Camping Oan e Swemmer

8.2FantastischScore uit 10 reviews
  • 7.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

10 Reviews over Oan e Swemmer

• 9Bert Keulen12-04-2015

Top camping! Rust, ruimte en gemoedelijkheid!

Nergens vind je zulke grote staplekken. Zeker 2 tot 3 keer groter dan op andere campings. Gemoedelijkheid troef voor een zeer betaalbare prijs. Veel ruime voor watersporters (ligplaatsen voor de camping) en vissers. We wonen zelf in Limburg maar hebben nog nergens anders zo'n topcamping kunnen vinden.

• 8erica19-10-2010

mooi vooral als je van water houd

de camping is lekker rustig kindvriendelijk, goede accomodatie en voor de mensen die van water en van vissen houden is het ideaal.De camping ligt aan het water.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8gretha26-01-2009

super camping

iedereen is welkom je hoort er direkt bij voor de kds is er genoeg te doen lekker aan het water er zijn veel activiteiten

• 6Staat v/h sanitair
  • 7marjan25-12-2008

Super Camping

deze camping is ideaal voor groot en klein er is veel te doen voor alle mensen je verveelt je geen dag super camping

• 6Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9michael27-07-2008

klasse

we hebben er 12 dagen gestaan en het was er prachtig hoop er volgend jaar terug te komen prijs kwaliteit geweldig komplementen voor de eigenaar en bedankt

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Hannie en Wim Fransen16-03-2008

Een bere gezelige camping met een prima gastvrouw en gastheer. Gezellige mensen op de camping met veel vertier voor oud en jong. Fantastische ligging aan het water en mogelijkheden om te varen en te fietsen. Je plaats op de camping is 3 x zo groot als elders.

• 9Fam de Jong25-04-2006

Helemaal top deze camping. Ben er al een aantal keer geweest en het beviel mij en onze kinderen prima!

• 9Erna Bos01-10-2005

Een geweldige leuke en gezellige camping.Wij staan al ruim 24 jaar op deze camping, dus dat zegt al genoeg en is volgens mij meer waard dan welk cijfer dan ook.De camping eigenaren doen hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Dat lukt hun mijn inziens voor 100%, al ben ik mij er van bewust dat er altijd klagers zullen zijn.Ook onze kinderen, die hier kwamen toen ze klein waren, inmiddels volwassen, vinden het altijd fijn om terug te zijn op " hun" stekkie. Wilt u bewijzen: wat let u om eens een kijkje te nemen en u te overtuigen. Tot ziens???

• 7fam Helmes11-09-2005

Rustige camping, met zeer ruime plaatsen, waar in de zomermaanden veel wordt georganiseerd, zowel voor de kleine kinderen als voor de ouders. Deze camping ligt dicht bij Dokkum, de waddenzee (wadlopen of een tochtje naar één vd waddeneilanden) en het Lauwersmeer. Ook is er een mooie fietstocht vanaf de camping. Onze indruk was dat op deze camping voldoende waar/kwaliteit krijgt voor hetgeen je moet betalen.

• 8tieneke raukema-alberts17-08-2005

het enige nadeel daar is dat als je niet in de kantine loopt voor drank en dergelijke dan merk je echt aan de mensen dat je er niet bij hoort.als de bazin het erg druk heeft,kan ze knap sagarijnig overkomen.niet leuk.als nieuw komer word je heel moeilijk geaccepteerd door anderen.voor de kinderen is er voldoende aanwezig.dat is echt een 10 waard.

Camping Oan e Swemmer info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar