Bed and Breakfast Arte Suite

Super

P. de Vries
22-2-2018

Een sfeervolle en frisse B&B

Geweldig ontbijt, super bedden.

Alles tot in de puntjes verzorgd!

Geweldig en inspirerende locatie

Catharina Louise Meijer
18-4-2017

Arte Suite is een smaakvolle B en B. Het ontbijt was heerlijk in de gallerie

Workum een sfeervol dorpje met veel activiteiten.

Modern en rustgevend

Max
17-4-2017

Boven verwachting deze B&B. Het begint al bij het binnenrijden van Workum. Ontvangst van de gastvrouw zeer vriendelijk en attent. Tevens gaf zij mij een goede tip van een restaurant op het plein.

Ontbijt stond klaar op het afgesproken tijdstip.

Al met al een adres om zeker terug te komen.

Dit is werkelijk een pareltje van een b&b, modern en verzorgd ingericht met aan de muur eigen fotografie gecombineerd met oude meesters.

Een slaapkamer ruim in opzet met separate badkamer waar 't aan niks ontbreekt. 'T ontbijt is zalig en de gastvrouw excellent, zelfs niet te beroerd bij late aankomst nog een tosti te maken omdat de restaurants al dicht waren. Chapeau en een grote aanrader!

Fantastische luxe locatie

T de Loos
11-4-2017

Fantastische locatie veel luxe en van alle gemakken voorzien.

Fijne bedden lekker bad/douche, eigen koffiemachine tv/dvd etc.

Verder is de ruimte uiterst stijlvol aangekleed.

Echt iets aparts in het mooie Workum, ga zeker terugkomen!

Fantastische B&B in een stijlvolle ambiance

Rob Verwer
9-4-2017

Arte Suite is een heerlijke plek. Een warm onthaal door de gastvrouw die zorgt dat het aan niets ontbreekt. Heerlijke bedden, fijn bad en sanitair en een prachtige zolderverdieping omringd door kunst. Een aanrader voor kunstminners en ieder die kwaliteit op prijs stelt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Arte Suite in Workum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Arte Suite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.