Camping It Soal

65 reviews over Camping It Soal in het Nederlands

100% aanrader

Helga Huisjes,
9-11-2018

Prachtige huisjes op een heerlijke plek aan het IJsselmeer. Het verblijf bij It Soal is met aandacht en vol leven in de brouwerij; kitesurfers op het strand, kinderactiviteiten, een goeie winkel met behulpzaam personeel, zeer vriendelijk(e) ontvangst en afscheid bij de receptie. Workum zelf ligt op een steenworp afstand en is de ontdekking meer dan waard; heel mooi en gezellig.

nooit meer

jbaggen,
19-8-2018

Wij waren in juni op It Soal en stonden op het surfveld .Weinig kampeerplekken v.n.l. huisjes.Op het surfveld geluidsoverlast door boxen van 180 watt.Later ook nog kampeerders met een partytent volledige tapinstallatie en vaten bier.Volgens vaste bezoekers heel normaal hier {trouwens ook geluidsoverlast bij de huisjes waar genomen}.Wij hebben geklaagd bij de receptie,maar daar werd alles glashard ontkent .Tot drie keer toe bij receptie geweest ,bleek er in voor en na seizoen helemaal geen bewaking of handhaving te zijn.Wij zijn vertrokken en vinden dit huisjespark Anwb certificaat onwaardig(hangt n.l. op bij de receptie)

Frank van het Reve, Beheerder, 11-10-2018

Dank voor uw review. Wij herkennen ons echter niet in uw commentaar. Weliswaar staan er op het surfveld vaak wat jongere gasten, maar hier gelden dezelfde regels als op de rest van de camping. Na 23.00 u. dient er sprake te zijn van nachtrust en ook voor die tijd wordt overlast niet getolereerd. Als u dat toch gemeld heeft, hadden wij op moeten treden. Zou u ons telefonisch kunnen laten weten hoe dit precies gegaan is? Dan kunnen wij ons voordeel hiermee doen.

Het klopt dat er in juni niet altijd nachtbewaking is, aangezien dit een relatief rustige maand is. Wel nemen wij altijd ieder klacht m.b.t. overlast serieus en treden hier tegen op.

De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt!

Fam. Wellink,
31-7-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, mede door het prachtige weer maar ook zeker door het enthousiaste recreatieteam. Onze kinderen hebben zich uitstekend vermaakt.

Velden voor honden, verder niet welkom bij water

Bert van t land,
27-5-2018

Niet met hond heen gaan.

Mooie camping , direct aan het strand

Pracht plek voor ieder wat wils

Lia Barten,
24-5-2018

Super mooie ligging. Als je van Kite surfing houdt is dit je plek.

Ver lopen voor restafval☹️

Mooie en nette camping!

Maaike,
6-7-2017

We verbleven in een chalet met zn vieren. Twee kinderen van 3 en 2 jaar en 2 volwassenen. Het chalet is ruim opgezet met twee slaapkamers waarvan de kinderslaapkamer drie bedden heeft. Het zitgedeelte is ook erg ruim waardoor je ook bij slecht weer met het gezin binnen kan zitten. Er zijn op diverse plekken speeltuintjes waar de kinderen zich heel goed kunnen vermaken. Ook het schelpenstrand was voor de kinderen erg leuk. Ze konden eindeloos zoeken naar mooie schelpen en kijken naar de vele kitesurfers. Het restaurant op de camping is goed en de kinderen hebben zich daar prima vermaakt in het speelhoekje. Workum is op loopafstand en ook leuk om te bezoeken. Kortom, een heerlijk verblijf gehad .

Heerlijke vakantieplek

E. Brummel
16-10-2016

Een prachtige camping waar wij al jaren komen met de kinderen. De natuur, maar ook zeker voor het animatieteam van RB Producties, wat voor de kinderen geweldig is, maar waar wij zelf ook nog regelmatig aan meedoen. Een divers programma en enthousiaste medewerkers van RB Poducties zorgen ook voor een onvergetelijke vakantie!

De kinderen hebben op deze manier ook snel een heleboel vriendjes en vriendinnetjes.

Super condities om te surfen en aan het strand te liggen..

Nooit meer wat anders

Fam Groothuis
4-10-2016

Gezellig druk, en altijd goede en schone bungalettes

Heerlijke camping aan het water

Joost
16-8-2016

Mooie camping, schoon en goed verzorgd. Douches zijn heerlijk. Schoonmaakpersoneel mag vriendelijker. Steekt af tegen de vriendelijkheid van de overige medewerkers.

Frank van het Reve, Beheerder, 20-8-2016
Dank u voor uw review. Fijn om te lezen dat u het bij ons naar uw zin heeft gehad. We zullen ons schoonmaakpersoneel erop aanspreken.

Klantonvriendelijk! Geen service niks

Walinga
15-8-2016

Niks te doen voor kinderen die niet aan watersport doen. Sanitair is slecht en veel lawaai savonds en niemand die daar controle op heeft. Kinderen kunnen slecht hierdoor in slaap komen.

Frank van het Reve, Beheerder, 20-8-2016

Wij danken u voor uw review. Wij herkennen ons niet in uw commentaar. Het klopt dat wij, mede door onze ligging, watersportgeoriënteerd zijn. Echter hebben wij tijdens de zomervakantie een uitgebreid recreatieprogramma voor alle leeftijden. Ook hechten wij grote waarde aan de kwaliteit en hygiene van ons sanitair. Kunt u aangeven wat u slecht vond aan ons sanitair?

Vanaf 23.00 u. is op onze camping nachtrust. Hierop wordt door de nachtbewaking strikt op gehandhaafd. Ook wordt er door ons gecontroleerd op overlast voor die tijd. Had u gemeld op onze receptie dat er sprake was van overlast? Graag zouden we dit willen weten, zodat we hiermee ons voordeel kunnen doen. U kunt dit melden op camping@itsoal.com. Alvast bedankt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping It Soal in Workum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping It Soal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.