Camping ús Wetterpleats Terherne

Laatste review

FANTASTISCH, wij komen zeker weer

Geert Koster,
15-8-2018

Wat een mooie tijd hebben we hier gehad.

Kinderen konden heerlijk zwemmen in het buitenwater, op voetbalveld of in de zandbak spelen en gratis gebruik maken van de kano's.

Vooral de ruimte en rust sprak ons zeer aan, heerlijk open zicht naar in voorbij varende zeilboten.

Prima schoon douche en toiletgebouw, zonder muntjes.

Gratis WIFI en vriendelijke beheerders.

Zoals zij zelf zeggen, PUUR GENIETEN.

Kenmerken

14 reviews over Camping ús Wetterpleats Terherne in het Nederlands

FANTASTISCH, wij komen zeker weer

Geert Koster,
15-8-2018

Wat een mooie tijd hebben we hier gehad.

Prima schoon douche en toiletgebouw, zonder muntjes.

Gratis WIFI en vriendelijke beheerders.

Zoals zij zelf zeggen, PUUR GENIETEN.

gaan we niet meer doen

fam jansen,
26-7-2018

me behoorlijk geërgerd aan de pomp die staat te draaien voor verbouwingswerkzaamheden en op de camping waren behoorlijk wat jongeren die het nodig vonden om hard te rijden op een zeer stoffige weg met auto en bromfietsen sanitair redelijk schoon maar gedateerd wel goed toegankelijk naar vaarwater

Een absolute aanrader!

Anja,
26-7-2018

Een mooie, gastvrije en rustige camping aan het water op een prachtig plekje in Friesland.

De plekken zijn met 120m2 bijzonder royaal. Ook kan men op de camping een compleet ingerichte caravan huren en een fantastische safari tent voor wel 6 personen. In 2017 is het sanitair compleet vernieuwd. Dit is uitstekend en bijzonder schoon. In de kleine haven kan men zijn boot aanleggen. De steigers bieden een goede plek om te vissen. Vanaf het strandje is het heerlijk kijken naar de langsvarende bootjes. Hier kun men ook zwemmen in het mooiste slootje van Friesland. Voor jong en oud is hier genoeg te doen. Er is een speeltuintje voor de kleintjes, een voetbalveldje en pingpong tafel voor de grotere jeugd. De kano’s mag men gratis gebruiken. De camping ligt op loopafstand van het gezellige Terherne met het Kameleondorp. Er zijn diverse eetgelegenheden in de buurt. Ook kan men in de omgeving boten en fietsen huren.

Een aanrader!

UItstekend kampeerterrein.

J Noyen,
      25-11-2017

Prima kampeerterrein voor kanoërs. Ook bij harde wind de mogelijkheid mom vanaf dit kampeerterrein kanotochten te maken. Prima eetgelegenheden op loopafstand. Ook kleine supermarkt op loopafstand

Rustige camping, perfecte ligging met de boot

Annelies,
      4-10-2017

Een kleinschalige gezellige camping met 25 sta-plaatsen. Mooie eigen haven, ideaal om de boot mee te nemen. Perfecte ligging om per boot Friesland te ontdekken, centraal gelegen tussen prachtige meren en vaarwateren. Net en schoon sanitair, douchetijd is wat beperkt. Iedere campingplaats heeft eigen afvoer en wateraansluiting. Goedwerkende WiFi. Voor het vermaak ben je op de camping snel uitgekeken, maar in de omliggende dorpjes genoeg gezelligheid en leuke eetgelegenheden. Met kinderen is het een aanrader de kameleon boerderij te bezoeken, de camping is in de kameleon deel 2 gebruikt als decor, leuk om te kijken wanneer je hier bent want er is veel te herkennen.

Camping voor waterliefhebbers

R. van Dijk,
      10-9-2017

Vlakbij kameleondorp Terherne. Bij het Sneekermeer. Mooi viswater en veel kampeerders met bootjes.

Heerlijke camping

Fam. de Vries,
      9-8-2017

Water, kano, rust, ruimte en behulpzaam campingpersoneel, wat wil je nog meer?

Lekkere stille plek aan het water

Hans en Jose
      1-8-2016

Goed onderhouden boerencamping. Mooie ruime plekken met eigen water en elektriciteit. Sanitair is eenvoudig maar netjes. Aardige beheerdersfamilie.

We komen hier al 4 jaar .....

MarcWP
      24-7-2016

Eigenlijk snijden wij ons enorm in de vingers met deze beoordeling want dit trekt nog meer passanten. Wij hebben hier al vier jaar een vaste plek en het is fantastisch. Grote ruime plaatsen, prima en schoon sanitair, alles wat de watersporter zich wenst, gratis kano's en Wifi. Een bijzonder vriendelijk en gedreven beheerdersfamilie die altijd klaar staat voor een helpende hand en een praatje. Kortom ons tweede huis waar we nog jaaaaaren lang plezier van gaan hebben. Nu niet allemaal hier naar toe komen .....

Genoten op deze waterrijke camping

Fam. de Vries
      4-7-2016

Een kleine camping in een prachtige omgeving in midden-Friesland. De camping is eenvoudig maar dat past precies in dit gebied met louter natuurschoon. De campingbaas, door enkele vaste gasten "Mous" of zoiets genoemd, is een leuke vent die altijd klaar staat voor een praatje of om even te helpen. Onze kinderen hebben zich ook prima vermaakt, vissen, zwemmen, suppen, het kan allemaal. Jammer dat enkele andere gasten hieronder wat negatief zijn over het zwembad. Okay, een echt zwembad is er niet, maar wat is er mooier dan in het natuurlijke water te zwemmen!?

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping ús Wetterpleats Terherne in Terherne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping ús Wetterpleats Terherne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.