Hotel Holland Inn

Kleine hotelsWeer vandaag1°-1°
Hotel Holland Inn
7,1

Laatste review

Geboekt via touroperator en beoordeelt op door hun geplaatste foto's. Dit klopt niet. Het is een kamer in een bejaardentehuis. Te simpel voor woorden en in geen verhouding tot de prijs. We wisten niet hoe snel we weg moesten komen.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Parkeren mogelijk

67 reviews over Hotel Holland Inn in het Nederlands

Nooit meer en een waarschuwing voor anderen

André Geurtsen,
17-9-2018

Afschuwelijk,nooit meer

Geer en Tanja,
31-7-2018

Een afschuwelijk verblijf,half zogenaamd hotel en de rest een verpleeghuis!Stonk naar poep en de verpleegsters liepen over de gangen!Niet echt een vakantiegevoel het was alsof ik bij mijn oude zieke tante op bezoek was.Personeel was vriendelijk vooral achter de balie.Wij hadden voor 3 nachten geboekt maar na 2 nachten hadden wij het echt wel gezien was niet uit te houden,en zijn weer naar huis gegaan.

Fijn hotel!

Paula,
31-5-2018

Fijn hotel, ruime superschone kamers, zeer vriendelijk personeel, lekker eten in een restaurant met mooi uitzicht op een weids weiland. Ik kom er graag nog een keer terug.

Voor herhaling vatbaar

Ab Mastenbroek,
28-4-2018

Waren toe aan een uitje en vonden dit bij touroperator.

een bejaardehuis dat nu een hotel is , maar goed de prijs was goed dus vooruit maar .

Het overtrof werkelijk onze verwachting.

vriendelijk personeel en ruime kamer ,schoon en lekker gegeten.

Tijdens het dinner soep die wij niet lusten was het geen probleem om andere soep te serveren.

wat wil je nog meer als je er even uit wil.

En in de avond gezellig gezeten in de bar en daar bleek dat het personeel ook nog humor had ook . dus toppie

prima verblijf

Marleen,
15-9-2017

Dit hotel is eigenlijk een bejaardenhuis. Omdat het huis voor de helft leeg kwam te staan, heeft een stel besloten van de bovenste twee verdiepingen een hotel te maken. Prima kamers met keuken. En je deelt het hotel dus met bejaarden.

Bijzonder (leuk) hotel

anneke zandvoort,
26-8-2017

Dit mag met recht een "bijzonder"hotel heten. Het hotel was vroeger een service flat. Deels nu nog bewoond door diverse bewoner van allerlei leeftijden.. Een aantal verdiepingen bevatten hotelkamers. Heel origineel. Je hebt dus gewoon een appartement, zoals het altijd al was. Uiteraard wat vernieuwd en goede box spring bedden. Woonkamer, slaapkamer en douche. Personeel heel vriendelijk en zeer behulpzaam. Eten perfekt. Je kunt zelfs genoeg extra krijgen. Prijs kwaliteit van zowel hotel als eten helemaal goed. Dit is echt aan te bevelen voor iederen die eens iets bijzonders wil proberen. Wij zijn er 2 nachten geweest. Gaan zeker nog weer. Je zit in het zuiden van friesland, Dus ook mooi centraal.

Hele ruime kamers, soort appartement en lekker ete

Ans de Graaf,
31-7-2017

Is in gedeelte bejaardenhuis, maar stoort niet. Zijn al 2x geweest en gaan in augustus weer. Gebruik van keuken met koelkast , ruim

fantastisch

Americaantjes,
29-7-2017

De kamers in dit hotel zijn fantastisch. Je hebt de beschikking over een appartementje, dus volop ruimte. Vriendelijk en hulpvaardig personeel, mooie omgeving, op loopafstand van het centrum. Prachtig gebied om te fietsen, of wandelen. Het hotel heeft wandelingen en fietsroutes op voorraad. Giethoorn is ook een aanrader.

zeer goed ontbijt en ook de menu's zijn prima.

Kortom een aanrader.

Fantastisch verblijf in super vriendelijk Hotel

Familie ter Maat- van Pijkeren,
12-7-2017

Een prima verblijf in een bijzonder hotel, Kamers die een nieuwe bestemming hebben gekregen, luxe van extra ruimte en genoeg oplaadpunten in Appartement voor alle oplaadbare apparaten die je vandaag de dag bij je hebt.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

De gastheer in het restaurant was een geweldige gastheer die zijn vak verstaat, alle gasten het gevoel geeft welkom te zijn en zijn deel aan een geweldig verblijf zeker ten volle geeft.

Fietsen stalling lekker ruim en ook daar genoeg oplaadpunten voor de ebike's

Ligging prima om de fietstochten die in het Hotel voorradig zijn te kunnen maken.

En ook de boottocht van ons arrangement was heerlijk.

Sanitair misschien wat verouderd maar goed schoon en wat je nodig hebt is er.

Alles bij elkaar hebben we genoten van het verblijf en van elkaar (moeder en dochters en schoondochter)

Wat een paleis om te verblijven!

Eric Harmsen,
20-4-2017

Fantastische ligging in een uniek landschap

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holland Inn in Wolvega, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holland Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.