Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.7Ruimte

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over Bonnehof

• 8Disire Dieteren28-05-2013

Een aanrader

Wij verbleven in de meivakantie een midweek in vak.huis Bonnehof. De plek is prachtig, je hebt een mooi weids uitzicht en de paarden maken het plaatje compleet. De kleinschaligheid maken het, dat het concept bijzonder is. Zeker een aanrader wanneer je rust en ruimte hoog in het vaandel hebt staan. Helaas zijn de bedden niet bijzonder en dat valt enigszins tegen t.o.v. de optimale inrichting van het huisje. Het kamertje met de 2 losse bedden is oké maar verder is het aanbod aan slaapplekken echt niet om over naar huis te schrijven.

• 8fam_querelle13-07-2012

Mooi huis met rustige ligging

Wij zijn met 4 volwassenen in 1 van de 3 vakantiehuisjes (chalets) van Bonnehof geweest. De huisjes liggen heel landelijk, middenin het platteland. Het uitzicht vanaf de veranda is schitterend. De paarden lopen vlakbij op het weiland waar je op uitkijkt. Er is veel aandacht aan een sfeervol interieur besteed. Zeer uitgebreide keukeninrichting. Wat wij wel een beetje jammer vonden is dat er geen zon op de veranda kwam. Dat komt door de overkapping (en omdat de zon begin juli heel hoog staat). Bij warm weer is dat waarschijnlijk waarschijnlijk wel fijn. Het huis is voor 6 personen geschikt, maar wij vonden het met 4 volwassenen precies goed passen.

• 10Marieke12-04-2011

Fantastisch!

Wij zijn afgelopen met 12 volwassenen en 4 kinderen naar de Bonnehof geweest. Wat een ontzettend mooie locatie en de huisjes zijn in een woord fantastisch! Beddegoed en linnegoed aanwezig, koffie en thee, servies noem maar op, het is er allemaal. De huisjes zijn brandschoon en goed verzorgd! De veranda's bij de huisjes zijn ruim en er loopt een leuk beekje onderlangs! En het uitzicht.... Onvoorstelbaar! Daarnaast voor de kinderen veelruimte om te voetballen en natuurlijk slootje te springen! Een mooie ruime kapschuur aanwezig voor de BBQ! Super weekend gehad! Echt complimenten!

Vakantiehuis Bonnehof info

Soort hotel