Camping It Soal

Tonen op kaart

78 reviews over Camping It Soal

• 2019
    8Fam. Eelstra09-08-2019

Onze kinderen hebben het geweldig gehad.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Onze kinderen hebben zich fantastisch vermaakt bij het animatieteam. Wat een lieve mensen, complimenten voor het uitgebreide programma! Vooral de voorstelling van de Zandtekenaar heeft diepe indruk gemaakt op de kinderen. Naast het animatieteam hebben wij erg genoten van het prachtige strand. Het sanitair is erg netjes, ruime camping plekken en een goed restaurant bij de haven. Wij komen zeker terug.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 4Sterken21-07-2019

Nooit meer

Met Hemelvaart en Pinksteren op camping
    gestaan. Nooit weer. Vieze sanitair en camping plaats klein. In het pinksterweekend konden wij niet voor onze voortent zitten omdat andere mensen hun tent voor onze voortent hadden neer gezet. Twee camperbusjes met voortent, 4 volwassen en 3 honden stonden voor ons met halve meter tussen buren voortent en onze voortent. Gemeld bij receptie er zou iemand komen kijken. Er is niemand geweest. Wij zijn een dag eerder vertrokken en hebben het nog x bij receptie gemeld. Mevrouw van receptie wist van niks.

• 6Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 2018
    10Helga Huisjes09-11-2018

100% aanrader

Prachtige huisjes op een heerlijke plek aan het IJsselmeer. Het verblijf bij It Soal is met aandacht en vol leven in de brouwerij; kitesurfers op het strand, kinderactiviteiten, een goeie winkel met behulpzaam personeel, zeer vriendelijk(e) ontvangst en afscheid bij de receptie. Workum zelf ligt op een steenworp afstand en is de ontdekking meer dan waard; heel mooi en gezellig.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 4jbaggen19-08-2018

nooit meer

Wij waren in juni op It Soal en stonden op het surfveld .Weinig kampeerplekken v.n.l. huisjes.Op het surfveld geluidsoverlast door boxen van 180 watt.Later ook nog kampeerders met een partytent volledige tapinstallatie en vaten bier.Volgens vaste bezoekers heel normaal hier {trouwens ook geluidsoverlast bij de huisjes waar genomen}.Wij hebben geklaagd bij de receptie,maar daar werd alles glashard ontkent .Tot drie keer toe bij receptie geweest ,bleek er in voor en na seizoen helemaal geen bewaking of handhaving te zijn.Wij zijn vertrokken en vinden dit huisjespark Anwb certificaat onwaardig(hangt n.l. op bij de receptie)

• 5Eetgelegenheden

Frank van het Reve, Beheerder, 11-10-2018

Dank voor uw review. Wij herkennen ons echter niet in uw commentaar. Weliswaar staan er op het surfveld vaak wat jongere gasten, maar hier gelden dezelfde regels als op de rest van de camping. Na 23.00 u. dient er sprake te zijn van nachtrust en ook voor die tijd wordt overlast niet getolereerd. Als u dat toch gemeld heeft, hadden wij op moeten treden. Zou u ons telefonisch kunnen laten weten hoe dit precies gegaan is? Dan kunnen wij ons voordeel hiermee doen. Het klopt dat er in juni niet altijd nachtbewaking is, aangezien dit een relatief rustige maand is. Wel nemen wij altijd ieder klacht m.b.t. overlast serieus en treden hier tegen op.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Fam. Wellink31-07-2018

De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, mede door het prachtige weer maar ook zeker door het enthousiaste recreatieteam. Onze kinderen hebben zich uitstekend vermaakt.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Bert van t land27-05-2018

Velden voor honden, verder niet welkom bij water

Niet met hond heen gaan. Mooie camping , direct aan het strand

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Lia Barten24-05-2018

Pracht plek voor ieder wat wils

Super mooie ligging. Als je van Kite surfing houdt is dit je plek. Ver lopen voor restafval☹️

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Maaike06-07-2017

Mooie en nette camping!

We verbleven in een chalet met zn vieren. Twee kinderen van 3 en 2 jaar en 2 volwassenen. Het chalet is ruim opgezet met twee slaapkamers waarvan de kinderslaapkamer drie bedden heeft. Het zitgedeelte is ook erg ruim waardoor je ook bij slecht weer met het gezin binnen kan zitten. Er zijn op diverse plekken speeltuintjes waar de kinderen zich heel goed kunnen vermaken. Ook het schelpenstrand was voor de kinderen erg leuk. Ze konden eindeloos zoeken naar mooie schelpen en kijken naar de vele kitesurfers. Het restaurant op de camping is goed en de kinderen hebben zich daar prima vermaakt in het speelhoekje. Workum is op loopafstand en ook leuk om te bezoeken. Kortom, een heerlijk verblijf gehad .

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9E. Brummel16-10-2016

Heerlijke vakantieplek

Een prachtige camping waar wij al jaren komen met de kinderen. De natuur, maar ook zeker voor het animatieteam van RB Producties, wat voor de kinderen geweldig is, maar waar wij zelf ook nog regelmatig aan meedoen. Een divers programma en enthousiaste medewerkers van RB Poducties zorgen ook voor een onvergetelijke vakantie! De kinderen hebben op deze manier ook snel een heleboel vriendjes en vriendinnetjes.

Super condities om te surfen en aan het strand te liggen..

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

• 10Fam Groothuis04-10-2016

Nooit meer wat anders

Gezellig druk, en altijd goede en schone bungalettes

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2016

7 tips over Camping It Soal

• Huib, 16-05-2014

Lunchen bij Restaurant Folkerts Kitesurfles bij de kitesurfschool op het strand Een wandeling langs de vaart

• H.Buonfanti, 21-06-2012

wat zeer leuk is om te bezoeken is het jopie huisman museum of de kleine vissers dorpjes in de omgeving..

• bernd, 13-08-2013

Ga zelf kijken Friesland is mooi maar dan moet je zelf wel een bootje hebben.

3 vragen over Camping It Soal

• Ria van Bentum, 28-01-2018

Sloep huren

Waar kun je in de buurt een sloep/motorbootje huren?

• sierd en joke schaafsma, 21-04-2013

plaats op de camping

wij zouden graag op18 -5 tot 21 mei bij u op de caping komen de vrij dag moet mijn vrouw nog tot negenwerken zou fijn zijn het is het pinkster week end.en wat zij de kosten wij komen met de caraven met vr sierd

oeboema, 01-08-2014

Bel direct met de camping, contactgegevens staan op hun site.

• J., 04-08-2010

Zwemwaterkwaliteit IJsselmeer/Camping It Soal

Kan iemand vertellen: * hoe de zwemwaterkwaliteit van het IJsselmeer is: is het water schoon...? * hoe ver is het lopen van de camping naar het stadje Workum * wat zijn de kosten van de wasmachines op de camping...

F. Lammertink, 10-03-2012

Prima waterkwaliteit. 15 minuten lopen van camping naar stadje Workum. Ook goed op fiets te doen.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig