Bed and Breakfast Villa Envie

Bed and Breakfast Villa Envie
9,7

15 tips over Bed and Breakfast Villa Envie

Erica Singerling, 7-5-2015

Boottocht met Hans moet je echt doen.

Het Museum van Joure is een bezoekje waard.

Bezoek de ijsboerderij net buiten Terherne om te genieten van een lekker ijsje of om heerlijke kaas uit de omgeving te kopen.

Diverse plaatsen in de omgeving bezocht, allemaal de moeite waard met veel prachtige, oude gebouwen.

Sneek is een erg leuke en mooie stad.

J.Singerling, 6-5-2015
Bezoek het Douwe Egbert museum in Joure 10 gebouwen van koffie tot klokken en drukkerij etc.etc.
Nathalie van der Sluis, 16-10-2014

Diner bij de Gouden Leeuw in Ter Herne!

Leuk om in omgeving te geocachen (bijv. Sneek)

Lunch is gezellig bij Picknickers

Reinalda Spaargaren, 20-8-2014
De honeymoonsuite is de mooiste kamer! Beneden met eigen terras, echt super!
Frans Gortemaker, 2-8-2014
Huur een sloepje of zeilboot om in de omgeving te gaan varen
Ellen Vroemen , 24-6-2014
U vraagt zij tippen. Uw eigen voorkeur. To do. To eat..Keus te over.

Judith van Gils, 11-6-2014
Als je in de buurt van Joure een restaurant voor in de avond zoekt, ga naar de Jouster Tour. Prijs-kwaliteit top en serveren heerlijke wijn
Johan en Esther van Wageningen, 10-6-2014
Er is heel veel te doen in de omgeving. Wij hebben één dag een bootje gehuurd en de andere dag zijn we naar het kameleon eiland geweest. Erg leuk om te doen met kinderen, trek wel oude kleren aan!
jacques_8, 19-5-2014
Sloepje huren bij recreatiebedrijf Heerenzijl op circa 2 kilometer van deze B&B. Dineren bij de Jouster Toer in Joure!
leo cremers, 11-5-2014
Sneekermeerkamer met boottochtarrangement.