Hotel De Gulden Leeuw

Kleine hotelsWeer vandaag15°3°
Hotel De Gulden Leeuw
8,4

16 reviews over Hotel De Gulden Leeuw in het Nederlands

Geweldig plek om te eten en overnachten

Berk
4-3-2017

De gulden leeuw is een prima hotel met vriendelijke bediening

Top locatir

Antje_bangma
16-2-2015

Heerlijk geslapen,gegeten en gedronken

Super

Nico & Sandra
30-8-2013

We hebben hier bij ons rondje Zuiderzee lekker wat gedronken op het terras. Vriendelijke bediening Ontzettend lekker gegeten. Heerlijk geslapen . Echte koffie en verse jus 'd 'orans bij het ontbijt hadden het helemaal kompleet gemaakt. Kom hier zeker weer een keer terug.

Uitstekend familiehotel

Olaf
12-6-2013

Voorjaar 2013 verbleven. Uitstekend kleinschalig familiehotel. Gelegen in centrum van het plaatsje. Alles was prima voor elkaar, eten, kamer ontbijt. Trappen voor mij geen probleem, voor hele oude mensen iets minder denk ik.

Aanrader

marc_kleijnen
9-11-2012

Alweer voor de derde keer gebruik gemaakt van dit hotel. Nu lekker buiten het seizoen en feitelijk alleen als slaapplek. Is een rustiek hotel, dat aan een mooi stadsplein is gelegen.

Bij dit laatste verblijf was er helaas een defect aan de verwarming, waardoor het behoorlijk fris was in het restaurant en op de kamers. Gelukkig hou ik wel van een koele slaapplek, anders was het heel vervelend geweest, temeer de airco het voor wat betreft de verwarming ook liet afweten.

Tegenvaller!!

Leensen
22-8-2012

Zolderkamer nummer 10, voor 4 personen,Wij waren met 2... bereikbaar via steile trappen. Klein tuimelraam wat uitkijkt op platte daken. Heel veel muggen en geen hor.

Vanuit bed kun je geen TV kijken op kamer 10.

Douche was prima.

Bedden waren vreselijk doorgezakt.

Onbijt ...erg eenvoudig, om 9.00 geen broodjes , ham en kaas meer en werd niet aangevuld.

Broodjes niet vers maar afgebakken.

Kannetje koffie op talel.

Voor ons ...nooit meer!

Washandjes.

Eivogel
6-8-2012

Een overnachting gemaakt in de Gulden Leeuw om Workum te bekijken en om naar het fierljeppen te kijken in It Heidenskip. Het Hotel ligt aan het marktplein welke gevuld is met terrasjes waar je echter geen last van hebt op je kamer. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam (en vooral hard werkend) Hotelkamer was zeer ruim met een zitje (familiekamer). De douche was zeer schoon en het toilet idem. En inderdaad als je kamer 9 of 10 hebt kom je met getrainde kuiten thuis vanwege de trap, houdt daar dus rekening mee, voor ons was het geen probleem (startende vijftigers) Meer dan genoeg handdoeken in de douche en ... waar krijg je tegenwoordig nog washandjes !! chapeau !! Het ontbijt is voldoende, niet overdadig (maar wel lekker sûkerbolle) Slecht 1 klein minpuntje ... de hoeveelheid water uit de kraan/douche was soms aan de magere kant ... voordeel daarvan is dat je weinig water verspild.

Prima dorpshotel in het centrum

T. Martinus
4-5-2012

Authentieke dorpshotel met eenvoudige en prima verzorging. Midden in het centrum op loopafstand van een aantal musea. Onze familie kamer was ruim en ouderwets (bruin met balken) ingericht. Apart en modern toilet. Moderne badkamer met alle nodige voorzieningen. (kind)Vriendelijk personeel. Mag soms wat sneller bedienen. Prijs-/kwaliteitverhouding is prima. Terras is voldoende groot. Restaurant is authentiek en ruim ingericht. Wel glasverpakkingen op de bar. Eten (vis) is vrij vet en voorgerechten klein (carpaccio). Ontbijt is eenvoudig, maar verzorgd. Alles echt drie sterren waard.

Eerste en laatste keer

jacob
24-8-2011

Gerenoveerde, schone zolderkamer met een piepklein raampje te bereiken via steile trappen van totaal 37 treden.

Tot 24 uur keukenlawaai, daarna hele nacht gebrom van koelers/vriezers. Zelfs met het piepkleine raam dicht nog goed te horen.

Redelijk, niet heel uitgebreid ontbijt.

Zeer matige prijs/kwaleteit.

Mooi en netjes

P&S
14-6-2011

Fijn hotel.We zijn hier 2 nachten geweest.

Nette kamers,gerecentelijk gerenoveerd,mooie badkamer en voorziening van koffie/thee op de kamers.Bedden vonden wij te zacht.Matras lag een beetje in een kuil.Ontbijt niet erg uitgebreid maar zeer zeker voldoende.

Elke dag schone handdoeken en zelf washandjes.

Al met al een fijne plaats om te verblijven.

Hotel heeft 10x2pers kamers.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Gulden Leeuw in Workum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Gulden Leeuw zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.