Hotel Sauna Hotstones

Met vrienden

Horrorsauna

Ester
24-8-2017

Een verschrikkelijk ongezellige, treurige en buitengewoon smerige sauna. Haren op de vloeren, spinnewebben overal, roest en schimmelplekken waar je maar kijkt. Bruin troebel water in het zwembad, muizen in de tuin. In de sauna zelf schoot ook iets van ongedierte weg in het donker. De banken en stoelen in "het restaurant" zijn oud en vies en bekleed met een fluweelachtige stof (interessant om eens een monster van te nemen). Wanneer je als lunch twee kroketten met brood bestelt krijg je echter wel precies waar je om vraagt: twee kroketten met twee droge boterhammen (en oké wat mosterd). Geen flauwekul als boter of wat rauwkost. De eigenaar vraagt er met droge ogen 7,50 euro voor.

De beste man schermt met het feit dat alles ecologisch is. Wellicht dat hij daarom het gras in de tuin niet maait, de stoep niet aanveegt, het onkruid niet tussen de tegels weghaalt en geen schoonmaakmiddelen gebruikt. Voor de liefhebber.

Wat ons betreft een zaak die per direct gesloten mag worden!

Mocht u de behoefte hebben aan ondersteunend beeldmateriaal, ik heb ook nog wat foto's op deze site geplaatst.

Brrrrrr nooit meer

Laila
6-4-2017

Oud, vies, koude douches bij de sauna. Kamers vreselijk en zonder handdoeken. Slechte bedden. Niets positiefs te melden.

Prima

Jaap Heslinga
7-1-2017

Eigenaar is met een grote opknapbeurt bezig en met een naamsverandering. Het geheel ziet er een stuk beter uit en het nieuwe stoombad is echt super. Ga zo door zou ik zeggen.

Enorm verbeterd

Michiel
29-12-2016

De sauna heeft een nieuwe heerlijke stoomcabine en infraroodcabine.

Restaurant is uitgebreid en veel sfeervoller ingedeeld. Ook de entree

en andere ruimtes zijn grondig aangepakt en weer helemaal van deze tijd.

Een enorme verbetering en ik ga er weer regelmatig naar toe.

En dat voor maar €15 en na 17 uur slechts €10.

Vreselijk

Marjan
8-10-2016

Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. We dachten een dag en nacht lekker te gaan ontspannen maar niets is minder waar. Alles was vies en oud. Vieze vloeren, koude douches, beschimmelde voegen, vieze ongewassen ramen. Op dr kamer was het niet veel beter. Geen handdoeken en geen tv. Het dekbed stonk. Dat dit nog mag bestaan snap ik echt niet. Slecht voor je gezondheid!

Nooit meer

Lisette
7-10-2016

Alles oud en vies veel achterstallig onderhoud. Kamers zonder handdoeken en tv met vreselijke bedden. 1 grrot drama

Warme sfeer

Marjan
29-4-2016

Het ziet er inderdaad allemaal wat vervallen uit. Maar als je veel reist weet je dat het gelukkig niet overal hetzelfde is. Wij hadden een saunabezoek met overnachting en een 3-gangen diner (cadeau gekregen). Wij hebben een heerlijke tijd gehad. Het personeel is vriendelijk en het eten heerlijk. Ontbijt ook goed verzorgd. Geen gebruik gemaakt van de douche op de gang omdat wij tot 's avonds 9 uur in de sauna zijn geweest. Het is inderdaad nogal wat trap lopen elke keer.

De rustruimte boven is zo stil dat je er meteen in slaap valt. Ook al ben je niet de enige daar. Wij zullen niet gauw weer gaan want het is voor ons teveel uit de buurt. Wij hebben 2 uur moeten rijden. Maar Leeuwarden is een leuke stad de volgende dag om eens te bezoeken.

Het klopt wat sommigen zeggen. Hier en daar behoeft deze sauna een lik verf en een opknappertje. Echter maakt de gezelligheid, het goede eten, de opgietingen en de informele sfeer dat voor mij helemaal goed! Voor het in vergelijking tot andere sauna's weinige geld is dit gewoon een topper..

Slecht onderhouden en vies.

Marianne
1-4-2016

Sauna complex is vies, slecht onderhouden, half afgetimmerd en verwaarloosd.

Kamer was wel redelijk. Douche op de gang met koud water. Ontbijt was voldoende.

Gemoedelijk ontspannen en vriendelijk personeel

Reinier en Angelique
29-2-2016

Bij aankomst een rondleiding met uitleg gekregen over de sauna/kuurwater en het hotel.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Sauna's en stoombad met opgieting waren heerlijk.

Het kuurbad met zoutwater wat opgepompt wordt van de vroegere middelzee is heerlijk warm en heilzaam. Buiten heb je een ecologisch buitenbad.

Er wordt geen chloor gebruikt wat je een fris en natuurlijk gevoel geeft.

Het appelgebak is heerlijk bij aankomst en het eten (middag-avond) is van goede kwaliteit en voor een betaalbare prijs (zeker doen). De kamers zijn groot en hebben geen tv - alleen de douche en wc's moet je delen met de andere kamers. 1 nadeel was dat de douche s'ochtends koud was. Wel ecologisch en back to basic dachten wij zelf, past wel bij het geheel.

Wij vonden alles goed passen bij een rustgevend weekend en hebben echt genoten.

Onze dank daarvoor en wij komen zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sauna Hotstones in Vrouwenparochie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sauna Hotstones zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.