Hotel Herberg Boswijck

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Zeer aanbevolen1

Fam. van Koningsveld
8-10-2017

Geweldig mooie accomodatie voor een familiefeest. Wij waren er ee weekend met tien personen en hadden de accomodatie voor ons zelf. Zijn heel gastvrij ontvangen en niets was de eigenaresse te veel. We hebben genoten van ons verblijf. Van harte aanbevolen!!!

Oude reviews (archief)

Helemaal super!

Heleen
1-2-2016

Erg gezellig, gastvrouw doet er alles aan om het verblijf tip top te maken. Prima lokatie (loopafstand van Balk), gezellig ingericht, zeer kindvriendelijk en erg lekker eten!

Ruime kamers met heerlijke bedden en alles wat je nodig hebt (TV, gratis wifi, waterkoker en thee/koffie op de kamer), kortom een echte aanrader!

Super service, zeer kind vriendelijk

Charlot
1-2-2016

Zeer kindvriendelijk, veel speelgoed, veel ruimte.

Royale kamers, goed ontbijt

Ontzettend lieve, zorgzame gastvrouw.

Ruime kamers zodat ook op de kamer voldoende plek is om rond het bed te lopen en te spelen

Warm en gastvrij

Lony Van Sloun
31-8-2015

Een geweldig warme ontvangst van eigenaresse Willemijn viel ons ten deel toen we arriveerden. Prima ruime kamer en badkamer. Heerlijk geslapen en 's morgens in de op het zuiden (zon schijnt erg mooi door de grote ramen) liggende ruimte prima ontbeten.Er wordt heel goed en vol liefde voor de gasten verzorgd en geen vraag is te veel. De huidige eigenaren, Willemijn en haar man, hebben al erg veel energie gestoken in het opknappen van het oude, karakteristieke pand en we gunnen hen dat heel veel mensen een hotel- of familiekamer boeken in dit mooie deel van Nederland!!

Grandioos ontvangen zeker nog een bezoek waard

Choppervideo productie
16-8-2012

Hier een paar fijne dagen en nachten gehad een klein maar zeer fijn hotel.

Goed geslapen en gegeten ontbijt was op verzoek op de kamer gezet ivm het vroeg starten van opname's voor de elfsteden vistocht..

Het avond eten was zeer goed onze chef kok van choppervideo was zeer in zijn nopjes en heeft bijna de hele avond niets anders dan lof gesproken over de jachtschotel helaas (recept geheim).

We hebben een aantal aanbieders voor Herberg Boswijck voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Herberg Boswijck in Wijckel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Herberg Boswijck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Herberg Boswijck scoort een 9.48 uit 10 op basis van 5 reviews.