Hotel De Stripe

8.9Fantastisch

Nederland, Friesland, Wijnjewoude

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar De Stripe?

8.9Fantastisch

15 reviews over Hotel De Stripe

• 9Wim15-06-2020

Prima hotel

Service hygiëne ligging en gemoedelijke uitstraling waren fantastisch

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    9Vincent17-02-2019

Héérlijk geslapen !!

Mooi leuk klein hotel !! Maar 10 kamers, wij hadden een familiekamer (4 pers.) Lekkere bedden, schoon, nette badkamer.. service goed en vriendelijk personeel!! Wij komen zeker nog een keer !!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 2018
    10Visser06-02-2018

Absolute aanrader.

Keuken is goed, ontbijt zeer uitgebreid. Kamers zijn verzorgd, bedden liggen heerlijk, badkamer is van alle benodigdheden voorzien en schoon. Personeel is vrolijk en zeer behulpzaam.

Zakelijk gereisd in januari 2018

• Oude reviews

9Anneke09-09-2017

Fantastisch!

Mooie ruime kamers, goede bedden , aardig en behulpzaam personeel. En in het restaurant kun je voor een goede prijs lekker eten. We komen hier absoluut nog een keer overnachten. Aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10Willem Sangers24-08-2017

Geweldig Hotel op een perfecte locatie

Eigenlijk kon ik geen min puntje vinden , het hotel ligt lekker verborgen en lekker rustig in een mooie omgeving , de kamer was uitstekend. Het ontbijt was lekker normaal zonder allerlei fratsen, de bediening was vriendelijk en had alle tijd voor je. In de avond heerlijk gegeten vooral het stoofpotje is een aanrader. Al met al wil je even lekker relax weg zonder dat ze je kunnen vinden dan raad ik dit hotel aan .

Gereisd met partner in augustus 2017

• 4Pauline24-06-2017

Slecht

Bij aankomst worden we vriendelijk ontvangen en worden we geïnformeerd dat er een bruiloft is. We krijgen de garantie dat de muziek om 12 uur zal stoppen. Jammergenoeg gaat de muziek om 12 uur alleen maar harder en stopt het pas om 00:50 uur, waarna de bruiloftsgasten luidruchtig naar hun kamers komen. We hebben een rookvrije kamer aan de voorzijde van het hotel. Het is erg warm en de dekbedden zijn erg dik. De gordijnen laten veel licht door. Met raam open of dicht maakt wat herrie betreft niet uit, wel staan gasten onder de kamers te roken waardoor we in de rook liggen. Veel lawaai door langsrijdende auto's en ook van de vertrekkende bruiloftsgasten. Kortom zeker geen aanrader of je moet de garantie hebben dat er geen feest is. Bij het (matige) ontbijt is de koffie lauw en de dame niet echt vriendelijk. Bij het uitchecken wordt niet eens gevraagd hoe het verblijf was: erg ongeïnteresseerd. Prijs kwaliteit verhouding is slecht voor een slechte nachtrust en een matig ontbijt. Kortom niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 7leo02-12-2016

Goed hotel met verbeterpuntjes

Goed: kamer, klantvriendelijkheid personeel, hygiëne en ligging Minder goed: veel te kleine tv op kamer, ontbreekt sfeer aan wanden kamer en matig (weinig keus) ontbijt

Gereisd met partner in november 2016

• 10Mark30-05-2016

Geweldig hotel

Super hotel, prachtige kamers, geen geluidje gehoord. Ontbijt voortreffelijk, klein buffet maar alles erop en eraan en heel vers, dus super.

Als we al een klein puntje van kritiek mogen geven betreft dit het eten, wij vonden dit van middelmatig niveau in een ongezellige "eetzaal " Toen s'morgens de schuifwand open was werd het iets beter. Een meisje gooiden wat met de borden en schaaltjes, maar dat maakten de andere super vriendelijke meisjes van de bediening weer helemaal goed.

Wij zullen hier zeker terug gaan en ook aan anderen aanraden.

Gereisd met partner in mei 2016

• 7henk17-05-2015

aardig

Nette, professionele ontvangst. Kamers zijn nieuw en strak ingericht. De aannemer heeft bij de bouw helaas het begrip 'geluidisolatie' maar over geslagen. Kamers zijn zeer gehorig.Verder laten de gordijnen niet verduisterend. Bedden prima. Aantal kanalen op de primitieve tv zeer beperkt. Ontbijt 'buffet' is teveel eer, maar kwalitatief en inhoudelijk verder wel okay.Prijs/kwaliteit zijn redelijk in balans

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Maria Verbruggen11-05-2015

Hele grote aanrader

Wij hebben bij de stripe overnacht omdat onze vrienden uit friesland daar hun bruiloft vierden. Zelf komen wij uit brabant. Meteen bij de boeking werd aangebboden dat wij al om 11.00 van de kamer gebruik konden maken, omdat wij een flink stuk moesten rijden. De kamers waren lekker licht en ruim, en brandschoon. Het eten, zowel ontbijt als het buffet bestond uit de best geselecteerde producten. Het personeel en de eigenaars waren zeer vriendelijk. Er wordt wel eens gesproken over de brabantse gemoedelijkheid, maar Fresland doet hier zeker niet voor onder. Een hele dikke aanrader.

Gereisd met partner in mei 2015

Hotel De Stripe info