Vakantiehuis Swemmersicht

Vakantiehuis
Vakantiehuis Swemmersicht
9,6

84 reviews over Vakantiehuis Swemmersicht in het Nederlands

We hebben alweer geboekt in het najaar

A.Hollander
10-6-2018

Hou je van rust , vissen , fietsen , ruime woning met luxe inrichting , uitstapjes richting de eilanden , omgeving dan zit je hier op de juiste plek

voor herhaling vaatbaar

Arthur vermeulen
15-5-2018

Alles was naar wens zoals we gewend waren. Toppie en een hele fijne vakantie gehad.

huisje was perfect met alles voorzien. een vette pluim van ons.

Het was weer super!

Fam Hamans/Meijer
6-5-2018

We waren hier voor de 3e keer en het was weer super! Alleen jammer dat we 2 dgn slecht weer hebben gehad. Maar dat mag de pret niet drukken. Dukkie, weer bedankt voor de gastvrijheid. De week van kerst komen we weer terug.

Fantastisch!

Fam. Otten
16-4-2018

Een gezellig, zeer schoon , ruim vakantiehuis op een heerlijke rustige plek aan het water met prachtig uitzicht. We hebben genoten en komen zeker terug.

Zeker voor weer te gaan (Al geboekt 2017/18)

simon de jongh
10-3-2018

perfect huis voor 6 pers goed te bereiken vis water gelijk dicht bij het huis

omgeving en uitzicht perfect en dan de rust en alles is in het huis is Fris en Schoon

Top lokatie

Ron Overduin
27-8-2017

Super verzorgde bungalo en een mooie lokatie

Niet één minpunt te noemen.

Harry en Bianca
3-7-2017

Fantastische gastvrouw en gastheer zorgen ervoor dat de accommodatie al sinds jaren aan de top staat van perfecte vakantiehuizen. Een prachtig, rustige omgeving en zo vanuit je tuin vissen en altijd wat vangen in het visrijke water. Dukkie en Wietse, ook dit keer weer bedankt voor jullie uitmuntende gastvrijheid.

Geweldig vakantiehuis in zeer mooie omgeving.

Fam. Relouw
1-6-2017

Er liggen 2 soortgelijke huizen naast elkaar, maar ieder huis heeft eigen privacy. De huizen worden zeer goed onderhouden en ziet er zeer schoon en verzorgd uit. Je wordt er zeer gastvrij ontvangen. Bij het huisje is een privé steiger waar je goed vis kunt vangen. In de omgeving van Westergeest is voldoende te doen.

Het is een echte aanrader. We zijn er vorige week voor de derde keer geweest en overwegen om in september weer een weekje te gaan.

Het is en was in een woord geweldig

Rijnders
23-5-2017

Totaal niks naars op aan te merken.

een geweldig huis lieve gast vrouw, er is niks teveel.

Bij leven en welzijn graag nog een keer.

Super fantastisch

Carla van der Stoel
14-5-2017

Het is een compleet vakantiehuis waar overal aan wordt gedacht.

De rust is er heerlijk.

Voor ons als vissers een geweldige lokatie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Swemmersicht in Westergeest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Swemmersicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Swemmersicht scoort een 9.63 uit 10 op basis van 85 reviews.