Camping Het Koningsdiep

• Matig / voldoende: 5 - 7

komen zeker weer terug

gdj Roelofs
10-6-2018

Weekendje doorgebracht op boerderijcamping t Koningsdiep. Rustige zeer nette camping met grote ruime plaatsen, Schoon net santair gemoedelijke eigenaren, Eigen paard kan mee, hiervoor staan ruime stallen en weide ,s beschikbaar, Prachtig gelegen aan de rand van de bossen bij Beesterzwaag, Drachten voor het winkelen binnen 6 km.

We komen nog eens...

Daphne
13-5-2018

Het is een prima camping met mooie ruime plekken die je zelf mag uitkiezen. Zeer soepel met aankomst en vertrek. Wel vervelend dat de douches maar beperkt gebruikt mogen worden (07:00-22:00)

Wij hebben een ontspannen lang weekend gehad.

Toppie !

Bart de Laat
22-8-2017

Als wandelaars op het Friese Woudenpad was deze camping perfect daar hij pal aan de route ligt. We werden zeer vriendelijk ontvangen door Mientje met een bakje koffie en een gezellig praatje. Daarna mochten we zelf een mooi plekje uitzoeken voor ons kleine tentje. Tevens mochten we om te koken gebruik maken van het ruime toiletgebouw waar ook nog eens een aantal fijne zitbanken stond, erg luxe voor wandelaars daar die geen eigen stoel bij hebben ! En als klap op de vuurpijl mocht Petra ook nog met Mientje meerijden naar het dorp om wat boodschappen te doen zodat we iets te eten hadden, wat een service !

Klein nadeel was het grote aantal vliegen daar je tenslotte wel op een camping annex paardenverblijf staat.

's Avonds nog heerlijk een pilsje gedronken en 's anderendaags na ons ontbijtje weer uitgerust op pad voor de volgende etappe.

Wat ons betreft een aanrader deze plek, volop ruimte, schoon en gezellige mensen in de persoon van Jan en Mientje als uitbaters.

Groet Bart en Petra

Subliem

Barnhoorn
12-12-2016

Hartelijke benadering.Zeer gunstige ligging.Prachtig onderhouden.

Heerlijk plekje

Ed
28-9-2016

Mooie en vooral rustige camping. Er wordt niet gekeken wat er niet mag, maar vooral wat er wel mag. Lekker relaxed dus

Fijne camping!

Hans
20-9-2016

Ruime plaatsen, perfect sanitair, alles wordt goed onderhouden. De omgeving is erg mooi en het nabijgelegen Beetsterzwaag is een leuk en levendig dorp. Je kunt in deze omgeving prachtig fietsen. Wij stonden er voor de tweede keer en we komen ongetwijfeld nog eens terug.

Enig minpuntje in onze ogen: de camping trekt nogal wat hondenliefhebbers.

Mooie,rustige plek, aardige eigenaars

Marja
25-7-2016

Zeer ruime staanplaatsen. Voldoende schaduwplekken. Electra aanwezig. Sanitair superschoon. Vriendelijke, ontsoannen eigenaren. Rustige en kleine camping. Wij vonden het zeer ontspannen. Van de eetgelgenheid hebben wengeeb gebruik gemaakt. Wifi bij het sanitairgebouw.

Een heerlijke camping, super vogelenzang.

Clara Diepenhorst
11-7-2016

Mooie paarden in de buurt, douches heerlijk, toilet schoon, ontvangst vriendelijk.

Mooie omgeving. Goed sanitair. Fijne douches. Restaurants in Drachten, ca 7 km van de camping. Mooie fietsomgeving!

Genoten van omgeving,de camping en Ruurd en Mien.

Rob en Betty van de Geer
22-5-2016

De hele sfeer en het paardenpension waren voor ons een topper.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Koningsdiep in Ureterp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Koningsdiep zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Het Koningsdiep scoort een 8.75 uit 10 op basis van 35 reviews.