Hotel Van der Valk Wolvega

Hotel Van der Valk Wolvega
8,7

21 tips over Hotel Van der Valk Wolvega

CArr, 30-4-2017
Neem zelf lakens mee (liefst voor een topmatras) om deze over de ruwe molton te doen die het hotel enkel nog gebruikt. deze molton ligt als enige over het topmatras en is grof en open van structuur. Niet fris .... en bovendien hard aan je lijf! Echt jammer dat deze van der Valk geen lakens meer gebruikt over de topmatrassen. ZO is in 1x je gevoel van luxe en hygiene verdwenen!
Adri , 10-9-2014
Ideaal voor iedereen: business, vakantie, sportverblijf voor individuen en teams.
P.J. Westra, 11-8-2014
De recepten in de keuken verbeteren

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Wolvega voor je op een rij gezet:

Berna Helven, 27-7-2014
We hebben elektrische fietsen gehuurd in het hotel, de fietsroutes zijn echt een aanrader.
Frank van Maanen, 21-7-2014
Tophockey met geweldige prijs-/kwaliteitverhouding
Frank, 2-6-2014
Verblijf van zondag op maandag geeft gratis optie op torensuite, kamer 407. Zeker aan te bevelen.

F.Boom, 16-2-2014

De junior suite is echt een aanrader.

De weerribben die in buurt liggen zijn een aanrader om door heen te rijden. Het centrum van Wolvega is ook een bezoekje waard. Leuke en gezellige winkels!

lotusrene, 10-9-2013
Goede uitgangspunt voor tocht naar Weerribben en Giethoorn.
Pascalle, 9-9-2013
Breng een bezoek Heerenveen , leuke shopstad
W. Hoevers, 11-8-2013
Boek een arrangement met diner!