Hotel 't Schippershuis Terherne

9,8

4 reviews over Hotel 't Schippershuis Terherne in het Nederlands

Zeker een plek waar we terug komen!

Vreriks,
2-12-2018

Vanaf het begin tot het einde klopte het. Heerlijk geslapen en lekker gegeten. De kamer was schoon en en al lekker warm toen we er binnen kwamen. Personeel is oplettend en vriendelijk. Komen zeker nog eens terug.

fantastisch gegeten voor een eerlijke prijs

Dirk,
13-11-2018

het personeel is onwaarschijnlijk vriendelijk en attent met kennis van zake.

We voelde on meer dan welkom

Philip,
16-6-2018

Wat een mooi terras om te dineren! Heerlijk gegeten en zeer gastvrij bediend. Echt een hele fijne plek. Blij deze plek zo dichtbij het Sneekermeer ontdekt te hebben. We komen zeker terug.

Er even tussen uit naar Terherne Schippershuis

klaas dijkstra,
23-2-2018

In het hart van Terherne midden Fryslán is het hotel Schippershuis gelegen , Een jonge beginende eigenaar dame van 24 jaar,, verwelkomt je in haar Hotel en Trouw Tsjerkje . Ontvangst was al super gezellig , s'avonds heerlijk eten met als info, vlees van eigen koeien die 365 dagen buiten lopen in eigen weide,,eerlijk en heerlijk vlees ook door de goede kok natuurlijk, heerllijk geslapen in mooie kamer. uitzicht op het water,, zeer vriendelijk personeel en mooie kaart met normale prijzen,.. echt een aan rader volgen de week gaan we weer misschien schaatsen op de puollen,, want vanzomer kwamen we in de zeilboot aanleggen aan eigen aanleg wal..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 't Schippershuis Terherne in Terherne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 't Schippershuis Terherne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.