Hotel Aan de Wymerts

Kleine hotelsWeer vandaag16°4°
Hotel Aan de Wymerts
8,5

26 reviews over Hotel Aan de Wymerts in het Nederlands

Erg fijn hotel met super goed ontbijt

Yvonne Brandsteder
16-9-2018

Super leuk hotel met fantastisch, vers en uitgebreid ontbijt (met zeer veel keus. o.a. gerookte zalm, super vers brood, zalige croissantjes, veel keuze in broodbeleg en heerlijke cappuccino). Alles is aanwezig op de kamer: voldoende (lees-)licht, fijne douche, goed bed. Koffie en thee kun je op de kamer maken. De sfeer is er fijn. Aanrader! Ga vooral tapas eten in het aangrenzende Pickwicks tapas restaurant: heerlijk. Vergeet niet de heerlijke sangria te nemen. Lekker!

fantastisch weekend gehad in dit Hotel

m.jonkers
21-8-2018

een heel goed hotel met hele vriendelijke mensen goed van eten en drinken de mindervaliden is top.

Erg goed geregeld

Marc
6-8-2017

Het is een gezellig, netjes en persoonlijk hotel, personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn groot, netjes en van alle gemakken voorzien.

Vriendelijk en Gastvrij!

Peter Jan
3-5-2016

Een onverwacht bezoek aan Hotel Aan de Wymerts gebracht; we waren overboekt bij een andere accommodatie. Gastvrij ontvangen, prima kamer, perfect ontbijt. Dit adres onthouden we!

een fantastisch &zeer rustig. stel (30-)

Emre Nurtas
4-1-2015

Wij hebben oudjaarsdag hier doorgebracht.

wijzelf komen uit alkmaar, en gingen vooral voor de rust heen.

Nou deze rust vonden wij, het was heerlijk. Super ruime kamer, met eigenlijk 4 ruimtes waarvan 2 afgesloten, 2 badkamers 1 met een luxe douchecabine en toilet. De ander met een luxe 2 pers. Jaquzzi.

Hou je van rust, dan raad ik deze van harte aan.

rustige plek om even bij te tanken

Inge Rossel
5-10-2014

wij zijn in dit hotel 2 dagen geweest en het waren 2 fijne dagen, werden erg vriendelijk ontvangen. Het pottenbakkersrestaurant is(vegetarisch en vis) 2 minuten lopen van het hotel, ook hier vriendelijk personeel

Verborgen pareltje

adrijerna
10-8-2014

Fietsarrangement via dit hotel geboekt, (wij bleken de eersten die er gebruik van maakten) werden zeer hartelijk ontvangen. Kregen een luxe zit/slaapkamer met mooie bedden en jawel 2 badkamers, en dit alles was ZEER schoon. Personeel allemaal vrolijk, vriendelijk en behulpzaam. Wat wil een mens nog meer.

Ontbijt,diner en lunchpakket waren uitstekend verzorgd.

Kortom een aanrader

Oke Hotel

irenevanderlinde
2-8-2014

Het is een mooi schoon hotel, hygienisch mooie kamers. alles werd netjes uitgelegd bij aankomst, je kon er ook ebikes huren en al onze vragen erover werden netjes beantwoord. Gastvrij helemaal top.

klein nadeel was naar ons idee dat de kamers vrij gehorig waren (hoorde mensen lopen, niet praten) overigens was ontbijt en diner op externe locatie, persoonlijk geen probleem was 2 min. lopen. Echter ontbijt aan beleg kan iets uitgebreider, diner was heerlijk.

Gemengde gevoelens!!

Ton
1-6-2014

Op zich een leuk hotel waar we gastvrij werden ontvangen en wegwijs gemaakt werden door een vriendelijke heer. De receptie werd 's avonds bezet door een ouder stel met een hautaine houding en gespeelde klantvriendelijkheid die ze niet waarmaakten. De kamers zijn comfortabel maar zeer gehorig. Als je dan de pech hebt dat er een internationaal zeilkamp van kinderen tot 11 jaar is neergestreken in het hotel ben je totaal overgeleverd en blijf je van rust verstoken omdat er geen enkel toezicht is vanuit het hotel na acht uur 's avonds. Het ontbijt wordt geserveerd op een externe lokatie wat niet handig is. Het ontbijt wordt aan tafel geserveerd en is karig, zeker als je het vergelijkt met ontbijtbuffetten in vergelijkbare hotels.

Hierin is zeker de prijs-kwaliteit verhouding zoek.

Erg leuk weekend gehad

Rosalie Verweij
10-10-2013

Het hotel ligt midden in het centrum van het kleine stadje. Met uitzicht op de weilanden en in de verte het IJsselmeer kom je helemaal tot rust! De kamers zijn erg netjes en verzorgd en de bediening is erg vriendelijk, zeker een aanrader en tot een volgende keer! Het strand is zeker een aanrader om even lekker uit te waaien!

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aan de Wymerts in Workum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aan de Wymerts zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.