Pension Het Smidsvuur

8,8

28 reviews over Pension Het Smidsvuur in het Nederlands

Hans
9-5-2017

Super locatie en gastvrij.

verplichtingsloos relaxen

John Eerbeek
27-6-2016

Als je zoals wij gewend zijn meerdere keren per jaar korte vakanties in Nederland te houden, wen je ook aan het feit dat het leven in de hotelwereld ook zijn verplichtingen kent. Kleding, gedrag, regelmaat e.d. Voor Het Smidsvuur hoefde al die voorwaarden niet. Vrijheid, blijheid, niet moeilijk doen, voor alles is een charmante oplossing en relax zoals jij het fijn vind. En dat op een terras aan het Friese water met een bediening die klinkt als een klok. Grote waardering voor de eigenaren die Het Smidsvuur hebben opgebouwd met enorme ambitie en gevoel voor gastvrijheid.

Gastvrij, Persoonlijk, Relaxte sfeer!

Bram en Hilly van Esveld
6-6-2016

Alles was goed, we hadden de kleinste (laatste) kamer maar waren daar goed op voorbereid. Je krijgt persoonlijke aandacht en voelt je al snel thuis.

Er is ook veel mogelijk en het ontbijt is uitstekend.

super gezellig

Karin
24-7-2015

net een paar dagen bij het smidsvuur geweest , mijn 1ste ervaring met een b en b. maar heerlijk genoten wat een lieve mensen en goede service. niets is martin te veel . kom hier zeker nog een keer terug. we hadden een kleine kamer geboekt voor 2 personen ,het was klein maar prima voor 1 nacht heerlijk rustig en lekkere bedden . ontzettend uitgebreid ontbijt dus een dikke 10 waard

Een echte aanrader.

Jet en Ankie
13-7-2013

Je wordt er gastvriendelijk ontvangen. De kamers zijn keurig netjes. Gezellig zitten kletsen met Martin. Hij is erg klantvriendelijk. Als je wilt kun je er zelfs gebruik maken van een keuken zodat je zelf kunt koken. Niets is daar te gek.

De prijs-kwaliteitverhouding is erg goed en het ontbijt heel lekker. Kortom een voortreffelijke plek om te vertoeven.

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Dick
16-5-2011

Netjes, eigenaars zijn vriendelijk en flexibel. Pension ligt aan het water.

Thuiskomen

Monique van der Kaap
15-7-2010

Na 96 km fietsen bij 35 graden celcius aangekomen bij het Smidsvuur. Afkoelen in de vaart daar kun je heerlijk zwemmen, rondje varen met Martin Workum is prachtig vanaf het water en aanschuiven aan tafel geen probleem er is toch genoeg. Kortom alsof je bij familie op bezoek bent > Het enige nadeel dat ik maar 1 nacht had geboekt had graag langer gebleven. Maar kom zeker nog een keer terug.

gastvrij en schoon

Gerad van der Veen
18-11-2009

Wij komen daar geregeld en altijd alles goed voorelkaar.

Kamers met tv,bedden goed, ontbijt goed, en de humor is ook goed.

zeer vriendelijk en keurig netjes!

Bouwe en Marjolein
13-11-2009

Wij hebben het verblijf als zeer prettig ervaren.

Leuk uitzicht vanaf het terras op het water. Aantal kamers ook aan het water.

Martin en Elly zijn een super gastheer en gastvrouw.

Zelfs als er geen plek is, is er plek

derkjan
20-10-2009

Met 6 man langs geweest, gereserveerd voor een nacht. Was zo gezellig we tot maandag wilden blijven dus geimproviseerd; twee man in de sauna, twee op de boot van de herbergier die voor aan het terras aangemeerd lag en twee op een kamer die nog vrij was.

Tot laat met gasten van het pension bij het kampvuur gezeten. Op zondag gebakken ei met spek door de chef zelf gemaakt. Goede en leuke sfeer,fietsen kan je zo pakken als je wil. Kortom heel erg veel voor weinig!

We hebben een aantal aanbieders voor Het Smidsvuur voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Het Smidsvuur in Workum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Het Smidsvuur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.