Luxe hotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag20°12°

24 reviews over Hotel Weidumerhout in het Nederlands

Fries walhalla

Ellen en Hans Verheij
3-2-2019

Easy to love wordt helemaal waargemaakt. Opnieuw een weekend in Weidumerhout . Hartelijk ontvangst, heerlijke kamer, dit keer geen room with a view , maar een “gewone” kamer geboekt. Weidumerhout bezuinigt niet in gastvrijheid, evenmin op de kwaliteit van de bedden. Heerlijk geslapen waarna ons wederom een uitgebreid ontbijt wachtte in het rustgevende restaurantgedeelte met zondagse klassieke muziek op de achtergrond. De avond ervoor weer zalig gegeten; het aanbod van de verfijnde gerechten maakte het moeilijk om een keuze te maken. Wij kozen voor een 5-gangenmenu: tartaar van zeebaars, portobello, paté van wild zwijn, ossenhaas, Texels lam, Friese kaasplank en zoet dessert bestaande uit o.a. huisgemaakt ijs, begeleid met bijpassende wijnen. Als wegloper namen wij koffie met een Fries famke. Wij hoefden niet meer te rijden tenslotte. De volgende dag bleek Weidumerhout de Bib Gourmand van Michelin te hebben gekregen. Terecht

Gereisd Met partner in februari 2019

Heerlijk opladen in Weidumerhout

Ellen Verheij
1-10-2018

Paar keer eerder geweest in voorgaande jaren. Voelt echt als beetje thuiskomen. Steeds weer valt op dat het concept zich verder ontwikkelt. Voor het eerst “ Room with a view” gereserveerd. Hoewel de kamers in de boerderij ook geweldig zijn,( fantastische bedden & kussens) willen we eigenlijk niet meer anders. Heerlijk om de gordijnen open te laten en wakker te worden met het weidse uitzicht op het Friese platteland. Absolute aanrader is het restaurant. Een kaart met de heerlijkste gerechten waardoor kiezen nog best lastig is. Eenmaal geserveerd kan het feest beginnen, want de chef kan er wat van. Zalm, tonijn, het Texels lam en de rilette van rund met een mousse van tuinboontjes waren een echte beleving. Het ontbijt de volgende ochtend was uitgebreid en smaakvol met Friese streekproducten. Tel daarbij op de altijd aardige ontvangst en gastvrijheid van eigenaren Geke en Eddy en je kunt weer een tijdje teren op zo’n weekend! .

Gereisd Met vrienden in september 2018

een stukje Frankrijk in het Friese platteland

Joyce
28-11-2017

Een vriendelijk ontvangst in dit sfeervolle hotel. Onze kamer stond midden in het weiland met prachtig uitzicht over het Friese platteland. Kamer modern ingericht. Wij hadden onze fietsen mee. Mooie fietsroutes vanaf het hotel naar o.a Sneek, Grou en Leeuwarden. Het hotel heeft een schuur waar je je fietsen kan plaatsen en ook elektrische fietsen kun je hier opladen. Het ontbijt was divers met o.a. Friese streekproducten. We hebben een heerlijk ontspannen verblijf hier gehad waar wij graag weer terug zouden komen.

Zalig .... !

Zo landelijk rustig ....
19-8-2017

Vanuit de originele, moderne hotelcubs zagen we het Friese platteland vanuit ons bed ... schitterend ! Héél lekker gegeten, vriendelijk personeel, gezellige accommodatie ... ! Aanrader !

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Supergastvrij, heerlijk eten en unieke locatie

J de Jong
31-7-2017

Wij hadden 3 buitenkamers die met Pasen 2017 zijn geopend. Een geweldig uitzicht en heerlijk rustig. Comfortabel ingericht met boxspring bedden, heerlijk beddengoed, een bank achter het bed en een kruk met tafeltje. Horren voor de openslaande grote ramen. Een ventilator boven het bed. Open badkamer met ruime douche en toilet. Fohn, koffieapparaat, badslippers en minibar aanwezig. Wij werden enthousiast ontvangen door Machiel, de zoon (en tevens chef-kok) van de eigenaren en op een golfkarretje naar onze buitenkamer gebracht. 's Avonds echt heerlijk gegeten in het restaurant, topklasse! Dieetwensen bij reservering reeds kenbaar maken.Ontbijt was heerlijk uitgebreid me o.a. heerlijk brood en suikerbrood. Dagje Leeuwarden gedaan, erg leuk en de vriendelijke eigenaren voorzien je graag van allerlei tips. De volgende dag een fluisterboot gehuurd bij Alde Feanen in Eernewoude en zo een heel mooi gebied verkend. Een supergeslaagd uitstapje op een prachtlocatie met zeer gastvrije mensen. TOP!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Met Friese passie voor eten en gastvrijheid.

T.Witte
6-9-2016

Goed zijn locatie, als je van rust houdt, gastvrijheid en keuze van (streek)producten. Heerlijk bed en goede douche, TV heeft een zeer beperkt aantal zenders. Keuze van kok is duidelijk dat kwaliteit belangrijker is dan hoeveelheid.

Echt leuk en prima service

Danny
24-4-2016

Leuk hotel in oude stolpboerderij. Helaas was het maar voor 1 nacht. Wat een super aardige eigenaar. Alle tijd voor een praatje. Hier zou ik graag nog een keer heen gaan.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gastvrij en uniek.

Wim en Annalies
18-10-2015

40 jarig huwelijksfeest hier gevierd. Eerste avond en nacht met 6 personen. Heerlijk 3 gangenmenu met prima wijn, verse producten en dat proef je! Overnacht in 3 van de 5 " outside- inn" kamers met uniek uitzicht over de weilanden. Tweede avond met 41 personen genoten van een formidabel goed buffer met vis en stoofvlees en allerlei heerlijke groenten en bijgerechten. Het desserbuffet met verschillende soorten bavarois, fruit, een omelet siberienne en ijs in meerdere variaties was om je vingers bij af te likken. 14 van de 15 hotelkamers van luxe tot zeer luxe waren daarna bezet door onze gasten. Het ontbijtbuffet de dag daarna een smakelijke afsluiting van ons verblijf. Gastvrij, uniek, ontspannen sfeer en zeer klantvriendelijk!

Gereisd Met vrienden in oktober 2015

Unieke plek met wijds uitzicht!

harriet
25-10-2014

Pure gastvrijheid! Er zijn 3 unieke prachtige en luxe ingerichte glazen huisjes waar je (naast de boerderij) kunt logeren. Een wijds uitzicht over de Friese weilanden inclusief grote haas! Ontbijt was goed verzorgd.

Gereisd Met partner in oktober 2014

genieten van de rust

Jan Vermeir
15-6-2014

fijn hotel in het midden van de natuur,kamers staan in de weide tss de hazen en de friese paarden.vriendelijke bediening en lekker eten.heerlijk om te fietsen langs kleine dorpjes.Een echte aanrader als je luxe en buitenleven wilt combineren.

Gereisd Met partner in Tue Jun 10 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • HuisdierenOp aanvraag

• Soort gerechtenFrans, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• TemperatuurregelingVentilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Weidumerhout in Weidum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Weidumerhout zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.