Tijdelijk €25 aanbetaling

Logement Doosje

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Logement Doosje voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 155 reviews

• 9Waardering

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

155 Reviews over Logement Doosje

• 10Leen en Elze02-09-2021

We zijn in de watten gelegd!

We zijn in de watten gelegd! Horecavakmanschap ten top; Bennie en Dina doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken! De twee diners en de twee ontbijtjes waren zó verrassend en tongstrelend; wat een mooie menukeus en wat een kwaliteit. De inrichting is warm en gezellig. Gezellige warmte van de grote houtkachel, overal sfeerlichtjes en dineren bij kaarslicht! Iedere gang werd vergezeld door optimale vriendelijkheid en humor! Een geweldig adres om te genieten en te ontspannen! We hebben heerlijke dagen gehad en gaan zeker terugkomen!

• 9Miriam24-08-2021

Fantastisch, unieke locatie en heerlijk verwend

Als je verwend wilt worden moet je hier zijn, Super aardige gastvrouw en heer.De kamer is heel gezellig ingericht, je bleef rondkijken en nieuwe (oude) mooie dingen zien.Tijdens de maaltijden werden we steeds opnieuw verrast. Geweldig!Weer was minder, waardoor we de omgeving niet echt konden verkennen, vandaar hiervoor een minder punt. Maar om tot rust te komen zeker een aanrader.

• 9MJ01-03-2020

Genoten! Zowel van de kamer als het eten!

Gastvrije ontvangst. Leuke, schone kamer. Het eten was echt heerlijk, zowel het ontbijt als het diner. Whiskey diner is ook leuk. Sfeervolle accommodatie. Aanrader!

• 10K Strick08-04-2019

Heerlijk geslapen, gegeten en gedronken.

Volledig tot rust gekomen!

• 9Henny en Eddy26-12-2017

Geweldig!!

Een super logement. Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance op 1e kerstdag. Dina, Bennie en kinders bedankt voor jullie gastvrijheid. Tot gauw.

• 3Gunter Van Assche22-08-2017

Eigenaar vind het nodig om klanten te beledigen

Zal de feiten toelichten, aan de lezer om zijn mening te vormen. Schrijf normaal geen recensies maar ben op dit adres namelijk beledigd geweest dus maak hier wel een uitzondering voor. Hebben de circuswagen gereserveerd voor 3 nachten. Ontbijt was zeer goed, slaapplaats was stoffig maar wel propere lakens, douche en toilet (mannen) vol spinnen en spinnenwebben. Na 2 nachten zijn we ziek geworden waardoor we aan de eigenaar lieten weten dat we vroeger zouden vertrekken. De eigenaar stelt voor om de wagen in 'last minute' te zetten en indien hij toch nog verhuurd zou worden zouden we onze 3e nacht terugbetaald krijgen. Waarop ik vermeld dat we slechts gereserveerd hebben en geen boeking hebben gedaan dus dat ik de 3e nacht niet hoef te betalen. De eigenaar begint 'intimiderend' in zijn keuken met potten te rammelen en besluit om me uit te maken voor 'zielig mannetje'. Zelfs na dat ik al gezegd had dat ik geen discussie meer wou en de 3e nacht wel zou betalen. Absoluut laatste keer voor ons dus. Vanuit commercieel oogpunt had dit totaal anders door de eigenaars kunnen aangepakt worden.

eigenaar, 28-08-2017

Al hoewel wij ons zelf niet herkennen in het beeld dat u beschrijft vinden wij het jammer dat uw vakantie met een griep en onmin is geëindigd.

Wij proberen voor iedereen een plek te creëren waarbij je je welkom voelt en jezelf kunt zijn. We nemen ons gastheer/vrouw schap erg serieus. En proberen vragen en wensen voor dat ze zijn geuit al uit te voeren en natuurlijk te zorgen voor alle "gewone" taken zoals dagelijkse schoonmaak van de toiletten, verzorgen van goede ontbijtjes, heerlijke diners en het zorgen voor een heerlijke ambiance

Echter is het bij ons wel zo dat als je hebt gereserveerd of geboekt (welke term u hiervoor ook wilt gebruiken) dit niet vrijblijvend is en u aan het eind van uw verblijf de rekening moet betalen.

Hopelijk bent u ondertussen weer in goede gezondheid en heeft het positieve gedeelte van uw in uw herinnering weer de overhand.

• 10Karin van Wee12-08-2017

Een van de fijnste plekjes van Nederland.

Een heerlijk plekje om te onthaasten. Verwennerij ten top. Eten is geweldig en de gastvrijheid kan niet beter. Een plek waar wij ieder jaar minimaal 1 keer naar toe gaan.

• 10José van Kemenade05-08-2017

Heerlijk weekend, alles fantastisch verzorgd.

Dina en Bennie zijn erg gastvrij. Zij maken heerlijke maaltijden klaar en houden rekening met individuele wensen. Ik was er tijdens het jaarlijkse Keltische weekend. Er is dan live muziek en er wordt een wandeling in de prachtige omgeving verzorgd. Voor de liefhebbers zijn er heel veel soorten whiskey beschikbaar. Het was erg gezellig met de andere gasten. Je vindt gemakkelijk aansluiting, maar je kunt ook je eigen gang gaan. Kortom een fijn weekend, alleen maar genieten.

• 9Wilma Koolstra02-01-2017

Als vanouds, gezellig en gastvrij genieten

Net terug van een paar heerlijke ontspannen dagen in Doosje. Zoals altijd, genieten van de ongedwongen en gezellige omgeving, het geweldige eten en de algehele knusse ambiance. Dina en Bennie, bedank en tot de volgende keer. We komen zeker weer terug.

• 10benjamin strick04-09-2016

Heerlijk genieten van eten, rust en natuur.

In de middle of nowhere een boerderij omringd met groen. Heerlijk om tot rust te komen, buiten in de zon en wind, binnen met heerlijk eten en een glaasje whisky bij de openhaard en in de gezellige kamers.

Appartement Logement Doosje info

• CafeNiet beschikbaar