Vakantiehuis Haudmare

Met vrienden

Genoten!

Vriendengroep 'De Roedel'
22-4-2018

Ons jaarlijkse (15e) vriendenploeg weekend, dit jaar in 'eigen' provincie; heerlijk huis op een prachtige plek (en schitterend weer).

Heerlijke locatie en huis!

Fam. Pijnaker
11-11-2017

Gezellige woonkamer met sfeervolle houtkachel. Vele vertrekken en ruim genoeg voor 10 personen. De gastheer Sip is fantastisch en regelt alles voor je. Hij geeft zelfs op verzoek een jambee workshop met allemaal prachtige jambees.

Genoten van het mooie pand en de ontvamgst

Edwin de Weerd
8-9-2017

Goed: Schoon, alle voorzieningen, de tuin, het pand met alle mooie vertrekken.

Niet goed: kan ik niet bedenken😀

Prachtige, gastvrije en muzikale (!) locatie!

familie Koole
19-5-2017

Haudmare ligt op loopafstand van een prachtig natuurgebied waar je heerlijk kan wandelen. Helaas is de weg die langs dit mooie oude schoolgebouw ligt vrij druk. Het huis is heel groot, waardoor je met een groep op verschillende plekken gezamenlijk kan zitten of je juist terugtrekken. We zijn zeer gastvrij onthaald en het gebruik van de muziekstudio was voor ons de kers op de taart!

Heerlijke plek voor een grote groep

Maaike
8-4-2017

Wat hebben we een leuk weekend gehad in Friesland! Het huis was geweldig. Kindvriendelijk, groot, met alle voorzieningen die nodig zijn. De omgeving leende zich uitstekend voor mooie fiets- of wandeltochten.

Voor herhaling vatbaar

Fam Bosma
8-11-2016

Lokatie fantastisch, ambiance prima. Helaas 's avonds en ' s nachts veel verkeerslawaai door de klinkerweg en snel rijdende auto's.

Super accommodatie, en prachtige omgeving

Nel van Seumeren
27-10-2016

Alles was aanwezig, genoten met de familie, kinderen en kleinkinderen

goede bedden, mooi gebouw, mooie omgeving, rustig.

Bebohadorij
20-9-2016

wel goed: gezelligheid,

niet goed: niveauverschillen in huis

Prachtige locatie; zowel binnen als buiten.

Wilma Moret- Dijkema
24-7-2016

Prachtige omgeving ; heerlijk gefietst. Door het mooie weer veel buiten gezeten; zelfs herten zien lopen bij de bosrand! Vriendelijke gastheer en gastvrouw, altijd tot hulp bereid. Kortom: een aanrader!

Prachtig en uniek huis in een groenrijke omgeving

J.J. Steenbergen
6-7-2016

+ Ruim aantal slaapkamers en goede sanitaire voorzieningen.

+ Gelegen in een groenrijke omgeving.

+ Mooie en unieke inrichting.

+ Voldoende voorzieningen qua elektronica in keuken en woonkamer.

+ Ruim voldoende ruimte voor kinderen en volwassenen.

- Voorkant van de woning gelegen aan een doorgaande weg.

- Weinig faciliteiten voor kinderen aanwezig. Denk hierbij aan een speeltuin, trampoline, voetbalveld met goaltjes, etc.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haudmare in Wijnjewoude, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haudmare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.