Camping 't Hop

Met jonge kinderen

super !

Bas en Maja Oostveen
17-6-2018

Het is er top wij waren er 15 jaar geleden voor het eerst, wat doen ze hun best elk jaar komen we een kijkje nemen ,Kamperen niet meer , gaan gewoon lekker eten, een dikke 10 voor de luitjes.

Mijn ouders hebben hier een vaste seizoens plaats. Wij gaan ieder jaar een aantal keer op bezoek. Kids gaan af en toe een weekendje mee, speeltuin iets verouderd maar voor onze kinderen prima, ze zijn 3 en 4. Kleine kinderboerderij en een simpel zwembad maken een weekend voor onze kids geweldig. Doordat ie zo kleinschalig is kan de de oudste alleen van alles doen, en wat is ze dan trots! Ze vind het kinder sanitair geweldig!!

Kortom, voor kleuters is dit een hele leuke camping en ik zeg maar zo als de kids zich vermaken doen papa/mama/opa/oma dat ook!!

Geweldig!!

Roy Baars
17-6-2018

Een hele nette en gezellige camping. Wij hebben hier een seizoensplaats. Heel net sanitair gebouw, altijd netjes schoon. Mooi overdekt zwembad er bij. Het personeel is ook altijd vriendelijk. Het eten is ook altijd goed. Een wereld kok.

Ik ga er echt met plezier naar toe al vele jaren en ga er ook nog heel wat jaren komen.

Mooie camping

Mw v dijk
17-6-2018

Verblijf in gekochte stacaravan op een mooi plekje..al 3 jaar..dus dat wil wel wat zeggen..alles op de camping te belopen.

Leuk zwembad..als gezin vinden we het jammer dat het zwembad van half 5 tot 19:00 dicht is.

Wordt wat georganiseerd voor de kids.

Dropping, speurtocht etc.

Op vrijdag een gezellige BINGO.. en een leuk team.

Sinds dit jaar WiFi.. een vooruitgang volgens de kinderen😊

Mooie verzorgde camping. Ideaal voor een bootje, slotermeer vlakbij.

Vriendelijke beheerders.

Iedere dag is een ontspannen feestje ! Relax!

Claudia Jacobs
17-6-2018

Wat een zeer gezellige gemoedelijke familie camping!!! Binnenzwembad is een super uitkomst !!! Gezellig restaurant, zeer klantvriendelijke eigenaren, welke altijd voor je klaar staan! Camping wordt goed onderhouden!

Leuke uitstapjes mogelijk, vlakbij het Slotermeer.

Zeker voor herhaling vatbaar!!😍😍

ik vond het zeer gezellig

geheim
8-5-2018

ik vond alles super goed en iedereen was klantvriendelijk en het was er zeer schoon

Mooie nette camping

Dennis
8-8-2017

Mooie kleine camping

Gezin met 3 kinderen 10 12 14 jaar.

Mooi zwembad dicht bij een groot meer.

Aardige eigenaars

Kukelekuuu dat was genieten!

John en Zita
23-7-2017

Camping t Hop is is top! Dat maken ze zeker waar. Wat een gastvrije en vriendelijke beheerders en personeel. #medewerkster Elvira; wat kan jij mooi zingen! kippevel!!!! #Harm & Martine jullie zijn geweldige mensen! Bedankt voor de gastvrijheid!!! Wij komen zeker een keer terug. John en Zita.

Redelijk nette camping op

J&J
8-7-2017

Redelijk nette camping.

Mooie ligging in het dorp achteraf, echter als je ergens naartoe wil gaan heb je de auto nodig, ook voor boodschappen, gezien er geen supermarkt bij de camping zelf is.

Zwembad is netjes, maar verwacht niet meer dan een gewoon zwembad, geen speelactiviteiten voor kinderen.

Douche mag is verbeterd worden.

Haren kan je niet wassen bij t zwembad, maar vanuit het zwembad naar de damesdouche lopen. De heren via de damesdouches, door gang, naar de herendouche. 3 bij de dames van in werking , bij de heren stonk de douche en ging met het licht uit tijdens het douchen.

De douchemuntjes werken niet altijd en bij retour,bleven haken in de muur(sleuf) waardoor je deze met veel moeite eruit moest halen en ook weleens ​niet lukte.

Je kan niet kan zien hoelang je kan douchen, dus maar meteen shampoo in de haren doen en meteen de douche in.

De speeltuin buiten is wat verouderd maar wel prima.

super fijne camping

corrie
27-8-2016

Camping ligt prima voor uitstapjes, heeft een fijn zwembad, vriendelijke beheerders en personeel. Sanitair is super schoon. Je voelt je echt te gast.

Dus een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Hop in Wijckel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Hop zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.