8,4

28 reviews over Camping Mounewetter in het Nederlands

Super!

Roland Declerck,
15-10-2018

een super camping niet zo groot wat wij zeer leuk vinden . zeer verzorgde staplaatsen die afgebaken zijn door haagjes en waar het gras regelmatig afgereden word zodat ze er altijd piekfijn bij liggen . de uitbaters zijn Super mensen en staan dag en nacht te beschikking !!! de 1ste avond vielen de buren en wij zonder stroom na een belletje stonden ze er direct om het op te lossen , terwijl ze daar waren zeiden we dat de 4 naast elkaar liggende perselen geen tv verbinding hadden .de volgende morgen rond 9 uur was de eigenaar er terug met een medewerker en werd dit probleem op gelost . daar het onze 1ste maal was dat we een tv mee hadden en niet wisten hoe en wat vroeg de medewerker de afstand bediening en installeerde hij de tv zodat wij zonder probleem konden tv kijken .de douche's en was plaats werden meermaals per dag gekuist !!!! wij hadden 2 honden mee en aan de camping lig er een mooi bos met mooie wandelpaden. hij lig er mooi gelegen met tal van mooie kleine dorpjes omgeen !!!!!

Gereisd met partner in september 2018

Geweldig

Gerard,
26-7-2018

Alleen maar goed.

Kleinschalige camping in witmarsum

Waar genoeg te doen was voor de jeugd .

Ook het zwembad waar je toegang had was geweldig . hoewel dat eigenlijk niet tot de camping behoorde was er heel veel toezicht door badmeesters ... Het wc gebouw werd meerdere keren ler dag schoon gemaakt .( kunnen veel campings een voorbeeld aan nemen) .

Kortom wat mij betreft is deze camping het waard om volgend jaar weer heen te gaan

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Goed verblijf gehad

Marianne,
20-7-2018

We hebben hier gestaan op een tussenveld voor toeristisch kamperen. Camping bestaat voornamelijk uit nette stacaravans en seizoensplaatsen. Vriendelijke ontvangst. Keurig sanitair. Warm water via muntje. Mooi zwembad gelegen naast de camping(gratis voor campinggast)

Gereisd met partner in juli 2018

Heerlijk ontspannen en genieten

Dorine Lycklama à Nijeholt,
27-8-2017

Er is voor alle leeftijden wel wat te doen.

Drie verschillende zwembaden voor elke leeftijd.

De kinderen hebben zich prima vermaakt en ik heb heerlijk een boek gelezen.

Fijn ontspannen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

mooie basis voor uitstapjes

Westfries,
8-5-2017

Meer chaletpark dan camping.

Gereisd met partner in mei 2017

Tof

Annelieve Hovener
29-9-2016

Toffe camping leuke recreatie dagen o.a spooktocht in t bos. Mooie kampeer plekken, groot en schoon douche gebouw. Vernieuwde kantine die er ook toff uitziet en waar je heerlijk boeren schepijs kan eten mmm. Een super multi sportveld een te gek zwembad. En ook nog overal vriendelijk personeel en een top beheerders echtpaar. Kortom mijn vakantie was daar toff, toff super toffff volgend jaar weer.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Alles voor de volle honderd procent!

Wim Groeneveld
29-7-2016

Niets te vinden om echt over te klagen. Sanitair voor man en vrouw biedt ruim voldoende privecy voor iedereen en de kampeervakken zijn ruim.

Gereisd met partner in juli 2016

prachtig

H J Boomstra
16-9-2015

Heerlijk relaxt omdat de sfeer echt ontspannend is!! Fijne Beheerders Top.

Gereisd met partner in september 2015

Super huisje op Mounewetter

annegre
16-7-2015

Fries-Vogelhuisje.nl is een superleuk net nieuw ingericht huisje op Mounewetter, dat je rechtstreeks via Internet kan huren. Heel leuk ingericht en van alle gemakken voorzien. Met een grote tuin aan een gezellig veld. Dit is echt glamping, de gezelligheid van kamperen in een hippe stacaravan.

Mounewetter is een geweldig recreatiecentrum, aardige mensen, keurig netjes, brandschoon en in de zomervakantie heel veel te doen, voor kinderen van alle leeftijden. Ook heel leuk om een motorboot of kano te huren op de camping. En je kan heel dichtbij mooi vissen. De omgeving is ook fantastisch. Je kan op je fiets naar het strand van Makkum en zoveel leuke plaatsen in de buurt. Alles aanwezig voor een onvergetelijke vakantie.

Gereisd met partner in juli 2015

geweldige camping

E van der Pligt
14-7-2015

mooie plaatsen superschoon sanitair

Gereisd met partner in januari 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mounewetter in Witmarsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mounewetter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.