Reviews over Terherne

Super vakantie!

Hans,
    29-9-2016

We hadden voor een week geboekt maar hebben onze vakantie een paar dagen kunnen verlengen! Dit omdat het ons zo goed bevallen was! Het appartement was zeer schoon en functioneel ingericht. Het is niet groot maar was voor ons 2en groot genoeg. De eigenaren Barry en Greet zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze doen er alles aan om het je naar de zin te kunnen maken. Van de ontbijtruimte hebben wij geen gebruik gemaakt omdat we onze honden bij ons hadden maar in je appartement kun je desgewenst ook zelf een prima ontbijt maken. De ligging is perfect. Wij stapten zo vanuit het appartement over de steiger onze huursloep in. Binnen enkele minuten zit je dan midden op de Friese meren. Ondanks dat we geen vaarervaring hadden was het varen goed te doen. Dit omdat we zeer duidelijke uitleg kregen.

Wij zullen zeker nog eens terug gaan naar de Mariahoeve!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Jolanda,
    12-9-2016

Greet en Barry zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Mooie ligging aan de rand van het dorp. Kamers zijn niet groot maar wel functioneel ingericht. Aangezien je bent toch de meeste tijd buiten bent zijn de kamers groot genoeg. Eigen terras met parasol. Ontbijtruimte altijd toegankelijk, ontbijt in de ochtend zeer goed verzorgd en meer dan voldoende. Je kunt hier ook altijd terecht voor een kop koffie of thee, en tegen een kleine vergoeding kun je ook een koud drankje pakken. Omgeving erg mooi, zeker gezien vanaf een boot. Een bootje huren (of zelf meenemen kan ook) is dan ook een aanrader! Wij gaan zeker nog eens terug!

perfect

erik,
    23-4-2015

zeer gezellige lokatie bootje voor de deur zo het sneekermeer op gevaren helemaal top kom zeker terug

Heerlijk huisje met veel voorzieningen!

Henk,
    23-6-2014

2 weken mogen verblijven in dit heerlijke huisje, het is van alles gemakken voorzien!

heel mooie accomodatie!

diny_1,
    15-2-2014

het is hier heerlijk vertoeven, mooie schone kamer, met alles er op en aan, zoals een Senseo, magnetron, 2 pits kookplaat, alles is aanwezig voor een heerlijk verblijf. m. s.morgens een heerlijk goed verzorg ontbijt! gastvrije eigenaars, mooie omgeving, en lekker rustig, aan het water gelegen, gewoon helemaal perfect. we komen zeker een keer terug, echt een aanrader!!