Vakantiepark Recreatiepark De Friese Wadden

Vakantiepark Recreatiepark De Friese Wadden
6,6

• Activiteiten4,7
  • Onderkomen7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiepark De Friese Wadden voor je op een rij gezet:

21 reviews over Vakantiepark Recreatiepark De Friese Wadden in het Nederlands

• Activiteiten2

Het park is prima als je voor de rust komt wij zaten in huis met nummer 68 vond het huis minder oud interieur en dat geld ook voor buiten(2 parasols die ook nog kapot waren picknicktafel viel nog net niet uit elkaar enz.) Uitzicht is prima op het park is niks te doen voor kleine kinderen het zwembad stelde ook niks voor.

zeer tevreden

D.Vleesenbeek
4-9-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen10

wij hadden een huisje geboekt en wisten niet echt waar we zouden komen, week van te voren las ik hier de reviews over "De Friese Wadden"en bij het lezen van deze reviews, zakte de moed wel een beetje in de schoenen en ging ik er toch wel met een beetje een onzeker gevoel heen want ja, we hadden geboekt voor 5,3 kinderen en 2 honden, wat nou als je ergens komt waar je helemaal niet wilt zitten vanwege gebreken?! Wij waren "gezegend"met huisje 62,voor een relatief laag bedrag, zo een groot huis met een grote tuin waar de kinderen veel plezier hebben gehad, auto voor de deur en ook meer dan genoeg privacy!! Bij binnenkomst was alles erg netjes en was alles aanwezig wat we maar nodig hadden, zeer nette keuken met oven, minpuntjes waren de gebrekkige afzuigkap die bij wat rommelen pas aanging,kapotte parasol en de resten van een leeggelopen emmer latex over de wasmachine die evengoed goed z'n werk deed. Verder was er een haard aanwezig en boven grote kamers met boxspring bedden.Verder:parkzwembad ong.15x5 m, extra kosten, 4 euro per dag..Wij zijn ook wezen zwemmen bij Mounewetter in Witmarsum( voor zelfde geld), is echt een aanrader!! verder is er veel ruimte en wijdse uitzichten en zeker een wandeling van park naar bv de waddenzeedijk is zeker te doen. Wij komen uit het drukke Zaanstad waar het leven voorbij raast en ik heb meerdere momenten gehad waar ik onder de indruk was van de enorme stilte,helemaal niets hoorde, de openheid en rust.. Deze locatie is er zeker een waar ik nog eens terug zou willen komen. we hebben hier een goede vakantie gehad!!

Huis nr 72

Hendriks
17-8-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen4

Huis enorm vies! Niets schoongemaakt! Overal geplette insecten op de muren en plafonds, enorm veel zilvervisjes en dergelijke zelfs in je bed! Verder alles heel erg versleten kapot of niet aanwezig!

Kortom luxe vakantiehuis laat dat maar gerust weg!

Erg teleurstellend, ook het park zelf is niets te doen of er is geen mogelijkheid lekker uit eten te kunnen! Kort om wat het ook kost voor mij iedere euro teveel!

Ik hoef geen luxe maar wil het wel gewoon netjes en schoon vooral als je 50 euro betaald voor een schoonmaak!

Oude reviews (archief)

lekker rustig, maar saai voor kinderen

M. Harmsen
2-9-2016
  • Activiteiten3
  • Onderkomen7

Huisje 12, naast de millieustraat helaas... uitslapen is er niet bij dan.

Leuk huisje, wél vies! schoonmaken liet te wensen over.

Versleten bank, je voelde de veren in je rug. Verder prima.

Het park zelf, netjes. Maar totaal geen speeltoestellen oid, Héél erg jammer,

We waren genoodzaakt om elke dag met de auto ergens heen te gaan voor vertier met drie kleine kinderen. Voor de rust zit je daar prima.

paradijsje van de friese wadden!!

anja
29-8-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Prachtig huisje op een heerlijke plek.(John en Marga huisje)

Genoeg plekken om lekker te zitten,heerlijk speelparadijsje voor de kids.

Er ontbreekt niets aan deze plek.

Ideaal voor gezin met kleine kinderen.

Of voor opa en oma die de kleinkinderen te logeren krijgen.

Genoeg te zien en beleven in de omgeving.

Kortom Genieten..

Deze plek is met Liefde ingericht..en dat voel je.

fantastisch

fam pijls
24-8-2015
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

rust en ideaal met huis dieren

Niet schoon

Fam.
11-8-2015
  • Activiteiten6

Het huisje ziet er prima uit en heeft genoeg voorzieningen. Alleen het was totaal niet schoon, vieze nachtkastjes, overal haren, allemaal troep onder het bed wc nog vies enzovoort. Het lijkt erop dat er geen doekje is doorgehaald.

Rustig park

Fam
31-7-2015
  • Activiteiten2
  • Onderkomen10

Het park is ingedeeld in een stuk met o.a. stacaravans en een gedeelte met vrijstaande huizen. Het is een rustig park, weinig te beleven vonden wij. De kinderen tussen 8-12 jaar konden zich vermaken in het buiten zwembad, mits deze open is. Heel vreemd dat deze in het hoogseizoen zich niet altijd aan de openingstijden houdt! Jammer dat er bij het stuk met vrijstaande huizen niet ergens een speeltuintje is gerealiseerd, nu moet je met jongere kinderen altijd helemaal naar voren. Verder hebben wij het heerlijk relax gehad hoor maar je baalt als de oudere kinderen niet kunnen zwemmen op het moment dat je zelf ff bij het huisje wil blijven. Het huis zelf was super, vaatwasser en wasmachine en heerlijke bedden aanwezig, genoeg ruimte om het huis dat scheelt;-)

Franeker en Harlingen zijn leuke plaatsen om heen te gaan. Het Kameleondorp in Terherne is ook een aanrader!

schitterende royale woning

fam van sloten
18-2-2015
  • Activiteiten1
  • Onderkomen10

wij hadden een zeer luxe woning op een mooie plek gehuurd direct van de eigenaar. op het park is echter helemaal niets te beleven

de receptie was gedurende ons verblijf gesloten

het contrast tussen de luxe bungalows en het naast gelegen camping gedeelte is erg groot

dit park is een goede uitvalsbasis om de omgeving te verkennen echter geen drie sterren waardig zoals vermeld

Heerlijk ontspannen in het frieseland

barend biesheuvel
12-1-2015
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Prachtig ruim huis, met veel groen en privacy rondom. dicht bij het heel leuke plaatsje Franeker . En Leeuwarden is maar een kwartiertje rijden .

We waren dit weekend in dit huis met vrienden en hebben zowel Leeuwarden en Franeker aangedaan. lekker shoppen en wat eten en drinken. Bij het huis staat er een sauna en hot tube in de tuin , we hebben hier uiteraard gebruik van gemaakt.

Wij hebben er geen last van gehad , maar er zijn denk ik mensen die wel graag boven ook een toilet zouden willen . Verder geen op of aanmerkingen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Recreatiepark De Friese Wadden in Tzummarum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Recreatiepark De Friese Wadden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Recreatiepark De Friese Wadden scoort een 6.58 uit 10 op basis van 23 reviews.