Sorteren

Reviews over Ureterp

komen zeker weer terug

gdj Roelofs
    10-6-2018

Weekendje doorgebracht op boerderijcamping t Koningsdiep. Rustige zeer nette camping met grote ruime plaatsen, Schoon net santair gemoedelijke eigenaren, Eigen paard kan mee, hiervoor staan ruime stallen en weide ,s beschikbaar, Prachtig gelegen aan de rand van de bossen bij Beesterzwaag, Drachten voor het winkelen binnen 6 km.

We komen nog eens...

Daphne
    13-5-2018

Het is een prima camping met mooie ruime plekken die je zelf mag uitkiezen. Zeer soepel met aankomst en vertrek. Wel vervelend dat de douches maar beperkt gebruikt mogen worden (07:00-22:00)

Wij hebben een ontspannen lang weekend gehad.

Toppie !

Bart de Laat
    22-8-2017

Als wandelaars op het Friese Woudenpad was deze camping perfect daar hij pal aan de route ligt. We werden zeer vriendelijk ontvangen door Mientje met een bakje koffie en een gezellig praatje. Daarna mochten we zelf een mooi plekje uitzoeken voor ons kleine tentje. Tevens mochten we om te koken gebruik maken van het ruime toiletgebouw waar ook nog eens een aantal fijne zitbanken stond, erg luxe voor wandelaars daar die geen eigen stoel bij hebben ! En als klap op de vuurpijl mocht Petra ook nog met Mientje meerijden naar het dorp om wat boodschappen te doen zodat we iets te eten hadden, wat een service !

Klein nadeel was het grote aantal vliegen daar je tenslotte wel op een camping annex paardenverblijf staat.

's Avonds nog heerlijk een pilsje gedronken en 's anderendaags na ons ontbijtje weer uitgerust op pad voor de volgende etappe.

Wat ons betreft een aanrader deze plek, volop ruimte, schoon en gezellige mensen in de persoon van Jan en Mientje als uitbaters.

Groet Bart en Petra

Subliem

Barnhoorn
    12-12-2016

Hartelijke benadering.Zeer gunstige ligging.Prachtig onderhouden.

Heerlijk plekje

Ed
    28-9-2016

Mooie en vooral rustige camping. Er wordt niet gekeken wat er niet mag, maar vooral wat er wel mag. Lekker relaxed dus

Ureterp scoort een 8,3 uit 10, op basis van 4 reviews