Tijdelijk €25 aanbetaling

9.2FenomenaalScore uit 23 reviews
  • 9.6Staat v/h sanitair
  • 1Eetgelegenheden

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

23 Reviews over Boerderijcamping De Tjasker

• 9Leo en Jana van Zanten11-09-2022

Fantastisch!!

Mooie camping met vriendelijke eigenaren. We hadden eerst een week gereserveerd maar er nog een week aan vast geplakt. Prachtige plaatsen, schoon sanitair, alles is aanwezig voor een heerlijk verblijf!!

• 10Jan Pieter en Alida Ritzema24-06-2022

Prachtige camping!

Bijna 2 weekjes op deze mooie camping gestaan. Ligt heerlijk rustig nabij Wijckel. Prachtige omgeving om te fietsen en prachtige dorpjes en steden om te bezoeken. Aardige lui die Niels en Tea. Alles keurig schoon en netjes. We hadden mooi weer en erg veel gefietst en de auto daar niet gebruikt. Kortom een camping om eens weer te bezoeken.

• 8Karin29-05-2022

Top camping

Prachtige camping, schoon sanitair, aardige eigenaren, mooie ruime plekken, top plek, heerlijk weekend gehad

• 9Bakker15-05-2022

Fantastisch mooi

Een week hier doorgebracht, geweldig mooie camping en vriendelijke beheerders. Alles aanwezig bij gebruik van diverse gewoon het geld in een potje stoppen. We komen zeker nog eens terug.

• 1Eetgelegenheden
  • 10Dirk & Corrie Cederhout10-08-2021

Een fantastische camping met zeer ruime plaatsen en vriendelijke eigenaren. Vanuit de camping kun je prachtig fietsen en leuke plaatsen in de omgeving bezoeken.Een echte aanrader en we komen hier zeker terug.Bedankt Niels en Tea.

• 9Ria17-09-2019

Een hele mooie schonen camping vriendelijke mensen .zeker de moeite waard .

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Fam. Houtakkers08-08-2019

Heel mooi !

De Tjasker is een erg leuke, goed verzorgde camping, met een leuke indeling van de ruime plekken, tussen veel groen en bloemen. Goed verzorgd voldoende sanitair. Een erg leuke omgeving in Friesland met mooie fietsroutes en veel dorpen waar van alles te beleven valt, kortom, een aanrader !

• 10Rita20-07-2019

Wij wilden nog even een paar dagen vakantie vieren in onze eigen mooie Friesland en kwam zodoende uit bij de Tjasker in Wijckel! Wat een hartelijke ontvangst door Tea, een rondleiding gekregen zodat je alles weet te vinden, we kregen een mooi plekje aangewezen! De camping straalt gezelligheid, netheid en zorg uit met leuke en gezellige hoekjes, vooral op de Hortensia's was ik stiekem jaloers, brandschoon sanitair, in het afwasgedeelte van alles om te gebruiken, super! Menige camping kan hier een voorbeeld aan nemen. Gaasterland is altijd prachtig om te wandelen en te fietsen, dat laatste heb we dan ook zeker gedaan! Tea en Niels we komen graag nog een keertje terug!

• 9G.en G.16-07-2019

Wat wil je nog meer?

Een zeer interessante en mooie fiets omgeving in dit Friese gedeelte. De Tjasker..ruime ! bloemrijke plaatsen ( houden zo!). Eenvoudig sanitair maar super schoon.Hulde. Voor kids minder geschikt. Vriendelijke,gemoedelijke ontvangst.

• 10Toos27-06-2019

Geweldig!

We deden een rondje Friesland. Dit was de mooiste camping. Uitnodigend. Schoon. Vriendelijke eigenaren. Top.

Camping Boerderijcamping De Tjasker info

Camping-informatie