Reviews over Terherne

Zeker een plek waar we terug komen!

Vreriks,
    2-12-2018

Vanaf het begin tot het einde klopte het. Heerlijk geslapen en lekker gegeten. De kamer was schoon en en al lekker warm toen we er binnen kwamen. Personeel is oplettend en vriendelijk. Komen zeker nog eens terug.

fantastisch gegeten voor een eerlijke prijs

Dirk,
    13-11-2018

het personeel is onwaarschijnlijk vriendelijk en attent met kennis van zake.

FANTASTISCH, wij komen zeker weer

Geert Koster,
    15-8-2018

Wat een mooie tijd hebben we hier gehad.

Kinderen konden heerlijk zwemmen in het buitenwater, op voetbalveld of in de zandbak spelen en gratis gebruik maken van de kano's.

Vooral de ruimte en rust sprak ons zeer aan, heerlijk open zicht naar in voorbij varende zeilboten.

Prima schoon douche en toiletgebouw, zonder muntjes.

Gratis WIFI en vriendelijke beheerders.

Zoals zij zelf zeggen, PUUR GENIETEN.

Een absolute aanrader!

Anja,
    26-7-2018

Een mooie, gastvrije en rustige camping aan het water op een prachtig plekje in Friesland.

De plekken zijn met 120m2 bijzonder royaal. Ook kan men op de camping een compleet ingerichte caravan huren en een fantastische safari tent voor wel 6 personen. In 2017 is het sanitair compleet vernieuwd. Dit is uitstekend en bijzonder schoon. In de kleine haven kan men zijn boot aanleggen. De steigers bieden een goede plek om te vissen. Vanaf het strandje is het heerlijk kijken naar de langsvarende bootjes. Hier kun men ook zwemmen in het mooiste slootje van Friesland. Voor jong en oud is hier genoeg te doen. Er is een speeltuintje voor de kleintjes, een voetbalveldje en pingpong tafel voor de grotere jeugd. De kano’s mag men gratis gebruiken. De camping ligt op loopafstand van het gezellige Terherne met het Kameleondorp. Er zijn diverse eetgelegenheden in de buurt. Ook kan men in de omgeving boten en fietsen huren.

Een aanrader!

We voelde on meer dan welkom

Philip,
    16-6-2018

Wat een mooi terras om te dineren! Heerlijk gegeten en zeer gastvrij bediend. Echt een hele fijne plek. Blij deze plek zo dichtbij het Sneekermeer ontdekt te hebben. We komen zeker terug.