Hotel Gast Inn Workum

Hotel Gast Inn Workum
9,1

23 reviews over Hotel Gast Inn Workum in het Nederlands

Prima verblijf, gastvrij, netjes, goed ontbijt

Sjaak & Dory Nellissen
24-9-2017

Gasten moeten dit hotel niet vergelijken met een hotel van keten, dit is nl. geen vergelijking.

Ons sprak de gastvrijheid, vriendelijkheid erg aan.

Eigenaresse is héél behulpzaam en sloofde zich erg uit om het iedereen naar de zin te maken.

Ligging van dit hotel is erg mooi en rustig.

Oudere personen die moeite hebben met traplopen kunnen hier beter niet komen ivm ontbreken lift.

Kamer was op tweede etage, via trap, deze was eenvoudig maar héél netjes.

Pluim voor de eigenaar...!!!!

Fantastisch!!

Mirjam Voskamp
18-9-2016

We hadden 3 kamers gehuurd, we kwamen voor een nabijgelegen Autocross, ietwat aan de late kant binnen s àvonds maar alles werd ons uitgelegd en de gastvrouw nam alle tijd voor ons. Het is allemaal Top voor elkaar, zeer goede sfeer, mooie kamers met led verlichting in het plafond, heerlijke douche, goede bedden en koffie en thee op de gang. In de hal staat een grote koeler met allerlei drankjes en je kunt in de grote banken genieten van al het moois om je heen. Zelfs washandjes liggen in de kast! Het ontbijt is prima en voor het ei is er een eierlepel, prima! Buiten heerlijke zitjes, uitzicht op boten en de parkeerplaats direct aan het terras. Alle lof voor de gastvrouw, hier gaan we zeker terugkomen en dan niet alleen voor een Autocross.

Een kleine vakantie om nooit meer te vergeten.

Frank Thijs.
31-8-2016

Een top verzorging, een ontbijt om van te watertanden. Een kamer om van te dromen. En een hartelijk ontvangst door de eigenaresse zelf. Altijd even tijd om een praatje te maken. Een locatie langs het water en aan de rand van het plaatsje met een eigen parkeerplaats.

Het was fantastisch

Siem en Wil
3-8-2016

Wij hadden een mooie ruime kamer beneden met eigen ingang en terrasje. Alles was keurig schoon. Gastvrouw is heel aardig en gastvrij. Ontbijt was prima ! Workum is een leuk stadje, er is op loopafstand veel te doen: prachtige wandeling over 8 bruggetjes, het Jopie Huisman museum , leuke winkeltjes en genoeg restaurantjes.

Boven verwachting,

Elbert en Marja
17-7-2016

Zeer vriendelijke ontvangst, je voelt je gast en direkt op je gemak. De gastheer en gastvrouw weten het huiskamergevoel direkt over te brengen. Het is of men bij oude vrienden op bezoek komt. Sfeer- en smaakvolle inrichting. Mooie ligging aan het water. Ook voor niet watersporters een verademing en de juiste afstand tot het levendige centrum van dit oude en bezienswaardige stadje. Voor ons voelde het meteen vertrouwd en een beetje terug in de tijd als je uit de randstad komt. We gaan hier zeker terug komen. En niet alleen voor de prima prijs/kwaliteit verhouding.

Geweldig hotel.

L.v.d. Loo
7-6-2016

Vriendelijke ontvangst, goede ligging, mooie kamer, mooie badkamer, schoon, mooi uitzicht op water, gratis parkeren, leuke omgeving, heerlijke eetgelegenheden in Workum enz. enz. Leuk ook dat je nog thee op je kamer kunt zetten. En de inrichting in het hotel is fantastisch, mooie kasten met verschillende serviezen, je kijkt je ogen uit. Ook buiten zijn er verschillende zitjes waar je een drankje kunt nuttigen.

Geen negatieve dingen tegengekomen.

Wij komen zeker terug en dan voor meer dagen met de fietsen op de auto zodat we mooie tochten in de omgeving kunnen maken.

Heel goed hotel

Smetsers
14-5-2016

Zeer verzorgd hotel. Gastvrouw erg vriendelijk en behulpzaam. Schone kamer en fijne badkamer. Rustige ligging en prijs kwaliteit prima in orde. Goed ontbijt en leuk uitzicht op het water. Fijn dat je bij het hotel gratis kunt parkeren. Kortom een aanrader!

Aangenaam verblijf!

Ivo HUYBRECHTS
31-1-2016

Vriendelijke gastvrouw. Niet de grote luxe, wat niet hoeft voor mij, maar prijs/kwaliteit een hotel dat zeker voldoet, zowel qua sanitair als hygiëne. Ruime gratis parkeermogelijkheden. Prachtig gelegen aan het water en vlakbij het Elfstedenstadje Workum. Trouwens in de buurt vind je heel wat Elfstedenstadjes. Prima uitvalbasis voor fietstochten. Gelegen op de route van de (fiets) Elfstedentocht.

Ruim ontbijtbuffet. Wel geen diner, maar in de buurt zijn eetgelegenheden genoeg.

Zeer gastvrij

Jan-Nelwendels
27-5-2014

Bij aankomst van het hotel valt in de hal gelijk de charmante aankleding van het hotel op. Het zou zomaar een museum kunnen zijn. Je komt ogen te kort om naar al het moois te kijken dat overal is uitgestald. Zelfs het trappenhuis is bezienswaardig. Wij hadden kamer 24 en die is niet groot. Hij doet door zijn VELUX dakraam, wat verduisterd is, denken aan een zolderkamer. Je moet het raam horizontaal openzetten om gedeeltelijk naar buiten te kijken. Bij wat koeler weer is dat geen optie en dan zie je niets. De badkamer is mooi maar ook hier moet je oppassen dat je niet tegen de schuine kapbalken aanloopt. Alles is wel goed schoon. De ontbijtzaal is sfeervol en het ontbijt is ook dik in orde. De gastvrouw is zeer vriendelijk en behulpzaam en je voelt je gelijk thuis in dit hotel. Het hotel ligt aan de rand van het stadje en het is 10 a 15 minuten lopen tot het sfeervolle centrum.

super plek

Frank en Marianne Breuer
3-8-2013

De gastvrouw en -heer hebben liefde voor hun vak en dat is overal te merken. De kamer en badkamer zijn groot en super schoon en het ontbijt is lekker en uitgebreid.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gast Inn Workum in Workum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gast Inn Workum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gast Inn Workum scoort een 9.1 uit 10 op basis van 23 reviews.