Hotel De Herberg van Oom Lammert en Tante Klaasje

Hotel De Herberg van Oom Lammert en Tante Klaasje
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor De Herberg van Oom Lammert en Tante Klaasje voor je op een rij gezet:

27 reviews over Hotel De Herberg van Oom Lammert en Tante Klaasje in het Nederlands

Fantastisch!

Sander
19-7-2018

Unieke ervaring! Slapen in een bedstee in een klein huisje bovenin het hotel. Erg origineel!

Zeker nog een keer!

Chantelle
15-6-2018

Wat een super leuke toko!!!

Je gaat hierheen en bent een leuke ervaring rijker!!!! super goed gegeten!! bediening is helemaal goer

Niet doen!

Anna
29-4-2018

Er was een bedstee, wat op zich leuk is, maar sanitair dat luxe zou zijn bestond uit piepklein kraantje met koud water en douche uit vast punt. Een man kan zich er niet scheren en kleine spiegeltje hing te hoog. Geen raam en niet brandveilig. Restaurant was slecht en duur. Iedere andere gast die je tegenkwam liep te klagen.

Voordeeluitjes.nl

Leuk om eens mee te maken

Javor
15-1-2017

Het concept is leuk, al heeft het meer nadelen dan voordelen. Het is allemaal ontzettend klein en je hoort effectief elk geluid dat eender wie maakt in de andere 'hutjes'. Snurken, toilet, hoesten,...

De bedstee is veel te klein voor 2 personen, zowel in breedte als in lengte en de matrassen zijn loeihard.

Het restaurant is een aanrader, de bediening is super. Al is het wel bizar te noemen dat een restaurant dat de wijnbar noemt geen wijnkaart heeft, zelfs geen algemene drankenkaart. Ontbijt viel zwaar tegen. Dat kan veel beter.

De ligging is ok en er is een ruime parkeergelegenheid achter de kerk

Leuke ervaring

André Vink
22-9-2016

Leuk om een keer in een bedstee te slapen, per saldo een éénmalige ervaring.

Goed gegeten in het restaurant. heel redlijke prijzen.

Ontbijt voldoende en netjes geserveerd.

Onrvangst en bediening 100 % Ok.

geweldig maar niet snel nog eens

sanja
7-8-2016

Wat een fantastische locatie in het Centrum van Workum, wat een geweldige kok/keuken en wat een superaardige gastheer, die de moeite nam om ons te bellen over een vergeten I-pad.

Het idee van de bedstee (inderdaad een dun matrasje), de gieterdouche en de 'plee met deksel' is leuk gevonden maar valt in de praktijk tegen. Van de zes kamers waren er vijf bezet en dan is het erg benauwd met de deur dicht. Slecht geslapen maar wel samen veel lol gehad over deze ervaring. We zullen het er nog vaak over hebben. Als je lekker en goed wilt eten, is deze herberg een absolute aanrader.

Superleuk! Een aanrader.

g_vansteen
31-5-2015

Erg leuke hutjes opde zolder, waardoor je echt je eigen stekje hebt. Erg origineel en een leuke belevenis. We hadden een totaal gevoel van privacy en de service was prima.

Het sanitair was verder goed, hoewel ik een iets hardere douchestraal fijner had gevonden. Het idee dat je letterlijk onder een gieter staat te douchen is dan wel weer geweldig natuurlijk.

Een ouderwetse belevenis!

Reijersen van Buuren
30-4-2015

Terug naar vroeger en ervan genoten! Heel origineel. Douche en toilet waren erg leuk en werkten prima. Bed was knus wel jammer dat er twee dekbedden in lagen (niet zo romantisch). Matras was erg dun. We waren de enige gasten en dus kon de hut 's nachts open blijven staan. Heerlijk ontbijt en een zeer gastvrij onthaal!

Zoals hieronder al geschreven zijn de "kamers" heel erg klein met dus ook een kleine bedstee en kleine "douche/wc".

Als je naar verhouding groot/breed bent of wat slechter ter been dan heb je echt wel een probleem. De lokatie (hartje Workum) met alle terras'jes is bij mooi weer prachtig en een goede uitvalsbasis voor de omgeving.

Ontbijt ok, maar vrij beperkt.

Ligging is perfect; midden in het centrum van Workum. De bedstee is erg leuk en op zich prima voor een nachtje. Maar ik heb zelf nog nooit zo'n slechte nacht gehad; het matras is heel dun/oud en het ventileert (natuurlijk) niet waardoor het benauwd wordt. Ik begrijp niet zo goed waarom er juist in zo'n bedstee (waar al geen vering in zit) geen dikker matras ligt. Afgezien van de beroerde nachtrust was het toch een leuke ervaring voor een keer (de herberg, de bedstee en het stadje Workum zelf). Maar ik was vooral heel blij toen ik de volgende nacht weer heerlijk in mijn eigen comfortabele bed lag (en dat is echt geen super de luxe duur bed...).

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Herberg van Oom Lammert en Tante Klaasje in Workum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Herberg van Oom Lammert en Tante Klaasje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Herberg van Oom Lammert en Tante Klaasje scoort een 7.36 uit 10 op basis van 27 reviews.