Camping Mounewetter

Gerard
26-7-2018

Alleen maar goed.

Kleinschalige camping in witmarsum

Waar genoeg te doen was voor de jeugd .

Ook het zwembad waar je toegang had was geweldig . hoewel dat eigenlijk niet tot de camping behoorde was er heel veel toezicht door badmeesters ... Het wc gebouw werd meerdere keren ler dag schoon gemaakt .( kunnen veel campings een voorbeeld aan nemen) .

Kortom wat mij betreft is deze camping het waard om volgend jaar weer heen te gaan

Goed verblijf gehad

Marianne
20-7-2018

We hebben hier gestaan op een tussenveld voor toeristisch kamperen. Camping bestaat voornamelijk uit nette stacaravans en seizoensplaatsen. Vriendelijke ontvangst. Keurig sanitair. Warm water via muntje. Mooi zwembad gelegen naast de camping(gratis voor campinggast)

Heerlijk ontspannen en genieten

Dorine Lycklama à Nijeholt
27-8-2017

Er is voor alle leeftijden wel wat te doen.

Drie verschillende zwembaden voor elke leeftijd.

De kinderen hebben zich prima vermaakt en ik heb heerlijk een boek gelezen.

Fijn ontspannen.

mooie basis voor uitstapjes

Westfries
8-5-2017

Meer chaletpark dan camping.

Tof

Annelieve Hovener
29-9-2016

Toffe camping leuke recreatie dagen o.a spooktocht in t bos. Mooie kampeer plekken, groot en schoon douche gebouw. Vernieuwde kantine die er ook toff uitziet en waar je heerlijk boeren schepijs kan eten mmm. Een super multi sportveld een te gek zwembad. En ook nog overal vriendelijk personeel en een top beheerders echtpaar. Kortom mijn vakantie was daar toff, toff super toffff volgend jaar weer.

Alles voor de volle honderd procent!

Wim Groeneveld
29-7-2016

Niets te vinden om echt over te klagen. Sanitair voor man en vrouw biedt ruim voldoende privecy voor iedereen en de kampeervakken zijn ruim.

prachtig

H J Boomstra
16-9-2015

Heerlijk relaxt omdat de sfeer echt ontspannend is!! Fijne Beheerders Top.

Super huisje op Mounewetter

annegre
16-7-2015

Fries-Vogelhuisje.nl is een superleuk net nieuw ingericht huisje op Mounewetter, dat je rechtstreeks via Internet kan huren. Heel leuk ingericht en van alle gemakken voorzien. Met een grote tuin aan een gezellig veld. Dit is echt glamping, de gezelligheid van kamperen in een hippe stacaravan.

Mounewetter is een geweldig recreatiecentrum, aardige mensen, keurig netjes, brandschoon en in de zomervakantie heel veel te doen, voor kinderen van alle leeftijden. Ook heel leuk om een motorboot of kano te huren op de camping. En je kan heel dichtbij mooi vissen. De omgeving is ook fantastisch. Je kan op je fiets naar het strand van Makkum en zoveel leuke plaatsen in de buurt. Alles aanwezig voor een onvergetelijke vakantie.

geweldige camping

E van der Pligt
14-7-2015

mooie plaatsen superschoon sanitair

buitengewoon gezellig en compleet

Puck
3-7-2015

Mounewetter is een gezellige en zeer schone camping,hij ligt 108km van Amsterdam.Via de afsluitdijk ben je er zo.Friese steden op 10min.met de auto Sneek,Bolsward,Harlingen.Dus fietsen en wandelen kun je volop in de gezondste lucht van Nederland!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mounewetter in Witmarsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mounewetter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mounewetter scoort een 8.85 uit 10 op basis van 27 reviews.