Vakantiehuis Swemmersicht

Tonen op kaart

95 reviews over Vakantiehuis Swemmersicht

• 10Arthur Vermeulen26-11-2019

Top , huisje , lokatie en van alle gemakken voorzi

Een echte aanrader. Je komt hier echt tot rust en 1 met de natuur. O ja neem je hengelspullen mee.

Gereisd met partner in november 2019

• 10alex06-10-2019

Uitstekend!

Geen negatieve opmerkingen Alleen een raampje of een verluchtingsopening in de badkamer was perfect geweest

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Bas de Wit11-07-2019

Uitstekend.

Bij aankomst aangenaam verrast door het fraaie uitzicht en de complete inrichting van de huisjes. Goede bedden en een lekkere zithoek. Ruim voldoende servies. Alles was zeer schoon. Prima beheerders en zeer correcte contacten.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Harry en Bianca uit Deventer21-06-2019

Al jaren onze favoriete vakantieplek.

Het perfecte vakantieadres: prachtig schone complete vakantiewoning direct aan het water gelegen waarvan de vriendelijke eigenaren weten wat nog echte service is. Volgens mij hebben ze zelfs altijd goed weer voor ons weten te regelen want alle keren dat we hier geweest zijn (reeds vele jaren) was een zonovergoten vakantieweek met prachtig visweer.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Fam. Otten10-06-2019

Zeer geslaagde vakantie op een prachtige plek.

Het huis is zeer compleet, schoon en gezellig ingericht. Warm welkom door de eigenaar.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Marieke20-05-2019

Grandioos

Gastvrije ontvangst. Prachtige zeer complete vakantiewoning aan het water. Echt aan alles is gedacht. In de schuur staan fietsen tot je beschikking waarmee je de schitterende omgeving kunt verkennen.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Tiny22-04-2019

Perfecte plek om te relaxen, vissen, fietsen enz

Perfecte plek aan het water als je van stilte houdt super mooi groot vakantiehuis van alle gemakken voorzien ! Het huis wordt goed onderhouden en is heel erg schoon ! De eigenaars doen er alles aan om het je naar de zin te maken..

Gereisd met partner in april 2019

• 10Mirjam Pieck08-04-2019

Weer een topvakantie gehad hier voor de zesde keer. Huis prima in orde van alles voorzien, er staat nu zelfs een droger. Fijne fietsen die je gratis mag gebruiken (Friesland is heel mooi om te fietsen) en een geweldige visplek. Alweer geboekt voor volgend jaar.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    10bouke keuning10-09-2018

buitengewoon fantastich

alles was in een woord geweldig , wij kunnen geen min punten ontdekken

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 10Fam blaauw20-07-2018

Heerlijke vakantie gehad

Voor de 6e keer in dit vakantie huis geweest met 4 volwassenen en 3 kinderen en weer volop genoten hebben prachtig weer gehad kinderen konden heerlijk buiten spelen in het zwembadje wij zelf konden lekker vissen en genieten van de rust de week is voorbij gevlogen . Hebben voor volgend jaar meteen weer een reservering geplaats .

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

6 tips over Vakantiehuis Swemmersicht

• E. Vos , 09-05-2014

En aan rader voor vis lief hebbers

• arie jan de lely, 17-08-2013

Naar Dokkum varen Fietsen met het knooppuntsysteem Blote voetenpad (modder) Vissen op snoek

• antoinet hamersma, 21-10-2011

Hortus tuinen in Haren ,echt prachtige tuinen met een hele mooie Chinese tuin Het Rijk van Ming ,echt een aanrader

0 vragen over Vakantiehuis Swemmersicht

Vakantiehuis info