Camping Mounewetter

• Matig / voldoende: 5 - 7

Heerlijk ontspannen en genieten

Dorine Lycklama à Nijeholt
27-8-2017

Er is voor alle leeftijden wel wat te doen.

Drie verschillende zwembaden voor elke leeftijd.

De kinderen hebben zich prima vermaakt en ik heb heerlijk een boek gelezen.

Fijn ontspannen.

mooie basis voor uitstapjes

Westfries
8-5-2017

Meer chaletpark dan camping.

Tof

Annelieve Hovener
29-9-2016

Toffe camping leuke recreatie dagen o.a spooktocht in t bos. Mooie kampeer plekken, groot en schoon douche gebouw. Vernieuwde kantine die er ook toff uitziet en waar je heerlijk boeren schepijs kan eten mmm. Een super multi sportveld een te gek zwembad. En ook nog overal vriendelijk personeel en een top beheerders echtpaar. Kortom mijn vakantie was daar toff, toff super toffff volgend jaar weer.

Alles voor de volle honderd procent!

Wim Groeneveld
29-7-2016

Niets te vinden om echt over te klagen. Sanitair voor man en vrouw biedt ruim voldoende privecy voor iedereen en de kampeervakken zijn ruim.

prachtig

H J Boomstra
16-9-2015

Heerlijk relaxt omdat de sfeer echt ontspannend is!! Fijne Beheerders Top.

Super huisje op Mounewetter

annegre
16-7-2015

Fries-Vogelhuisje.nl is een superleuk net nieuw ingericht huisje op Mounewetter, dat je rechtstreeks via Internet kan huren. Heel leuk ingericht en van alle gemakken voorzien. Met een grote tuin aan een gezellig veld. Dit is echt glamping, de gezelligheid van kamperen in een hippe stacaravan.

Mounewetter is een geweldig recreatiecentrum, aardige mensen, keurig netjes, brandschoon en in de zomervakantie heel veel te doen, voor kinderen van alle leeftijden. Ook heel leuk om een motorboot of kano te huren op de camping. En je kan heel dichtbij mooi vissen. De omgeving is ook fantastisch. Je kan op je fiets naar het strand van Makkum en zoveel leuke plaatsen in de buurt. Alles aanwezig voor een onvergetelijke vakantie.

geweldige camping

E van der Pligt
14-7-2015

mooie plaatsen superschoon sanitair

buitengewoon gezellig en compleet

Puck
3-7-2015

Mounewetter is een gezellige en zeer schone camping,hij ligt 108km van Amsterdam.Via de afsluitdijk ben je er zo.Friese steden op 10min.met de auto Sneek,Bolsward,Harlingen.Dus fietsen en wandelen kun je volop in de gezondste lucht van Nederland!

vernieuwend

fam Hovener
16-6-2015

Twee jaar geleden waren wij hier ook al eens geweest twas een zeer mooie en vooral rustige camping er was helaas voor de iets oudere jeugd weinig te doen Maar de camping is nu in handen van en andere eigenaar en het is er ontzettend op vooruit gegaan een ontmoetings centrum een multie sportveld en een supernova (prachtig nieuw apparaat) allemaal te gebruiken voor jong en oud de campers hebben mooie plaatsen gekregen tot slot is er voldoende nieuwe keus aan eetgelegenheid in de kantine en snack huisje waar na je op het zonne terasje heerlijk kunt gaan genieten van eenzeer smakelijk boeren schepijsje kortom samen met de super vriendelijke eigenaren en personeel maaketen onze vakantie helemasl af weer of geen weer

Uitstekende camping!

Ruud
4-5-2015

We zijn net terug van een paar dagen Mounewetter, een opvallend nette en goed verzorgde camping.

De camping bestaat voornamelijk uit seizoensplekken. Aardige eigenaren, we konden onze caravan een half dagje extra laten staan om nog naar Sneek te kunnen. WiFi werd op vrijdagavond na sluitingstijd nog even geregeld en een stroomstoring werd zeer snel opgelost.

Mooie ruime plekken waar een caravan met voortent en auto makkelijk op passen.

Het sanitair is netjes, schoon en zeker niet gedateerd. Er is voldoende gelegenheid voor jeugd om zich te vermaken, een groot grasveld een afgehekt sportveld en een tafeltennistafel bevinden zich centraal op de camping. Het verwarmde zwembad maakt wat ons betreft de camping compleet.

De locatie is ideaal om steden als Bolsward, Makkum en Sneek te bezoeken. Wij kozen deze camping omdat deze slechts een kwartiertje van de boot naar Terschelling ligt. De paar dagen zijn ons goed bevallen, we gaan vast nog eens terugkomen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mounewetter in Witmarsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mounewetter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mounewetter scoort een 8.93 uit 10 op basis van 25 reviews.