Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Villa Envie

NederlandFrieslandTerherne

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Villa Envie voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 90 reviews

10FenomenaalScore uit 90 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

88 Reviews over Villa Envie

• 10Vila11-06-2020

Voortreffelijk.

Fantastisch verblijf gehad . Genoten van de heerlijke lunch aan het water, de boot trip ,luxe schone kamer en een heerlijk ontbijt!

• 10Angelika und Günter14-08-2019

Ein sehr gemütliches und gastfreundliches Haus.

Wir waren eine Woche in der Villa Envie und haben die Zeit bei Birgit und Hans sehr genossen. Das Haus liegt direkt an einem Kanal, wir hatten unser Motorboot mitgebracht und es direkt vor dem Haus anlegen können. Hans hat uns mit seiner zuvorkommenden Art jeden morgen Tipps für schöne Bootstouren gegeben. Das Gebiet um das Sneeker-Meer ist mit seinen vielen Kanälen ideal zum Bootfahren. Morgens verwöhnte uns Birgit mit einem tollen Frühstück, welches jeden Tag variierte, immer sehr lecker war und im schönen Garten serviert wurde. Das Zentrum des Ortes mit mehr als 10 Restaurants, einer Eisdiele und einem Supermarkt ist 10 Minuten zu Fuß von der Villa Envie entfernt. Das Haus ist sehr freundlich gestaltet, die Zimmer sind groß und hell. Wir haben uns sehr wohl gefühlt und werden sicher wieder kommen. Wir können die Unterkunft mit voller Überzeugung empfehlen.

• 10Anne03-07-2019

We loved it!

Brigit and Hans -your hosts- are just fenomenal, the sailing and sloep trips with Hans were a real treat! The room we had (Strandkamer) was very spacious yet super compfy (and super clean); however please keep in mind that the bathroom is incorporated in the room so traveling with close family or your partner is advised ;) The house is diretly by the water, the breakfast is simply out of this world, the many little treats that Brigits thinks up are so very tasty.

• 10Iris en Sjoerd08-10-2018

Een verblijf met een gouden randje!!

Wat een geweldige plek ! Wat een enorme gastvrijheid ook al was het (helaas) maar voor één nacht. Wat een verrassing als je ‘s nachts thuiskomt en er staat een vers bloemetje uit eigen tuin, een flesje prosecco in ijs met twee glazen op een papieren hartje op je te wachten... zo mooi! Wat een heerlijk bed. Wat een geweldig ontbijt, daar kan het meest luxe hotel nog niet aan tippen... Wat heerlijk om op deze manier ontvangen te worden door twee bevlogen mensen ,en het zijn de details die makend at dit een verblijf was met een “gouden randje” ! Super bedankt Brigit en Hans!!

• 10Ina & Bernhard03-09-2018

fantastisch

We are from Switzerland and had a wonderful time at Villa Envie. The place is amazing, a really nice luxury room with private Garden Terasse. The personal service with homemade fresh food was outstanding , with love for every detail. Simply perfect.

• 10Rob en Monique23-08-2018

Heerlijk genieten!

Hans en Brigit van Villa Envie doen er alles aan om het je naar je zin te maken niets is ze teveel.....je voelt je er al snel thuis. Het drie gangen ontbijt wordt met veel zorg voor je gemaakt en het is heerlijk.....iedere dag maakt Brigit van het ontbijt een feestje. De kamers zijn modern en schoon, de bedden slapen heerlijk en zijn van goede kwaliteit. Je krijgt iedere dag schone handdoeken. Wij hebben onze sloep meegenomen naar Friesland en deze mocht aangelegd worden aan het huis. De ligging van Villa Envie is heel centraal vlakbij Sneek en je kunt daarom Friesland goed verkennen per fiets of sloep. Wij willen Brigit en Hans bedanken voor de heerlijke week en we komen zeker terug.

• 10Paul29-07-2018

Fantastische week in B&B Villa Envie

Voor de 2e keer een trip doorgebracht in B&B Villa Envie. Omgeven door water staat deze prachtige villa. Mooie kamers (gelogeerd in de Honeymoon suite) met heerlijk bed. Het ontbijt is een streling voor het oog (en de maag !) met elke morgen een verrassend 3-gangen ontbijt. We keren zeker terug !

• 9Dionne24-07-2018

Perfecte ambiance!

Ik heb een heerlijk moeder dochter weekend gehad in Terherne bij Hans en Brigitte, super gastvrij ontvangen en tot in de puntjes verzorgd. Alleen maar positief, een prachtige en keurige BB als uitvalsbasis om Friesland te ontdekken. Een aanrader! We komen in het najaar terug voor het hottub-arrangement!

• 10Saskia22-04-2018

Zeer goede b en b

Hele Propere en rustige bed en breakfast, Kamers waren erg ruim en van alle gemakken voorzien, en een hele fijne ruime badkamer. Wij hadden de Snekermeerkamer Het drie gangen ontbijt smaakte ook heel goed.

• 10Margje29-10-2017

Super plek, fantastische gastvrijheid!

Een heerlijke B&B waar het aan niks ontbreekt. Van een warm welkom tot het heerlijke luxe ontbijt. Alles is tot in de puntjes verzorgd en je voelt je helemaal thuis. Heerlijk genoten van een nachtje weg met een hottube arrangement bij picknickers geregeld door Villa Envie. Top plek om even bij te komen en te genieten van elkaar. Niets is teveel!

Bed & Breakfast Villa Envie info

Het complex