Appartement It Boerestee

1 review over Appartement It Boerestee in het Nederlands

Een heerlijke plek in Gaasterland

annemarie
30-8-2013

Verbouwde koeienstal met 5 appartementjes op de beg.grond met terrasje van ongeveer 3x3 met vrij uitzicht en een schutting aan elke kant. Heerlijk in de weilanden 2 km van Balk en Sloten/Slotermeer, 10 km van Lemmer, 17 km van IJlst en Joure, 7 km van het IJsselmeer. Huurfietsen, 6,50 p.d. worden als je wilt gebracht door de firma Mouns uit Balk.

In de Boerenstee zeer hartelijk boerenechtpaar, trots op hun bedrijf. Appartementje is 70-jaren stijl. Televisie heeft alleen Ned. 1,2, en 3, een fluitketel, radio-cassettedeck.Geen magnetron,vriesvak, Senseo of DVD speler. MAAR dat is juist de charme.Ik ga hier zeker nog een keer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement It Boerestee in Wijckel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement It Boerestee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement It Boerestee scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.