Camping Wijnjeterp

CampingWeer vandaag16°10°
9,1

4 reviews over Camping Wijnjeterp in het Nederlands

Gezellige camping aan de vaart

Gustavo
14-6-2018

Leuke seniorencamping in super-rustige omgeving.

Positief:

-vriendelijke eigenaar

-mooi vlak terrein met kort gras

-blinkend sanitair

-grote recreatieruimte met boeken, tv, koelkast

-groot fietsenhok met vele oplaadpunten

Negatief/ positief:

-alle caravans staan naar elkaar toe, dus weinig privacy

-veel senioren, dus voor kinderen niet geschikt

-in de toiletten geen verhoogde toiletpotten en bespaarknoppen

Heerlijk 'simmerplak'

Janneke
25-9-2017

Zeer rustige camping vanwaaruit je - wandelend, met auto of op de fiets - alle kanten op kunt. Voor kinderen is weinig sensationeels te beleven. Wel hoor en zie je bosuilen, buizerds, zwaluwen en veel zangvogeltjes. De eigenaar en eigenares zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, je voelt je snel thuis. Sanitair is onovertroffen. Ik sta hier nu voor het vierde jaar van april tot oktober en kom volgend jaar weer.

mooie, schone camping

Ad en Riek
23-8-2017

We wisten niet dat Friesland zoveel bossen had, erg mooie omgeving om te fietsen, veel kleine dorpjes.

Ate en Sandra jullie zijn een geweldige gastheer en gastvrouw.

Geweldig plekje.

Foppe en Betsy
25-6-2016

Een voor ons onbekend gebied, mooie fietsomgeving. Prima verzorgde camping, goed sanitair en laatst but not least een leuk echtpaar dat de camping beheerde. Een plek om terug te komen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wijnjeterp in Wijnjewoude, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wijnjeterp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.