Wolvega

Reviews over Wolvega

Wolvega ligt mooi centraal

anneke zandvoort
    31-8-2017

Wolvega is een middelgrote plaats met een hoofdstraat met winkels en wat restaurantjes. We hebben gegeten bij Cafe restaurant Miero. Een soort eetcafe. Maar uitstekend en niet duur. Supermarkten voldoende in de omgeving. We hebben niet specifiek voor Wolvega gekozen, Maar wel om de ligging. Je kunt vanaf Wolvega naar Sneek, Leeuwarden, maar ook naar Giethoorn, Blokzijl en naar Steenwijk en Meppel. Allemaal aan te bevelen. En de afstanden zijn gering.

Gereisd Met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gewoon dorpje

Schoofs Acc
    19-8-2015

Voldoende winkels, wel behoorlijk wat terrassen op een plein maar je kon niet goed zien welke stoelen bij welk, cafe, restaurant of snackbar horen. De stoelen waren ook bijna tijdens ons verblijf leeg dus niet veel ambiance in Wolvega

Gereisd Met partner in augustus 2015

Gewoon fries dorp

Marjanne
    18-9-2014

Wij zijn Wolvega alleen in geweest om een paar boodschappen te halen, over de genoemde onderwerpen kan ik dus niets zeggen. Wat betreft de omgeving, eigenlijk is heel Friesland mooi dus ook de omgeving van Wolvega.

Gereisd Met partner in augustus 2014

Prima dorpje

s.van.riet-ayal
    5-8-2013

We hebben gedurende ons verblijf weinig van Wolvega gezien. Wat we gezien hebben was prima. Een goede sfeer, vriendelijke mensen en voldoende gezellige eetgelegenheden. De verdere omgeving is prachtig en heerlijk voor rustzoekers!

Gereisd Met partner in augustus 2013

Friesland een ontdekking voor een Hollander

Bert Lodonk
    30-5-2012

Waar je alleen maar koeien en weilanden verwacht, sta je verbaast van de afwisseling tussen watergebieden - De weerribben - de bosrijke gebieden van Oranjewoud en Balk - de duinen bij Appelscha. In een straal van 30 km. vind je alles waar je in Nederland naar op zoek bent.

Gereisd Met partner in Sun May 27 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Wolvega scoort een 7,4 uit 10, op basis van 26 reviews