Hotel Holland Inn

Hotel Holland Inn
7,7

6 tips over Hotel Holland Inn

Oma., 15-4-2015
Winkelen in Heerenveen,giethoorn ook dichtbij.
Oma., 23-9-2014
Vriendelijk personeel.Heerlijk ontbijt.Alles vullen ze gelijk bij .als er iets op is.Toppie.
Jan jansen, 4-8-2014
Buiten de aanbiedingen zeker te duur voor hetgeen je krijgt. Teleurstellende aandacht voor wensen of behoefte van de klant. Alleen voor de kleine eters geschikt. Maar voor mij niet meer hier.......

We hebben een aantal aanbieders voor Holland Inn voor je op een rij gezet:

Carlaatje, 29-7-2014
Parkeren is gratis. Tip voor dagtocht: Workum ( Jopie Huisman museum), Sneek (Fries Scheepvaartmuseum), Noordwolde (nat. Vlechtmuseum), Joure (streekmuseum), Gorredijk (museum Opsterlan).
Van oerle, 26-7-2014
Wil je de keuken gebruiken en zelf een hapje klaarmaken moet je bestek en servies meenemen
C. Cornelissen, 26-5-2014

Vanuit het hotel ben je binnen een half uur in Leeuwarden. Je kunt vlakbij de Weeribben bezoeken, de Orchideeënhoeve, Giethoorn, alle plaatsjes van de Elfstedentocht.

Kamer 322 op de derde verdieping beviel ons uitstekend. (lift om de hoek)

We hebben een aantal aanbieders voor Holland Inn voor je op een rij gezet: