting vooraf, maar de jaren erna maken we van het pinksterweekend een LANG weekend Friesland, waarin we ook nog aan de fiets-elfsteden meedoen. Zodra we het terrein oprijden worden we al opgevangen door Janke-Jeltsje, die haar taak als gastvrouw voortreffelijk vervult. De gastvrijheid druipt er vanaf, en we komen hier graag jaarlijks terug.

• 10Woudsma31-07-2018

Fantastisch!

Heerlijke camping! Rust, ruimte, gastvrij, schoon en fantastische (fiets)omgeving.

• 10Tjits Keuning16-07-2018

Het is een kleine boerencamping. Heerlijk rustig en ruime plaatsen. Alles is super schoon. Auke en Janke Jeltsje zijn de eigenaren, ze laten zien wat vakantie vieren is. Nijhuizum ligt dicht bij Workum dus op de fiets is dat gemakkelijk te bereiken.

• 10Bart en Annemieke04-08-2015

Rust, ruimte, schoon en gezellig

Aan het einde van Nijhuzum ligt dit heerlijke plekje. Dit is de eerste camping die ons verleid om vaker naar toe te gaan; inmiddels al 8 jaar. Geen verkeersdrukte, lekker varen en fietsen. Niks moet veel kan, gastvrijheid is ongeëvenaard. In de omgeving natuurlijk de meren om heerlijk te zeilen, maar ook fietsen, geocachen, diverse uitjes die door Janke-Jeltsje worden aangekondigd op het mededelingenbord, bezoek van steden als Workum, Hindeloopen, Bolsward is allemaal op de fiets te doen. Gaasterland met zijn bossen en kliffen is op fietsafstand.

Op de camping een superschoon toiletgebouw, bibliotheek en toeristen info. Elke week wordt de kunst van het fierljeppen beoefend. Fietsenstalling in de boerderij. Mogelijkheid tot wassen en gratis warm water voor de afwas.

Workum dichtbij voor de boodschappen en lekker eten in Oudega.

• 10rina vd meulen04-07-2015

Fantastische plek!!

Morgen weer richting "de Klompen". Voor de 10e keer dit jaar. Ken geen betere, schonere, vriendelijker, rustiger camping dan deze. Had nooit gedacht dat we hier zo vaak naar toe zouden gaan. Alle superlatieven zijn van toepassing. Het blijft een feestje hier je vakantie door te mogen brengen!

• 9G.Gorter16-05-2015

fantastische plek

Een prima camping voor veel rust en natuur, super vriendelijke eigenaar. Echt top.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9J. Swager04-06-2014

je voelt je erg welkom op deze camping!

Ontzettend aardige eigenaren, staan altijd voor je klaar. Rustige camping, mooie omgeving om te lopen of te fietsen. Het was voor ons de uitvalsbasis voor een paar trajecten lopen van het Friese kustpad.

Camping Minicamping De Klompen info

Camping-informatie