Camping It Soal

Camping It Soal
8,3

62 reviews over Camping It Soal in het Nederlands

Velden voor honden, verder niet welkom bij water

Bert van t land
27-5-2018

Niet met hond heen gaan.

Mooie camping , direct aan het strand

Pracht plek voor ieder wat wils

Lia Barten
24-5-2018

Super mooie ligging. Als je van Kite surfing houdt is dit je plek.

Ver lopen voor restafval☹️

Mooie en nette camping!

Maaike
6-7-2017

We verbleven in een chalet met zn vieren. Twee kinderen van 3 en 2 jaar en 2 volwassenen. Het chalet is ruim opgezet met twee slaapkamers waarvan de kinderslaapkamer drie bedden heeft. Het zitgedeelte is ook erg ruim waardoor je ook bij slecht weer met het gezin binnen kan zitten. Er zijn op diverse plekken speeltuintjes waar de kinderen zich heel goed kunnen vermaken. Ook het schelpenstrand was voor de kinderen erg leuk. Ze konden eindeloos zoeken naar mooie schelpen en kijken naar de vele kitesurfers. Het restaurant op de camping is goed en de kinderen hebben zich daar prima vermaakt in het speelhoekje. Workum is op loopafstand en ook leuk om te bezoeken. Kortom, een heerlijk verblijf gehad .

Oude reviews (archief)

Heerlijke vakantieplek

E. Brummel
16-10-2016

Een prachtige camping waar wij al jaren komen met de kinderen. De natuur, maar ook zeker voor het animatieteam van RB Producties, wat voor de kinderen geweldig is, maar waar wij zelf ook nog regelmatig aan meedoen. Een divers programma en enthousiaste medewerkers van RB Poducties zorgen ook voor een onvergetelijke vakantie!

De kinderen hebben op deze manier ook snel een heleboel vriendjes en vriendinnetjes.

Super condities om te surfen en aan het strand te liggen..

Nooit meer wat anders

Fam Groothuis
4-10-2016

Gezellig druk, en altijd goede en schone bungalettes

Heerlijke camping aan het water

Joost
16-8-2016

Mooie camping, schoon en goed verzorgd. Douches zijn heerlijk. Schoonmaakpersoneel mag vriendelijker. Steekt af tegen de vriendelijkheid van de overige medewerkers.
Frank van het Reve, Beheerder, 20-8-2016
Dank u voor uw review. Fijn om te lezen dat u het bij ons naar uw zin heeft gehad. We zullen ons schoonmaakpersoneel erop aanspreken.

Klantonvriendelijk! Geen service niks

Walinga
15-8-2016

Niks te doen voor kinderen die niet aan watersport doen. Sanitair is slecht en veel lawaai savonds en niemand die daar controle op heeft. Kinderen kunnen slecht hierdoor in slaap komen.
Frank van het Reve, Beheerder, 20-8-2016

Wij danken u voor uw review. Wij herkennen ons niet in uw commentaar. Het klopt dat wij, mede door onze ligging, watersportgeoriënteerd zijn. Echter hebben wij tijdens de zomervakantie een uitgebreid recreatieprogramma voor alle leeftijden. Ook hechten wij grote waarde aan de kwaliteit en hygiene van ons sanitair. Kunt u aangeven wat u slecht vond aan ons sanitair?

Vanaf 23.00 u. is op onze camping nachtrust. Hierop wordt door de nachtbewaking strikt op gehandhaafd. Ook wordt er door ons gecontroleerd op overlast voor die tijd. Had u gemeld op onze receptie dat er sprake was van overlast? Graag zouden we dit willen weten, zodat we hiermee ons voordeel kunnen doen. U kunt dit melden op camping@itsoal.com. Alvast bedankt.

We stonden op de camping met 2 grote tenten 14 personen in de hoek, ruimte genoeg!! Gezelligheid met de andere gasten op een prima bereikbare locatie. Genoeg toilet en douche ruimte, zeer schoon en goed verzorgd. Natuurlijk snackbar bezocht en snelle service met goede patat en snacks voor10 Jongens en 4 begeleiders! Strand activiteiten op korte loopafstand, 5 minuten en ook daar schoon en prima voor elkaar. Speurtocht op het terrein uitgezet , groot succes. Sport faciliteiten volop aanwezig. Al met al een weekend die wij nooit meer vergeten.

Min puntje, Tja we moesten weer naar huis.............. Dit is echt een aanrader en komen zeker terug!!

Nogmaals bedankt!!

Fantastisch familieweekend gehad op It Soal!

Maarten Plevier
7-6-2016

Dit jaar in juni ons jaarlijkse familieweekend doorgebracht op It Soal. Werkelijk fantastisch resort op een unieke locatie! Mooie ruime chalets die van alle gemakken zijn voorzien. Met ruim 25 personen heerlijk gegeten in het restaurant, gezellig en prima bediening! Wat ons betreft volgend jaar weer naar It Soal!

Geweldige Camping fantastische ligging

Richard van den Hoeven
7-6-2016

Erg schoon en goed onderhouden sanitair

Uitstekende snackbar en restaurant

Zeer gastvrije eigenaar en vriendelijk personeel

Erg leuke activiteiten op het strand

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping It Soal in Workum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping It Soal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping It Soal scoort een 8.25 uit 10 op basis van 72 reviews.