Vakantiepark Waterpark Terkaple

Vakantiepark Waterpark Terkaple
8,2

• Onderkomen8,2
  • Activiteiten7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Waterpark Terkaple voor je op een rij gezet:

Laatste review
  • Activiteiten8

Heerlijk rustig park met mooie huisjes. Wij verbleven in een 6 persoons waterwoning. Meer dan genoeg ruimte voor ons viertjes. Het was fantastisch weer dus de kinderen konden heerlijk zwemmen in het schone water. Ze maakten ook snel vriendjes. Omdat het aan het einde van het doorgaande water zit kunnen ze er ook veilig met een klein rubberbootje in de weer. Echt genieten. Vanuit het park vaar je zo naar het Sneekermeer en vele andere plekken in Friesland. Aanrader!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin
Parkeren mogelijk

32 reviews over Vakantiepark Waterpark Terkaple in het Nederlands

Heerlijke vakantie bij het water. Kids genoten!

J. Dijkman,
12-11-2018
  • Activiteiten8

klein park, weinig facaliteiten voor jonge kindere

esther,
11-8-2018
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten5

Leuk kleinschalig park direct aan het water.

Huisjes zijn echter klein voor 6 personen

Goed, met beperkingen.

A.F.Bijlstra,
7-7-2018
  • Activiteiten5

Wij verbleven in een waterhuis, een 6 persoons huisje met 2 slaapkamers en een bedstee. De inrichting en het meubilair is prima, echter de slaapkamers en bedden zijn zeer klein. Het huisje waarin wij verbleven stond vlakbij de doorgaande weg naar Joure/Terherne wat niet echt mee werkt aan het rustgevend karakter. Je zit ook niet echt "vrij"de buren aan de overkant van het water konden rustig bij ons naar binnen kijken en wij bij hen. Wij hadden een open zeilboot type Valk gehuurd bij naastliggend verhuurbedrijf wat zeer goed bevallen is. Dus hou je van zeilen en verblijf je dagelijks niet te lang in je huisje dan is waterpark Terkaple prima te doen. Overigens zijn de sloepen die het waterpark Terkaple in eigen beheer verhuurt goede boten on de omgeving te verkennen waar je met een zeilboot niet kunt komen.

Heerlijk huis

Berenschot,
18-6-2018
  • Activiteiten9

Wij verbleven in nummer 27, 6 persoons waterhuis. Was een ontzettend mooi, schoon en ruim huis. Alles was erg netjes. Mooie ligging aan het water. Extra pluspunt is dat je een boot kan huren op het park, en deze voor je eigen huisje aan kan meren.

liefst gisteren weer terug

Els,
12-6-2018
  • Activiteiten8

Wij verbleven in woning T26 wat super netjes was ingericht, niets geen 6 bordjes, 6 lepels enz. Er was gewoon genoeg aan keukeninrichting. Ook de bedden waren uitstekend. Nee, niets op te merken over deze woning.

Fantasties zoveel rust

Fam van Wijk,
7-2-2018
  • Activiteiten8

De gastvrijheid is super.

Fijn park, prachtige omgeving

Familie W,
26-8-2017
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Centraal gelegen park, zowel voor liefhebbers van water als van andere activiteiten in Zuidwest Friesland. De waterhuizen zijn nieuw en goed uitgerust, gezellig ingericht met mooie loungeset. Sanitair en de bedden zijn krap, die laatste zijn slechts plm 70 cm breed (breder past niet in de kamers).

Mooie rusrig plek aan het water

Paulantonissr,
26-8-2017
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Terkaple waterpark is een prima park als je houdt van water en varen op de Friese meren. Aanlag plek bij het huisje. Huisjes mooi en sweervol ingericht. WiFi gratis en super snel..Wij hier een top week gehad.Was het geld dubben en dwars waard.

Niet bijzonder

Een gezin met 2 tieners,
15-8-2017
  • Onderkomen4
  • Onderkomen4

Wij zaten in een Waterhuis. Je kunt geen voorkeursplaats opgeven en het huis dat je toebedeeld krijgt, kan op de dag zelf nog door de organisatie gewijzigd worden. Het waterhuis is een soort stacaravan met stalen dak, waar het in augustus erg warm kan worden. Het waterhuis is bedoeld voor 6 personen, maar is daarvoor veel te klein. De bedden zijn erg smal en kort en de slaapkamers klein en benauwd. Hoewel alles vrij nieuw is, is er geen rekening mee gehouden dat mensen steeds langer worden. Ook de deuren zijn korter en smaller dan normaal. Er zitten geen horren voor de ramen en er zijn veel muggen.

De Watervilla's zijn mooier en liggen ook ruimer. Het is wel rustig op Terkaple en met een bootje erbij kun je je best amuseren. Maar voor ons nooit meer een Waterhuis.

Super verblijf met alles erop en eraan!

Fam Roman
27-11-2016
  • Activiteiten9

Ruim opgezet park waar het heerlijk vertoeven is. Fijn en mooi huis met leuke inrichting. Geweldige gastheren die borg staan zodat het je aan niets ontbreekt. Eten in het restaurant (De Heeren van Terkaple) is echt een aanrader waar wij fijne uurtjes hebben doorgebracht. Gevist bij het huis en veel gevangen (voorn, blei, brasem, baars en snoek). Nogmaals, wij hebben een super week gehad en komen op zeker snel terug. Ww hebben het ook aan onze hond Brendo gevraagd en die is dezelfde mening toegedaan. Slechts 1 klein minpuntje voor ons: we konden niet over de berging/schuur beschikken waardoor wij onze visspullen lastig kwijt konden. Raymond en Jan Willem, nogmaals super bedankt!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Waterpark Terkaple in Terkaple, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Waterpark Terkaple zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.