Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

93 Reviews over 't Hop

• 8Sander06-06-2022

Prima...... Maar voorgelogen door receptie.

Was verder goed verblijf maar heel veldje geboekt en uiteindelijk moesten we 2 plekken vrij houden op veldje omdat de camping zogenaamd vol geboekt stond........Maar na veel gebel was het uiteindelijk toch niet volgeboekt en hadden wij het hele veldje.

• 6Eetgelegenheden
  • 8Flower31-05-2022

‼️ Homair géén goede keus ‼️

Voor 4 nachten bij Homair geboekt op deze fijne camping. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Camping wordt mooi, totaal geen commentaar op! Helaas zijn de mobilhomes van Homair oud en veel mankementen. Van de 4 nachten die wij hadden geboekt, rust je niet uit. 3 ‼️ mobilhomes gehad, dus 3x uitpakken en bedden opmaken en 2x inpakken, waar steeds iets aan mankeerde en niet meteen kon worden opgelost. Geen verwarming, geen warm water, stinken naar schimmel en lekkende wc buis, met resultaat plas in de badkamer. Allemaal erg verouderde mobilhomes van Homair. Bij Homair een klacht ingediend, maar zei zeggen dat de facilitaire dienst het kan oplossen (maar zij konden het voor ons niet oplossen) Homair schreef dat wij nog maar eens moeten boeken zodat wij een beter verblijf zullen hebben, maar daar gaan wij niet nogmaals geld aan uitgeven. Teleurgesteld in Homair

• 8Staat v/h sanitair
  • 6Jansien10-05-2022

Na overname door nieuwe eigenaars voor ons een fli

Camping is helaas overgenomen en volgepropt met stacaravans en chalets. Wij kwamen hier altijd graag maar helaas is het niet meer zoals het was. Het is nu een grote commerciële camping met alleen maar regels waar he je aan moet houden.

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 3Fam. De Haan08-01-2022

Slecht

Mobile homes mogen dan nieuw zijn, het is een hele kleine camping voor deze prijs .

• 4Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 9Sophie05-10-2021

Wat hebben wij genoten op camping ‘t Hop!

Wij zijn net enkele dagen terug van camping ’t Hop. Het is een kleinschalige goed onderhouden camping maar waar je erg veel privacy hebt. In de omgeving is genoeg te doen. Fietsen of wandelen in de prachtige natuur. Daarnaast hebben we ook een bootje gehuurd op het Slotermeer.

Wij verbleven op deze camping in een stacaravan van Roan. Deze accommodaties liggen erg vrij met een mooi uitzicht. Deze accommodatie is van alle gemakken voorzien en dicht bij alle faciliteiten. Voor de kids is er een leuk speeltuintje en een mini kinderboerderij.

Wij komen hier zeker volgend jaar terug!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Eric01-10-2021

Erg genoten met het gezin

Hele fijne vakantie gehad! De kinderen vonden het heel leuk om naar de animatie te gaan, het programma was divers en de begeleiding erg enthousiast. Het water van het binnenzwembad was lekker warm, erg fijn zwemmen zo. We hadden een luxe stacaravan geboekt, deze stond op eem gezellig pleintje met veel ruimte om te spelen voor de kinderen.

• 7Eetgelegenheden
  • 8jac24-09-2021

Klein, rustig, leuk om Friesland te ontdekken

Klein, rustig, leuk om Friesland te ontdekken. De Eurocmp caravans staan er mooi bij en zijn nieuw. Ontvangst op camping zeer hartelijk. Zwembad is prima. klein speeltuintje, mini kinderboerderij. Verder weinig te bekennen. Ideaal voor uitjes en om Friesland eens goed te ontdekken met de auto. Supermarkt in Balk (<10 min rijden). Veel natuur in omgeving en camping ligt bij een mini bos. Sloten (10 min rijden) leuk om even te zien. Aanraders zijn Lemmer, Sneek, Dokkum, Harlingen, Hindeloopen, De Orchideeën Hoeve

• 1De Boer10-08-2021

Dikke domper

Leuke kleinschalige camping. Vooral als je van keiharde smartlappen houdt tot 23:00 uur of knallende kinderplaybackshows naast je kampeerplek tot 22:00 uur s avonds. 's Ochtends word je gewekt voor 8 uur door laden en lossen van vrachtwagens op het terrein (tegen eigen campingregels in). Meerdere malen aangegeven hier overlast door te ervaren, maar eigenaren geven aan nou 1x niet iedereen tevreden te kunnen houden. Probeer zo je kinderen maar eens in bed te leggen naast de disco. Vre-se-lijk, voor ons nooooit meer. Volop roken, drinken en zuipen. Zwembad is prima en hygiëne goed. Douches en kranen zijn loei heet of ijskoud. Kind komt huilend terug van hete kranen bij de kinder wc's. Mensen, dit kan echt niet. Veel dagjes weggeweest want voor je rust moet je niet hier zijn. Ligging aan Slotermeer alleen dmv sloot met gammele steiger, vol brandnetels en vol waterlelies. Jammer!

• 1Eetgelegenheden
  • 7Carin15-11-2020

Nette camping, geen vertier.

Net verzorgde camping in een mooie omgeving. Veel te doen en te zien. Onze tieners hadden weinig/geen aansluiting met andere (meest vaste) jeugd. Vanwege Corona waren alle activiteiten afgeblazen, heel jammer. Zelfs de opblaasglijbaan in het zwembad was weg gehaald. Wij komen hier helaas niet meer terug.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Staaks13-08-2020

Verrassend leuke vakantie.

Leuke camping met zeer vriendelijke eigenaren. Er zijn zoals genoemd een aantal vaste plekken. Wij persoonlijk hebben dat niet als vervelend ervaren. Onze pubers hebben zich goed vermaakt en wij dus uiteraard ook.

Camping 't Hop info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar