Bed and Breakfast Villa Envie

• Goed: 7 - 8

Zeer goede b en b

Saskia
22-4-2018

Hele Propere en rustige bed en breakfast, Kamers waren erg ruim en van alle gemakken voorzien, en een hele fijne ruime badkamer. Wij hadden de Snekermeerkamer Het drie gangen ontbijt smaakte ook heel goed.

Super plek, fantastische gastvrijheid!

Margje
29-10-2017

Een heerlijke B&B waar het aan niks ontbreekt. Van een warm welkom tot het heerlijke luxe ontbijt.

Alles is tot in de puntjes verzorgd en je voelt je helemaal thuis. Heerlijk genoten van een nachtje weg met een hottube arrangement bij picknickers geregeld door Villa Envie. Top plek om even bij te komen en te genieten van elkaar. Niets is teveel!

Fantastische B&B

Jan
19-8-2017

Als je niet tegen rust en reinheid kan. En je niet verwend wilt worden dan moet je hier niet heen gaan.

Jeroen en Marije
4-7-2017

Kamer was mooi, eten was uitmuntend:-)

Verrassend top kwaliteit.

Jan en Ger van Oldeniel
18-6-2017

We hebben fantastische dagen bij en met Brigitte en Hans gehad. De inzet is indrukwekkend en de kwaliteit van het heerlijke 3-gangen ontbijt op het terras aan het water was steeds verrassend top! Het kan bijna niet beter!

De lokatie aan een privé baai van Terherne, met eigen aanlegsteiger, helling en terras aan het water, is iets om jaloers op te zijn.

Wat een prachtige ambiance!!!

Super

Doms Edwin
17-6-2017

Super B&B , fantastische en lieve uitbaters. Het ontbijt is enorm lekker. Niet het traditionele buffet maar echt speciallekes

toppunt van gastvrijheid

Rob & Nicole
27-7-2016

Wat kan je hier genieten van deze luxe B&B. Hans en Birgit weten de gasten tot in het kleinste detail te verzorgen. 'Het is niet mogelijk' komt niet in hun woordenboek voor. De luxe kamers, het verzorgde ontbijt (met iedere morgen een andere verrassing uit eigen keuken), de ligging aan het water enz. enz. alles was tip top in orde.

Het enige minpunt is dat je er ook weer weg moet aan het einde van je verblijf.

Tip:

bezoek tijdens je verblijf het restaurant 'Picknickers' in Terherne ... echt doen!

Wat hebben we het heerlijk gehad in dit prachtige bed and breakfast aan het water in Terherne! We hebben iedere ochtend genoten van een subliem ontbijt, geserveerd door de zeer vriendelijke eigenaren Hans en Brigit. De kamers zijn prachtig ingericht en de bedden liggen heerlijk!

Als echte Fries heeft Hans ons kennis laten maken met het varen over de Friese meren in zijn luxe sloep: wat een passie en kennis van de omgeving! Wij gaan hier zeker nog een keertje terugkomen!

Comfortabele kamers, ontbijten met homemade lekkernijen op de steiger, een prachtige boottocht... allemaal ingrediënten voor een geweldig verblijf. Hans en Brigit zijn erg gastvrij en weten een weekendje weg tot iets bijzonders te maken. Dit B&B is een echte aanrader!

3 dagen met mijn zoon gezellig in de BB. Lekker relaxed, vissen in het zonnetje vanaf de steiger met een koffie verkeerd en verse kokoskoek. Over het ontbijt is al veel geschreven en is geen woord over gelogen. Hans en Brigit, dank voor jullie gastvrijheid en tot in september maar dan met vrouwlief in de bruidssuite 😀

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Envie in Terherne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Envie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa Envie scoort een 9.72 uit 10 op basis van 80 reviews.