Vakantiehuis Wetterwillestersterstersterster

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

83 reviews over Vakantiehuis Wetterwille

• 10Gerard van Moorsel22-09-2019

in een woord fantastisch !

hier is dus werkelijk niets op aan te merken , prachtig huis , alles is er aanwezig g , gewoon perfect !

Gereisd met partner in september 2019

• 10Familie Schilders28-07-2019

Geweldig! Zeker voor herhaling vatbaar !

Prachtig mooi ruim, zeer schoon huis. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Vanaf de eigen steiger kan je heelijk vissen, zwemmen of varen. Wat wij ook fijn vonden is dat er verduisteringsgordijnen op de slaapkamer waren. Verder veel privacy in de tuin. Wij zaten er met een hittegolf. Maar je hebt altijd de mogelijkheid om ergens in de schaduw te gaan zitten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Rob Driessen07-07-2019

heel mooi verblijf en ligging is top

Er is geen winkel in het dorp,dus boodschappen elders halen,alles is in het huisje voldoende aanwezig, We kunnen niks negatiefs bedenken

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Fam van Hengel03-07-2019

Toplocatie, het is hier genieten in alle rust.

Geweldige complete woning, keurig schoon opgeleverd. Vriendelijke ontvangst. Lastig om minpuntje te bedenken. Al meerdere keren door ons met plezier bezocht.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10José Demeyer23-06-2019

Rustig en idyllisch huisje

Ideaal voor echte vissers. Het huis is gezellig, comfortabel en kraaknet. Een minpuntje is het ontbreken van een tweede badkamer op de bovenverdieping of gewoon een wastafel met toilet als je met vier of zes volwassenen bent.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Carla van der Stoel09-06-2019

Hier heb je écht vakantie. Supermooi huis helemaal compleet ingericht, mooie omgeving om te fietsen en aan viswater waar je vanaf eigen steiger heerlijk kunt vissen.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Marianne19-05-2019

We tellen af tot de volgende vakantie

Een super compleet huis echt aan alles gedacht, met fijne bedden. Een heerlijke rustige plek .

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 9SIJMEN DE-JONGH31-01-2019

fantastisch

in deze twee huizen zijn wij al meerdere keren geweest alles is echt perfect gegaan en de eigenaar vriendelijk en altijd bereid om je te helpen dus dat al is weeeeeer de reden om ook weer dit jaar 2019 te gaan

Gereisd met partner in maart 2018

• 2018
    10Meijer/Hamans30-12-2018

Was weer super!

Dit keer zaten we in het huis Wetterwille in de week van kerst. We hebben het weer prima naar ons zin gehad. 1e kerstdag heerlijk gegeten bij Manjefiek. Goed restaurant, waar je voor een schappelijke prijs kan eten. Kerstkleding kan je thuislaten 😄. We hebben een heerlijke week gehad en komen zeker terug 👍😉.

Gereisd met partner in december 2018

• 10Johan Hardin02-12-2018

Mooi huis en erg vriendelijke eigenaar

Mooi rustig gelegen huis en van alle gemakken voorzien schoon , en goed ingericht huis.

Gereisd met vrienden in november 2018

3 tips over Vakantiehuis Wetterwille

• P.W.P Minten, 12-02-2013

Je voelt je er heel erg op je gemak door de vriendelijke ontvangst. Het zijn "de kleine dingen" die het doen bijvoorbeeld, het bloemetje en de eitjes die voor je klaarstaan

• Annemarie Spikker, 25-08-2013

Bezoek het blote voetenpad dichtbij Buitenpost en het gezellige plaatsje Dokkum. Ook Lauwersoog is een aanrader.

• chris-coenradie, 21-03-2012

mooie dorpen in de omgeving

1 vraag over Vakantiehuis Wetterwille

• J. Grosscurt, 23-08-2016

Boeken, en wat voor vis kan je vangen?

Zie boven hoe kan je deze woning boeken ,en kan je bijvoorbeeld ook karper vangen?.

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6