Bed and Breakfast Villa Envie

Kleine hotelsWeer vandaag7°3°
Bed and Breakfast Villa Envie
9,9

80 reviews over Bed and Breakfast Villa Envie in het Nederlands

Een verblijf met een gouden randje!!

Iris en Sjoerd,
8-10-2018

Wat een geweldige plek !

Wat een enorme gastvrijheid ook al was het (helaas) maar voor één nacht.

Wat een verrassing als je ‘s nachts thuiskomt en er staat een vers bloemetje uit eigen tuin, een flesje prosecco in ijs met twee glazen op een papieren hartje op je te wachten... zo mooi!

Wat een heerlijk bed.

Wat een geweldig ontbijt, daar kan het meest luxe hotel nog niet aan tippen...

Wat heerlijk om op deze manier ontvangen te worden door twee bevlogen mensen ,en het zijn de details die makend at dit een verblijf was met een “gouden randje” !

Super bedankt Brigit en Hans!!

Heerlijk genieten!

Rob en Monique,
23-8-2018

Hans en Brigit van Villa Envie doen er alles aan om het je naar je zin te maken niets is ze teveel.....je voelt je er al snel thuis.

Het drie gangen ontbijt wordt met veel zorg voor je gemaakt en het is heerlijk.....iedere dag maakt Brigit van het ontbijt een feestje. De kamers zijn modern en schoon, de bedden slapen heerlijk en zijn van goede kwaliteit. Je krijgt iedere dag schone handdoeken. Wij hebben onze sloep meegenomen naar Friesland en deze mocht aangelegd worden aan het huis. De ligging van Villa Envie is heel centraal vlakbij Sneek en je kunt daarom Friesland goed verkennen per fiets of sloep.

Wij willen Brigit en Hans bedanken voor de heerlijke week en we komen zeker terug.

Fantastische week in B&B Villa Envie

Paul,
29-7-2018

Voor de 2e keer een trip doorgebracht in B&B Villa Envie.

Omgeven door water staat deze prachtige villa. Mooie kamers (gelogeerd in de Honeymoon suite) met heerlijk bed. Het ontbijt is een streling voor het oog (en de maag !) met elke morgen een verrassend 3-gangen ontbijt.

We keren zeker terug !

Perfecte ambiance!

Dionne,
24-7-2018

Ik heb een heerlijk moeder dochter weekend gehad in Terherne bij Hans en Brigitte, super gastvrij ontvangen en tot in de puntjes verzorgd. Alleen maar positief, een prachtige en keurige BB als uitvalsbasis om Friesland te ontdekken. Een aanrader!

We komen in het najaar terug voor het hottub-arrangement!

Zeer goede b en b

Saskia,
22-4-2018

Hele Propere en rustige bed en breakfast, Kamers waren erg ruim en van alle gemakken voorzien, en een hele fijne ruime badkamer. Wij hadden de Snekermeerkamer Het drie gangen ontbijt smaakte ook heel goed.

Super plek, fantastische gastvrijheid!

Margje,
29-10-2017

Een heerlijke B&B waar het aan niks ontbreekt. Van een warm welkom tot het heerlijke luxe ontbijt.

Alles is tot in de puntjes verzorgd en je voelt je helemaal thuis. Heerlijk genoten van een nachtje weg met een hottube arrangement bij picknickers geregeld door Villa Envie. Top plek om even bij te komen en te genieten van elkaar. Niets is teveel!

Fantastische B&B

Jan,
19-8-2017

Als je niet tegen rust en reinheid kan. En je niet verwend wilt worden dan moet je hier niet heen gaan.

Jeroen en Marije,
4-7-2017

Kamer was mooi, eten was uitmuntend:-)

Verrassend top kwaliteit.

Jan en Ger van Oldeniel,
18-6-2017

We hebben fantastische dagen bij en met Brigitte en Hans gehad. De inzet is indrukwekkend en de kwaliteit van het heerlijke 3-gangen ontbijt op het terras aan het water was steeds verrassend top! Het kan bijna niet beter!

De lokatie aan een privé baai van Terherne, met eigen aanlegsteiger, helling en terras aan het water, is iets om jaloers op te zijn.

Wat een prachtige ambiance!!!

Super

Doms Edwin,
17-6-2017

Super B&B , fantastische en lieve uitbaters. Het ontbijt is enorm lekker. Niet het traditionele buffet maar echt speciallekes

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Envie in Terherne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Envie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.