Hotel Van der Valk Wolvega

Hotel Van der Valk Wolvega
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Wolvega voor je op een rij gezet:

177 reviews over Hotel Van der Valk Wolvega in het Nederlands

Zoals de waard is vertrouw hij zijn gasten

corv, 4-2-2018

Voordat ik de kamer had gezien moest ik afrekenen, volgens de balie medewerkster omdat te veel gasten weg liepen zonder te betalen. Het stoort mij om door iemand die ik helemaal niet ken als een mogelijke fraudeur e worden behandeld. Als Appie mijn vraagt te betalen bij de ingang van de supermarkt omdat er teveel winkeldiefstallen zijn zou ik het zelfde zeggen als nu: Nooit van ondernemers risico gehoord ?

Mooi weekend gehad

H.Linde, 27-1-2018

Mooie omgevingen goed weer

Goed, maar kan met kerst verbetering gebruiken.

Fam.Dam, 27-12-2017

Met kerst verwacht je minstens muziek tijdens het diner en het wild mag ook echt wild zijn. Fitnessruimte wordt nog steeds geadverteerd en staat zelfs in de map, die in de kamer ligt. Deze heeft plaats gemaakt voor een escape room. De kamers zijn uitstekend en de huishoudelijke dienst ook. Bij het ontbijt wordt door de jonge medewerkers zonder te vragen je bord weggehaald, omdat de kerstbrunch een uur na afloop van het ontbijt plaatsvindt.Het hotel werd door ons wel wat te warm gevonden.

Supertevreden! Complimenten

Y, 27-10-2017

We hebben heerlijk geluncht. De bediening was top en zeer vriendelijk en we werden goed geholpen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijk weekend gehad

NeVa, 28-9-2017

Mooi luxe hotel met groot buitenterras.

Fijn hotel !

Karin, 18-9-2017

Fijn hotel, superfijne bedden, ligbad (Comfort kamer) en een super ontbijt. Echt voor herhaling vatbaar.

Heerlijk hotel! Gezellige ambiance!

Peter, 5-9-2017

Vriendelijk ontvangen aan de receptie en namen de tijd voor ons. Prachtige grote kamer met grote TV. Zowel kamer als badkamer waren zeer schoon en bedden comfortabel. Ontbijt was prima, veel keuze! We komen zeker terug!

Top!!

Josh, 5-9-2017

Super leuke ligging en nieuw aangelegde tuin, vriendelijk personeel, ruime schone kamers! Wij komen zeker terug!

Geweldig!!

Mariët, 3-9-2017

Een absolute aanrader!! Prachtig nieuw aangelegde tuin en terras, vriendelijk personeel en schone ruime kamers!

Nooit meer

Driehaus, 14-7-2017

Kamer was viezig..... vooral de badkamer.

Doucheranden onder de oranje schimmel.

Tegels bad ook schimmel.

Vonden zelfs nog haren van vorige gasten.

Op de kast resten van een drankje?

Deur van binnenkomst zat onder de Vingertasten.

Goed was het ontbijt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Wolvega in Wolvega, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Wolvega zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Wolvega scoort een 8.64 uit 10 op basis van 177 reviews.